Toon posts:

Flash player: geluid schokkerig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht in de search maar vond niets over dit probleem. Als ik filmpjes van Internet of andere flash-applicaties (zoals flash-kaarten, national geographic site, flash-spelletjes) afdraai, is het geluid schokkerig.

Iedereen aan wie ik vraag waar dat aan ligt zegt dat ik misschien een te oude computer heb. Maar als ik vervolgens vertel welke ik heb (pentium 3, 126MB intern), kan het daar toch niet aan liggen. Zelfs op een 486 moet flashplayer werken. Ik heb ook flashplayer al 1000 keer opnieuw geinstalleerd, alle technotes over flashplayer problemen op de macromedia site gelezen.

Nog steeds werkt het niet goed. Hoe kan dit??

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op mijn oude PI 200MHz liep flash ook niet lekker, simpelweg omdat m'n PC dat te zwaar vond...

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik werk dagelijks op vele tragere computers die dit wél makkelijk aankunnen...

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hier heb ik op mijn AMD Athlon 1400 MHz systeem ook last van... dus dat een systeem te langzaam ervoor is valt een beetje weg ;) t verdween hier als k t venster waar de flash animatie in staat even minimaliseer en maximaliseer ... vreemd...

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... vreemd, werkt ook niet bij mij.

Verwijderd

Ja, daar heb ik ook last van. Ik heb het ook een keer hier gepost, maar niemand wist een oplossing. Misschien kun je het beter ergens anders vragen... :'(

Balen, hoor. Zo'n snelle computer en dan geeneens flash kunnen kijken/luisteren.

Verwijderd

Sorry, Geoffrey, maar ik kan je niet helpen. Ik denk dat je gewoon pech hebt.
Pagina: 1