To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Denk niet dat die viper
het trekt ( no flame intended)
Damn! Het is ook altijd die **** Viper2Op maandag 11 februari 2002 19:41 schreef Schuey het volgende:
Denk niet dat die viperhet trekt ( no flame intended)
Ga Ge-Force4Op maandag 11 februari 2002 19:43 schreef ND het volgende:
[..]
Damn! Het is ook altijd die **** Viper2Da ding ken ook niet eens een keer iets goed doen
Dus geen oplossing? (behalve een andere kaart)
is er nog geen patch? anders toch maar ff allernieuwste drivers proberen denk ik.
Verwijderd
mag ik vragen waarom je een 1400 bak met 4 GB en een viper 2 uitrust?!
ga met 100 euro naar de dichtsbijzijnde PC boer en koop de goedkoopste GEFORCE en HDD die je vinden kan. hop, je systeem is twee keer zo snel, en alles werkt ineens enzo.
ga met 100 euro naar de dichtsbijzijnde PC boer en koop de goedkoopste GEFORCE en HDD die je vinden kan. hop, je systeem is twee keer zo snel, en alles werkt ineens enzo.
Hiervoor zat ik met een hele ouwe bak met ouwe spullen. (Dat was een AMD K6-2 500Op maandag 11 februari 2002 20:49 schreef KnetterGek het volgende:
mag ik vragen waarom je een 1400 bak met 4 GB en een viper 2 uitrust?!
*hint* Werken met je luie aars *hint*
deed/doe ik ook
deed/doe ik ook
Waar denk je waar ik op dit moment op zoek ben?Op maandag 11 februari 2002 21:01 schreef Schuey het volgende:
*hint* Werken met je luie aars *hint*
deed/doe ik ook
Eh, jongens...ik had mijn post allang aangepast. Wellicht ben ik niet de enige die een bril nodig heeft ?Mocht 'ie ('t complete spel wel te verstaan) het op (...)
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Mocht jij je bril vergeten zijn, zorg dan de volgende keer dat je hem wel hebt. Dan kom je erachter dat het hier over de demo gaat.Op maandag 11 februari 2002 21:11 schreef KillBilly het volgende:
Mocht 'ie het op je GeForce 3 Ti500/ATI RadeOn 8500 nog steeds niet doen in het menu (optie 'Play' o.i.d. blijkt niet aanklikbaar), doe de cd dan even in de CD-ROMspeler voordat je het spel opstart. Die fout maakte ik dus
Verwijderd
hmm
als ik jou was had ik ipv een 1400 een 1K genoemen en wat upgrades maar vooruit.
heeft het kringloop centrum niets?
en op zaterdagen bij computerboeren werken is goed voor je inventaris...
en je ouders snappen best dat je voor school niet toe kan met zo'n klein schijven array: je moet eigenlijk een cheap 40 GB diskje hbben zodat je thuis office kan draaien en voor school mooie Word documenten kan maken. (dat kan al niet op 1.5 GB dus t is nog een geldig excuus ook) dan willen ze je vast die 50 euro wel even lenene voor een diskje. met je huidige hardware zie ik het namelijk niet gaan lukken, com4. en das wel jammer want ik denk dat dit de beste uitde serie tot nu toe is. (2 en 3 zogen imho)
als ik jou was had ik ipv een 1400 een 1K genoemen en wat upgrades maar vooruit.
heeft het kringloop centrum niets?
en op zaterdagen bij computerboeren werken is goed voor je inventaris...
en je ouders snappen best dat je voor school niet toe kan met zo'n klein schijven array: je moet eigenlijk een cheap 40 GB diskje hbben zodat je thuis office kan draaien en voor school mooie Word documenten kan maken. (dat kan al niet op 1.5 GB dus t is nog een geldig excuus ook) dan willen ze je vast die 50 euro wel even lenene voor een diskje. met je huidige hardware zie ik het namelijk niet gaan lukken, com4. en das wel jammer want ik denk dat dit de beste uitde serie tot nu toe is. (2 en 3 zogen imho)
Hehe 007, waar heb je het over 
* 8088 heeft zijn bril wél op, maar ziet nog steeds bepaalde dingen niet.
* 8088 heeft zijn bril wél op, maar ziet nog steeds bepaalde dingen niet.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
KIJK DANOp maandag 11 februari 2002 19:39 schreef ND het volgende:
Als ik de Demo opstart, dan kom ik in
Verwijderd
Jij hebt het over een probleem wat je nooit kunt hebben met de demo, namelijk het vergeten van de CD-Rom in de speler. Daar gaat die GF3 of Radeon8500 nix aan veranderen hoor.Op maandag 11 februari 2002 21:16 schreef KillBilly het volgende:
Hehe 007, waar heb je het over
/me heeft zijn bril wél op, maar ziet nog steeds bepaalde dingen niet.
En ND heeft dus dit probleem met de demo, als hij een andere videokaart heeft doettie het gewoon, want bij de demo kun je de CD niet vergeten.
Idd, (het is een demo zonder CD) Vet heh?!??Op maandag 11 februari 2002 21:21 schreef 007 het volgende:
[..]
Jij hebt het over een probleem wat je nooit kunt hebben met de demo, namelijk het vergeten van de CD-Rom in de speler. Daar gaat die GF3 of Radeon8500 nix aan veranderen hoor.
En ND heeft dus dit probleem met de demo, als hij een andere videokaart heeft doettie het gewoon, want bij de demo kun je de CD niet vergeten.
Verwijderd
tenzij je iemand zo gek krijgt je een 5 gigje e kado-en als ie zelf upgrade....
rijke oom, toffe neef, lieve pappie, stoere docent, rijke klasgenoot?
rijke oom, toffe neef, lieve pappie, stoere docent, rijke klasgenoot?
Pagina: 1