Toon posts:

[Exchange 2000]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Contacts uit de algemene adreslijst verdwijnen waardoor ook in outlook geen mailboxen kunnen worden aangemaakt/geopend. Alle SP's draaien. Heeft iemand dit ook (gehad) en zo ja wat was de cure.
Bij voorbaat dank! :?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb je al gezocht op www.microsoft.com/technet in de knowledge base.

Heb je in je eventviewer gekeken van je Exchange doos?
Even-ID nummers? kan je gericht zoeken op Technet.

Meer info please. Maar het is daar(technet) allemaal te vinden.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 14:27

Pogostokje

* twiet *

Soms zitten klooien met rechten? ;)
Je kan de rechten per ongeluk hebben weggenomen om voor te komen in de global addresslist.
Kan handig zijn, als je bv. prive adreslijsten wil maken voor specifieke groepen gebruikers. Maar als je het per ongeluk doet krijg je een beetje het verschijnsel waar jij het over hebt.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb al zitten loeren naar Outlook (NL). Bij de eigenschappen van Algemene Adreslijst staat het pad \Algemene adreslijst automatisch in gevoerd met de goede (Exchange)Server. Dit lijkt mij zeer vreemd. Wat ook vreemd is is dat ik die lijst al wel gezien heb. Waardoor hij nu weg is is mij een raadsel. :?

V.w.b. het (goede) advies om op technet te kijken: Inderdaad, daar was ik al geweest en bij BHS etc.