Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Maar swing ziet er een stuk gelikter uit
...
MAW .. is het mogelijk om op je doel machines een nieuwe jvm te instaleren, dan moet je gewoon voor swing gaan.
MAW .. is het mogelijk om op je doel machines een nieuwe jvm te instaleren, dan moet je gewoon voor swing gaan.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ik heb niet echt veel verstand ervan, maar ik heb begrepen dat AWT een stuk trager is dan Swing, dat deels ook op AWT gebaseerd is.Op maandag 11 februari 2002 19:25 schreef drice het volgende:
Ik weet niet echt de voordelen van Swing ten opzichte van AWT.
Swing ziet er wel iets gelikter uit, maar heeft geen "native-Windowslook" en dat kan soms voor klanten wennen zijn.
Verwijderd
Ze zeggen het zelfs in de java manual, kiezen voor swing.
Verder heeft swing componenten die niet in swt aanwezig zijn omdat sommige platforms deze niet native ondersteunen. Andere topics over dit onderwerp:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]Search: awt swing[/url]
Verder heeft swing componenten die niet in swt aanwezig zijn omdat sommige platforms deze niet native ondersteunen. Andere topics over dit onderwerp:
Ja tuurlijk heb ik eerst gezocht..maarreOp maandag 11 februari 2002 20:02 schreef SurfingFromAM2PM het volgende:Andere topics over dit onderwerp:
Je zoekactie naar 'awt swing' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Je moet ook op inhoud zoeken en niet op onderwerp.Op maandag 11 februari 2002 20:04 schreef drice het volgende:
Ja tuurlijk heb ik eerst gezocht..maarre
Je zoekactie naar 'awt swing' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Swing all the way!!
Swing heeft veel meer voordelen, is veel sneller(zeker in de RC van 1.4). AWT wordt voor die dingen niet meer gebruikt.
Swing heeft veel meer voordelen, is veel sneller(zeker in de RC van 1.4). AWT wordt voor die dingen niet meer gebruikt.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Zoals iedereen al zegt:
wil je redelijk gelikt: swing.
wil je oud: awt
hou er rekening mee dat awt ook niet alle componentjes heeft zoals een Table en een Tree.
[edit] is zomaar ineens positief over swing..
wil je redelijk gelikt: swing.
wil je oud: awt
hou er rekening mee dat awt ook niet alle componentjes heeft zoals een Table en een Tree.
[edit] is zomaar ineens positief over swing..
Verwijderd
Mijn fout, copy & paste gaat niet bij een post pagina, lette even niet op,Je zoekactie naar 'awt swing' leverde geen resultaten op.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=awt%20swing#hitstart]Search[/url]
Dit beter?
ook interessant
[Java] Swing vs SWT (of JFace)
Pardon ?? je kan bij swing kiezen voor:Swing ziet er wel iets gelikter uit, maar heeft geen "native-Windowslook" en dat kan soms voor klanten wennen zijn.
- CDE
- Metal
- Windows
code:
1
2
3
4
5
| import com.sun.java.swing.plaf.windows.WindowsLookAndFeel
.
.
.
UIManager.setLookAndFeel("javax.swing.plaf."+"windows.WindowsLookAndFeel")); |
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Ik heb heel even in de docs gekeken maar moet ik dan elke Button bijvoorbeeld omzetten naar een MetalButton of gaat dat automatisch als ik de look en feel daar op zet??Op maandag 11 februari 2002 23:03 schreef LightYears het volgende:
[..]
Pardon ?? je kan bij swing kiezen voor:
- CDE
- Metal
- Windows
code:
1 2 3 4 5import com.sun.java.swing.plaf.windows.WindowsLookAndFeel . . . UIManager.setLookAndFeel("javax.swing.plaf."+"windows.WindowsLookAndFeel"));
Maar helaas zie je altijd nog wel een verschil tussen een Java-programma dat Swing gebruikt en een Windows-programma.Op maandag 11 februari 2002 23:03 schreef LightYears het volgende:
Pardon ?? je kan bij swing kiezen voor:
- CDE
- Metal
- Windows
[ot]
Misschien spaties (tussen de > en <) in je ondertitel zetten? Je ondertitel verpest de lay-out namelijk zo.
dat gaat uiteraard automatischOp maandag 11 februari 2002 23:19 schreef drice het volgende:
moet ik dan elke Button bijvoorbeeld omzetten naar een MetalButton of gaat dat automatisch als ik de look en feel daar op zet??
Pagina: 1