Toon posts:

MoH opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo mensen, hier is mijn probleem:

Ik heb MoH geïnstalleerd maar kan hem niet spelen. Als ik hem op wil starten krijg je zo'n schermpje van het spel en zegt ie dat hij GL niet kan openen. Toen ik dat tegen een vriend zei, zei hij dat ik ff naar Nvidia.com moest gaan om daar een update voor mn GeForce te downloaden. Tijdens het installeren van de update gaf hij een waarschuwing dat het schadelijk kon zijn van de stuurprogramma's van Win XP. Er stond ook duidelijk op de site dat de update ook voor XP was. Na het downloaden deed MoH het wel (en het spel roelt natuurlijk) alleen begon mn comp een beetje vast te flippen. Hij liep regelmatig vast en niet alleen tijdens MoH, maar bijv ook als ik Outlook Express wilde openen of MSN. Het is de comp van mn pa en die vindt dat vastlopen natuurlijk niet chill.
Heeft iemand enig idee hoe ik mn pa tevreden kan houden en toch MoH te spelen???

btw, mn systeem is een AMD 1700+, GeForce 2 64mb DDR, 256 Mb RAM dus dat zal het probleem niet zijn.

Verwijderd

drivertjes misschien eraf halen en dan weer oude erop zetten ?

Verwijderd

had ik ook
volgens mij ook zon bullshit melding dat het schadelijk kon zijn maar gwoon gedaan en werkt perfect :)
misschien ook ff nieuwe drivers van je videokaart downen ?

Verwijderd

had ik ook en ik heb ook xp maar toen ik gewoon een nieuwe driver ervoor donwloade was er nix meer aan de hand hij ging ook nie flippen ofzow dus ik zou het eigenlijk niet weten hoe het dan wel kan misschien die ouwe drivers eraf kicken en de nieuwe erop nieuw opzetten :?

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Arg, koop dan ook niet van die illegale dingetjes! Donderdag komt de echte uit, die ik ga ik dik kopen! Heb ik misschien wel de video van Saving Private Ryan erbij! :) Mowehaha, dan is m'n weekend helemaal strak!

C7C: Renegade + Medal of honor: Alied Assault!

Dik :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ja wel leuk dat ie het bij jullie wel goed doet, maar bij mij doet het niet en loopt ie vast als ik MSN opstart. Ik heb de driver 21.83 en de nieuwste van NVidida.com geprobeerd, maar als ik die installeer doet MoH het wel en MSN dus niet meer.

Verwijderd

Heb je wel de goede drivers gedownload? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dezelfde als een vriend van mij en bij hem werkte het wel

• 3steps667
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

jah en die vriend van jou heeft ook precies dezelfde videokaart?

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft een Leadteck GeForce 2 Pro en ik een Asus GeForce 2, alletwee met 64mb en DDR
Pagina: 1