Geen referrals meer in dit forum!

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-05 16:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Oorspronkelijk was het Internet forum bedoeld voor discussie en uitwisseling van kennis over alles wat met Internet te maken heeft (inmiddels aangevuld met telefonie). Discussies over zaken als Paid-to-Surf etc. mogen gewoon, omdat dat tenslotte bij het Internet hoort. Het is echter uitdrukkelijk nooit de bedoeling geweest dat het forum vol kwam te staan met referral-threads, die als enige functie hadden deelnemers meer referrals te bezorgen.
Wij hebben het enige tijd aangekeken, in de hoop dat het vanzelf uit zou sterven. Nu dat niet het geval is hebben we besloten het eigenhandig een halt toe te roepen. Met ingang van heden wordt elke referral-url zonder meer verwijderd, en waar nodig wordt de hele thread gesloten of verwijderd. Zo kan het Internet forum tenminste weer gebruikt worden zoals het bedoeld was.

Heb je vragen, dan kun je ons natuurlijk altijd mailen of ICQ-en.
Namens alle GoT administrators,
Tom, Kaj, Firefox, RickJansen en Daniël Kegel

Verwijderd

Misschien een idee om er een forum naast te maken voor alleen paid-for-surf etc etc?

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
jah.. daar hebben we al honderd x om gevraagd.. maar dat was niet nodig ofzo.. dan doen ze het maar zo ..
erg vriendelijk enzo.. :(

Verwijderd

Ik ben het helemaal met Samoza en Nikao eens.

Verwijderd

Ik vind een scheiding van het forum 'Internet & Telefonie' en een nieuw 'PaidToSurf'-forum een prima idee. Ik denk dat iedereen hier bij gebaat is.
Moet toch te doen zijn? :)

Verwijderd

EINDELIJK

Laat diegenen die zo nodig geld willen verdienen met reclame een eigen plek zoeken.
Of kom met een fiks bedrag over de brug om hier nog verder welkom te zijn, onder het motto:

DE VERVUILER BETAALT

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 15:28
pascal: is het nou nog niet duidelijk?
we willen gewoon GEEN referrals meer zien op GoT... en NEE, er komt geen referrals forum (of welke naam jullie er dan ook voor proberen te verzinnen, om de echte reden te verschuilen)

nogmaals: wie hier tegenin wenst te gaan (op een goede, fatsoenlijke manier, en met gegronde redenen) kan ons via icq of mail bereiken om erover te praten.

Verwijderd

Geen PTS forum? :( Zullen we stemmen tellen of zo?

Verwijderd

Tja, de administrators wil is wet.
Je kunt zoveel goede redenen verzinnen als maar mogelijk is, hun besluit staat toch al vast.

Ik vermoed dus dat we massaal moeten verhuizen naar het bannerstarenforum. Hopelijk doet iedere PFSer mee, want tot nu toe komen er maar weinig mensen.

• nikao
ik vind dat zo'n onoverzichtelijk forum ..

Verwijderd

Als ik het goed begrijp mogen nieuwe programma's genoemd worden zolang er geen referrals instaan. Is dat correct?

Ik vind een ander forum buiten got om overigens wel een goed idee maar dan wel 1 met een got a like layout want op die andere kan ik niks vinden.

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-04 11:18
Eindelijk! Dank, admins! :)

• Daniel
  • Laatst online: 13-05 16:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Kijk, als jullie willen discussieren over dingen als PTS etc. dan is dat best.
Wat we NIET meer willen is een stortvloed aan berichten die alleen maar bedoeld zijn om de plaatser meer geld te bezorgen.

Dus vanaf nu wordt elke link, ook verborgen links zoals "klik hier" gewoon verwijderd.

Verwijderd

Dan hebben jullie nog probleempje, want dan gaat iedere PTSer doorverwijzen naar z'n homepage oftewel z'n 'huisje', en dat wekt dan dezelfde ergernis op.
Gaan jullie die links dan ook weghalen/verbieden?

Nikao, het bannerforum heeft inderdaad een wat vreemde layout, maar dat is een kwestie van wennen. We kunnen natuurlijk ook een ezboard forum beginnen. Ziet er overzichteljiker uit dan Delphi-forums
(zie http://pub5.ezboard.com/firitisiritisfaqforum.html als voorbeeld)

Ik weet alleen niet of dit gratis forums zijn of niet.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ok, als Bannerstaren niet bevalt moet iemand anders maar wat nieuws proberen, ik heb op dit moment erg weinig tijd. Als ik terug ben van vakantie (a.s maandag alweer) en er is nog niets dan wil ik nog wel eens kijken, maar nu gaat het echt niet.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik zal eens kijken of ik iets in elkaar kan flanzen met ezboard. Mag ik het dan ook gewoon 'bannerstaren' noemen, Elessar?
Of weet iemand een andere leuke naam?

• nikao
ezboard is prima!

• elessar
Kijk het probleem lost zichzelf al op :)

Bannerstaren is OK!

Verwijderd

Okee, ik ben inmiddels bezig met een bannerstaren forum te maken.
Link volgt nog.

Verwijderd

Het nieuwe Bannerstarenforum is klaar
http://pub22.ezboard.com/fbannerstarenbannerstaren

Iedereen is welkom, behalve mensen die geen interesse hebben in geld verdienen op internet :)

• elessar
:)

Verwijderd

Ik heb ook nog wel een forum waar alles toegestaan is, zolang het maar over geld verdienen met internet gaat.
Dat bannerstaren forum spreekt me ook erg aan.
Hoe promoten we zoiets dat er ook veel bezoekers komen?
Het forum dat ik bedoel: http://pub10.ezboard.com/fnetmoney81650getpaidtosurfemail

Jammer dat we hier niet verder mogen met de threads.
Discussies zijn er nog wel genoeg over dit onderwerp, maar dat gaat hoofdzakelijk tussen voor- en tegenstanders. De een zegt: het werkt wel, de ander zegt het werkt niet. De een zegt slapend rijk te worden, de ander zegt er hard voor te moeten werken. Niet echt een discussie-onderwerp lijkt mij.

Verwijderd

Ondanks dat er nu geen threads meer opgestart mogen worden, wil ik bij deze de administrators toch bedanken dat ze de geldsurf-gemeenschap de gelegenheid hebben gegeven om hier threads op te starten.
Er zijn weinig plekken waar dit op internet toegestaan is.
Een tip voor iedere geldsurfer: er zijn vele manieren om referrals te krijgen, maar elke tip is na een tijdje achterhaald. Je zult steeds weer op zoek moeten gaan naar nieuwe mogelijkheden.
Een vaste communitie om je heen bouwen middels een nieuwsbrief o.i.d. wil ook enorm helpen, dan heb je toch vaak een vaste groep waar je je nieuwe progjes aan kwijt kan.
Uiteindelijk werkt alles nog het beste als je een ander het werk voor je kunt laten doen. Aan 10 indirecte referrals heb je veel meer dan 1 directe.
Succes.

Verwijderd

Even de goede link naar het nieuwe bannerstarenforum:
http://pub22.ezboard.com/bbannerstaren

Ik heb namelijk een aantal sub-forums aangemaakt. In mijn eerste link kom je dus gelijk in zo'n sub-forum.

Ik hoop dat alle PTSende GoTters er eens naar toe komen om te kijken.

Verwijderd

Eindelijk ... thank you GoT.

Al dat gezeur over referrals, unlocken van telefoons en dergelijke onzin is vervuiling die de uitwisseling van kennis alleen maar hindert.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Henny-> Het aanbrengen van een link in je profiel is iets waar wij weing aan kunnen doen.
Ik zag dat sommige mensen dat trouwens al doen...
Waar het ons om gaat, is het feit dat de zaak ondergespamd werd met referrals. Dat is toen oogluikend toegestaan met de reden die Daniel ook al aangaf, maar het werd gewoon te gek voor woorden.

Verwijderd

Kaj, ik begrijp wat je bedoelt, maar nu krijg je discussies over PTS, en mensen gaan dan toch zeggen "als je lid wilt worden, klik dan op mijn huisje" of "...kijk dan op mijn homepage."
Ik heb gemerkt dat dat veel mensen zich ook daaraan storen, omdat je op die manier indirect je Ref-ID plaatst.
M.A.W.....de grens is moeilijk te trekken.

Maargoed, er is nu dus een apart bannerstarenforum, dus het zal hier nu een stuk minder voor komen. Mocht dat toch zo zijn, verwijs die mensen dan door naar http://pub22.ezboard.com/bbannerstaren

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

up :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nog een keertje up; sommige mensen snappen het nog niet helemaal...

• BitByter
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

inderdaad, gewoon opzouten met die reclame :(

Verwijderd

en de referral-link van Wolfman dan? http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/001204.html
weghalen ho maar!

Verwijderd

Die link van Wolfman staat daar al sinds 17 juli. Ga je daar nu opeens wakker van liggen?

Als Het Goede Doel niet zo nodig die oude thread uit de sloot moest vissen was die link ook nooit boven water gekomen. Net als de vele andere referral links die nu begraven liggen.

Ga je nu opeens van iedereen verwachten dat ze de hele historie naar boven halen om hun links te verwijderen?

Doe ff een beetje normaal mensen...

Verwijderd

Misschien wel een heeeeele domme vraag maar eu... wat is nou eigenlijk een referral

Verwijderd

Daar lig ik niet wakker van hoor ;)
Kawl mwe a wijner
Andere draadjes worden gesloten of er worden reacties ge-edited door adjes.
Als ik het goed heb is dit nu de enige zichtbare ref-id in dit forum.
+ het is een soort van spam. De topic is geen ketting, het gaat over Onbetaald SUF Surfen TOP TIEN.
Het Goede Doel heeft bovenin ge-edited, en er "ps. wil je svp spam uit deze thread weghalen" bijgezet.

Zelf vind ik het een goed besluit dat er geen ref-id's meer mogen, alleen nu gaan mensen namelijk leuke truukjes uithalen denk ik: reageren op 'oude' referral-kettingen.
Om op die manier de aandacht te vestigen op de ref-id's.

Welk adje heeft tijd over, en kan alle dus ook de oude referral-kettingen sluiten?
pffff

ps. Catman : Moord en Brand
zoeken doe ik niet(het draadje stond midden in het scherm).
Neem mijn kritiek NIET serieus (dit had bovenaan moeten staan), schiet me maar af Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net4/headshot.gif

Verwijderd

Kan Het Goede Doel dan misschien vertellen wat in GoTsnaam het nut was van het bovenvissen van oude rommel?
Ik snap dat niet. Eerst zoekt hij zich wezenloos naar een ref link en als hij er een vindt schreeuwt hij moord en brand.
GoTallemachtig, zoek dan niet!
Misschien wel een heeeeele domme vraag maar eu... wat is nou eigenlijk een referral
De hele truck achter betaald surfen en dergelijke is dat je commissie verdient over mensen die zich via jou aanmelden. Dat aanmelden gebeurt door een link waarin jouw id verweven zit. Iedereen die zich via jouw link aanmeldt is een referral van jou.

Verwijderd

OOo op die fiets!
Pagina: 1