Ik heb een ECL K7VTA3 gekocht. En hij wil niet aan ik heb alle steker op LPANEL1 aangesloten zoals het moest ( wel 5 andere combinatie's geprobeerdt omdat een druk fout wel eens voorkomt en ook op de andere PANEL1 ) maar het werkt niet het betreft dit plaatje
( let ff niet op hoe ik het heb gedaan want ik had haast ne me comp werkt dus nu niet.
'
)
En dit is dus de LPANEL1
het vreemde is als ik alles heb aangesloten en ik zet de PSU aan en het rode lampje brant dat het groene power lampje ook meteen brant terwijl er geen HDD activie tijd is of zelfs maar de cooler aan gaat, want hij heeft ook geen opdracht gehad om aan tegaan maar als ik de POWER knop indruk gaat hij niet aan en ik heb het ook ( de stekers ) op de andere PANEL geprobeerd
maar nixx werkt.
Zijn nu de knopje's op de kast kapot
of is de MOBO R.I.P
( het rode lampje van power gaat wel aan aleen hij start niet op en de groene power led staat aan zonder enige activie tijd )
HELP !
En dit is dus de LPANEL1
het vreemde is als ik alles heb aangesloten en ik zet de PSU aan en het rode lampje brant dat het groene power lampje ook meteen brant terwijl er geen HDD activie tijd is of zelfs maar de cooler aan gaat, want hij heeft ook geen opdracht gehad om aan tegaan maar als ik de POWER knop indruk gaat hij niet aan en ik heb het ook ( de stekers ) op de andere PANEL geprobeerd
Zijn nu de knopje's op de kast kapot
HELP !