ik wil graag een adsl aansluiting van cistron nemen, maar nu blijkt na even nagevraagd te hebben dat mijn telefoonlijn via UPC gaat (ik bel dus via de kabel) en ik internet ook via UPC (chello
), wat ik dus wil opzeggen. Nu vroeg ik me af, of ik voor ADSL eerst naar kpn terug moet switchen en hoeveel kosten dit zou opleveren. Linesharing is in mijn postcode gebied available.
Je moet inderdaad ook weer terug(?) naar een KPN aansluiting, een analoge om precies te zijn, ISDN is ook geen optie.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Gaat lang duren denk ik, kosten gaan ook wel oplopen..Op maandag 11 februari 2002 21:19 schreef tijmen54 het volgende:
en weet je misschien hoe duur dit is ?![]()
Ik niet, maar bij de KPN vast wel.Op maandag 11 februari 2002 21:19 schreef tijmen54 het volgende:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Is het nou echt zo moeilijk om ZELF wat op te zoeken? Op http://www.kpn.com staat echt wel wat een analoog abonnement kost.Op maandag 11 februari 2002 21:19 schreef tijmen54 het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/360283/1?limit=25Op maandag 11 februari 2002 21:14 schreef tijmen54 het volgende:
als ik het gevonden zou hebben zou ik het niet vragen
[topic=279333/27/25]
Je hoeft voor je telefoonaansluiting NIET terug naar KPN, je kunt gewoon blijven bellen met UPC. Je hoeft geen internet bij UPC af te nemen als je alleen wilt bellen via UPC.
Je hebt echter voor ADSL wel een analoge lijn nodig, en die kost bij de KPN iets van € 15,- per maand als ik het goed heb. Gewoon een BelBasis abonnement dus. Je hoeft de lijn niet te gebruiken verder voor het bellen, dat kun je gewoon via UPC blijven doen.
In principe wordt jouw ADSL aansluiting gewoon €15 per maand duurder omdat je een (ongebruikte) analoge lijn moet hebben.
Je hebt echter voor ADSL wel een analoge lijn nodig, en die kost bij de KPN iets van € 15,- per maand als ik het goed heb. Gewoon een BelBasis abonnement dus. Je hoeft de lijn niet te gebruiken verder voor het bellen, dat kun je gewoon via UPC blijven doen.
In principe wordt jouw ADSL aansluiting gewoon €15 per maand duurder omdat je een (ongebruikte) analoge lijn moet hebben.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1