1 maand zonder internet door upgrade?

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12
Ik weet dat hier topics over geweest zijn, maar hier kreeg ik niet echt het antwoord wat ik zocht...

Ik heb Planet dus gemaild voor wat info over een upgrade van mijn MxStream verbinding van Comfort --> Advanced.

Een klein stukje uit de email die ik terug kreeg:
Voor de overstap van ADSL Comfort met een ethernetmodem naar ADSL Advanced heeft u geen nieuwe apparatuur nodig. De omzetting is softwarematig en er hoeft geen monteur langs te komen. U kunt de abonnementswijziging schriftelijk aanvragen bij Planet Internet. U betaalt voor deze wijziging de eenmalige mutatiekosten van EUR 18.15 via uw telefoonrekening. Van Planet internet ontvangt u bericht over de datum waarop het nieuwe abonnement ingaat.

Let op: u zult circa 1 maand niet via ADSL verbinding kunnen maken met het internet. Gedurende deze periode kunt via een modem of ISDN tegen lokaal telefoontarief gebruik blijven maken van uw Planet Internet abonnement. Zodra het nieuwe abonnement is opgeleverd, kunt u ons een brief sturen met daarin de begin- en einddatum van de periode waarin u geen gebruik heeft kunnen maken van ADSL. Deze periode verrekenen wij met uw abonnementsgeld.
Wat ook al in de andere topics is gezegd: Waarom in godsnaam 1 maand wachten voor een SOFTWAREmatige omzetting? Ik heb nu sinds 1 week ADSL, ben EINDELIJK van Casema af, dan heb ik echt geen zin om weer een maand in te moeten bellen met een gewoon modempje :?

2 vragen:

- Waarom duurt de omzetting zo lang?
- Wie heeft ervaring met het upgraden van ADSL, en duurt het echt zo lang?

Als het echt zo lang duurt moet ik echt 4 weken vakantie nemen ofzow, anders trek ik het echt niet hoor, 4 weken zonder ADSL :P

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

KPN moet iets omzetten in de centrale dacht ik :?

Maar als het al vaker is voorgekomen klik dan ff hier op deze link:

http://gathering.tweakers.net/forum/find

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12
Jah, ik vroeg me dus al af of hier meer mensen ervaring mee hadden, maar via de search kon ik dit dus niet vinden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

ik hooor soms dat mensen wel 2 maanden zonder mxstream zitten, maar ik hoorse ook laatst dat iemand maar 5 minuten ofzo zonder mxstream zat. ik weet niet waarom er zon groot verschil in zit