PS2 R-Mod, wie kent hm?

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Iemand ervaring met dit ding :?

Hij schijnt gemakkelijk te plaatsen te zijn en je hoeft niet te solderen :)

Het ziet er wel goed uit, maar ik wil eigenlijk gewoon weten of hij goed genoeg werkt. Hoe is hij bijvoorbeeld in vergelijking met de Neo 2.2 :?

Verwijderd

dat zal ik ook wel willen weten, maar volgens mij werkt ie alleen met versie 5 van de ps2

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op maandag 11 februari 2002 21:07 schreef CrazyTaxi het volgende:
dat zal ik ook wel willen weten, maar volgens mij werkt ie alleen met versie 5 van de ps2
Ze te horen wel, maar wanneer heb je versie 5 :? Is dat degene die nu wordt verkocht of is het een andere :?

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Bedoelen jullie niet gewoon de DVD-regio free mod, die je kan aansluiten op de USB port van je PS2...

Of is dit nieuw?

Signature?

Verwijderd

nee die andere chip die met een flex kabeltje in de playstation wordt vast gezet ja die kan het zelfe als de neo 2.2 maar je verliest nog steets je gerantie je moet nog steets swapppen dus waarom niet een origa of elvis(messiah clone) nemen heb je gelijk alle mogelijk heden

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 12 februari 2002 16:14 schreef finelookingme het volgende:
nee die andere chip die met een flex kabeltje in de playstation wordt vast gezet ja die kan het zelfe als de neo 2.2 maar je verliest nog steets je gerantie je moet nog steets swapppen dus waarom niet een origa of elvis(messiah clone) nemen heb je gelijk alle mogelijk heden
Jij kon toch ombouwen? Al meer info over de origa en/of elvis?

Signature?

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op dinsdag 12 februari 2002 17:26 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Jij kon toch ombouwen? Al meer info over de origa en/of elvis?
mja... ;)

meer info over ombouwen zou fijn zijn :)
Pagina: 1