muis te snel in oud dos spel

Pagina: 1
Acties:

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 20:16
Ik heb net warcraft 2 maar weer is op mijn pc gezet. maar als ik het nu speel dan gaat hij veels te snel mn muis als ik over de map wil scrollen, alle snelheden in het spel lager zetten helpt niet , en de muis snelheid in windows lager zetten helpt ook niet :(

ik heb ook nog gezocht of er misschien een patch was maar ook die heb ik niet kunnen vinden :(

iemand misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen ?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 11 februari 2002 18:31 schreef pvanwelt het volgende:
Ik heb net warcraft 2 maar weer is op mijn pc gezet. maar als ik het nu speel dan gaat hij veels te snel mn muis als ik over de map wil scrollen, alle snelheden in het spel lager zetten helpt niet , en de muis snelheid in windows lager zetten helpt ook niet :(

ik heb ook nog gezocht of er misschien een patch was maar ook die heb ik niet kunnen vinden :(

iemand misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen ?
Heb ik ook :(

Bij mij hielp muissnelheid ingame op minimum zetten wel :)

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 21:49
Zoek met google eens op CPUKILL. Is een proggie wat je processor trager maakt, of dit faked. In ieder geval, als je dat ding instelt op 10-15% van je echte snelheid, werkt ook warcraft weer zonder dat je in 0,001 sec het hele scherm over scrollt :)

Whatever

• NoReseth
bij mij gaat mn muis cursor dan alleen maar langzamer over het scherm ,maar blijft hij veels te snel gaan als ik over de map scrol

• NoReseth
Op maandag 11 februari 2002 18:36 schreef sjis het volgende:
Zoek met google eens op CPUKILL. Is een proggie wat je processor trager maakt, of dit faked. In ieder geval, als je dat ding instelt op 10-15% van je echte snelheid, werkt ook warcraft weer zonder dat je in 0,001 sec het hele scherm over scrollt :)
idd dit werkt perfect :+