Heb zo snel mogelijk een gratis .com nodig, wat is de snelste?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb namelijk op vakantie reclame lopen maken voor een bepaald adres.com en dat vrijdag (nog in frankrijk) aangevraagd, maar de tijd begint te dringen, al meerdere mensen hebben het geprobeerd enzo, en zo loopt m'n plannetje in het honderd. Weet iemand wat de snelste gratis aanbieder is? Namezero was mijn eerste poging maar dat schiet dus niet op. :(

Verwijderd

freeservers? Maar da's niet gratis.

Verwijderd

Naar mijn weten kun je alleen bij namezero gratis een .com .net of .org naam registreren. Ik heb er ook een tijdje terug een aangevraagd voor een familielid, en die was met 3 weken rond. 6 weken terug heb ik er nog eens een aangevraagd, maar nooit meer wat gehoord. Een kennis van mij heeft ook nooit bericht terug gehad.

Maar om een afgang te voorkomen kun je toch bij direct nic voor 15 dollar een naam registreren. Dan staat die op je eigen naam en de prijs is inclusief redirect.

PS: Ooit het spreekwoord gehoord ''Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is'' ??.

R@b

Verwijderd

Ik heb 3 domains geregd en die waren met 1 dag klaar. Alleen toen hield de backbone alles 2 weken tegen. Kutpech ..

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
''Je moet de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is''

daarom hebbik iig lopen promoten met mijn email adres erbij. Dus misschien dat dat nut had..

Verwijderd

Namezero werkt zeer goed bij mij... ik heb denk ik een stuk of 5/6 domains bij namezero, en da werkt tegenwoordig altijd (wat vroeger zo niet was), ge moet wel zo een "break out of frames" scriptje op uw page zetten voor die reclame vanonder weg te doen...., voor de rest zijn die email aliases ook fun...

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.redirection.net /

Voor $15,- binnen 12 uur een domein (.com/.org/.net)
Pagina: 1