Toon posts:

"Verifying DMI Pool Data" freeze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer wil niet verder opstarten dan Verifying DMI Pool data.
Weet iemand wat ik kan doen?
Ik heb al veel manieren geprobeerd(met de BIOS) maar die werken niet, ik krijg dan wel ...Update succesful maar dan gebeurt er verder niets en de volgende keer opstarten is ie weer gewoon en doet ie niets.
Ik heb ook het batterijtje eruit gehaald en vervangen door een nieuwe maar dat haalde ook niets uit.
Weet iemand een goede manier om het aan de praat te krijgen (zodat ik hem zonodig kan formateren ofzo)?
Alvast bedankt, B-tje
ps. het is een PII - 233 Mhz met Win98

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had ook een keer zo'n soortgelijk probleem. Bij mij lag het aan het geheugen.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou ik dan kunnen doen met het geheugen of kan het ook ergens anders aan liggen :?

• Scipionyx
  • Niet online
Geen idee. Ik heb het desbetreffende module opgestuurd (was defect), en ik heb een nieuwe gekregen.

Hoeveel (/wat voor) RAM heb jij erin?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Heb ook ooit gehad dat ie daar niet overheen kwam, lag ook aan het geheugen.

Heb je er meerdere dimm's in zitten? zojah, haal er eens 1 uit en probeer eens wat combinaties van sloten. Dat wil nog wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 1 module van 32 MB
hij is ongeveer 3 jaar oud (schat ik)
en hij heeft nog nooit problemen opgeleverd

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand nog ideen:?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 23:34
ik heb het ook wel es gehad, ooit lag het aan het geheugen, een andere keer was het toen ik mn proc er uit had gehaald en er weer ingezet. na weer een keer eruithalen en er hard inrammen werkte het weer (fcpga met slocket)

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Wel 'ns gedacht aan een corrupte :r boot sector op je hd???
Probeer eens of je van je a: drive op kunt starten (btw fdisk moet ook op die diskette staan...). Als dat werkt kun je ook kijken of Fdisk /mbr werkt...Of heb je hetzelfde probleem bij je a-drive... |:(

Humor moet je serieus nemen

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

FF je IDE kabels checken heeft het bij mij een keer aangelegen. Haal ze er allemaal even uit en weer opnieuw erin steken. Kan voor je geheurgen ook geen kwwad.

Dus je hebt meerdere opties zo te zien :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Dat helpt ook niet
Wat kan het nog meer zijn:?

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
bij dmi pool gaat ie naar hardware zoeken ofzo, wat je eventueel kan doen is de search gebruiken als je geen oplossing kan vinden, want z'n probleem had ik ook en de search helpde me daarbij enorm. volgens mij is het ook slim op onnodige hardware eruit te halen enzo, maar weet dat niet meer zo zeker, dus ff searchen en je hebt veeeel oplossingen.

edit:
[topic=385559/1/25]
[topic=295903/1/25]
[topic=275151/1/25]
[topic=16219/1/25]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik ook al gekeken maar de oplossingen werkten ook niet.
Maar toch bedankt voor de tips.

Verwijderd

Kan het mischien ook liggen aan je hdd die te traag opspint
tenminste zoiets heb ik eens eerder gehoord

Verwijderd

de oplossing kan gevonden worden met al je kaarten eruit te halen en alleen je videokaart erin te laten.
Meestal is het een modem probleem maar kan ook andere kaart zijn. Bij geheugen problemen begint je comp hard te piepen.Ook kan je een bios reset uitvoeren.
Pagina: 1