Verwijderd
Ik vind die 128MB versiewel interessant al vind ik ze nog steeds wel duur. En geloof dat je drivers (en andere dingen?) moet installeren om ermee te kunnen werken, dan zal je vast ook na installatie daarvan weer moeten booten enzo? Dan hoeft het van mij al niet meer.
Wat ik zoek is plug and play... dingetje derin en meteen te gebruiken als extra schijf,...dat ie meteen gewoon herkent wordt en een aparte drive letter krijgt en er meteen mee te werken is zonder installaties en booten enzo.
Maarja bestaat dat?
Wat ik zoek is plug and play... dingetje derin en meteen te gebruiken als extra schijf,...dat ie meteen gewoon herkent wordt en een aparte drive letter krijgt en er meteen mee te werken is zonder installaties en booten enzo.
Maarja bestaat dat?
Hmmzm ik heb de 16 MB versie, is eigenlijk meer een hebbedingetje, maar is ook best wel handig als je bij iemand een peeceetje in mekaar moet zetten, dan kan je gewoon ff de laatste via 4in1 en Nvidia detonators erop zetten, dat zijn toch de meest gebruikte drivers... ook als je webpaginaatjes ontwerpt is het wel makkelijk, dan is zo'n klein aantal MB's best wel voldoende om er wat spul op te zetten...
Leuk apparaatje inderdaad, maar ja, tis niet echt iets wat zal gaan doorbreken als: WOW dat moet je hebben!
Trouwens, alleen voor windows 98 heb je een drivertje nodig, voor 2000 en XP gaat het allemaal automatisch, en je kan hem gewoon hotpluggen, ook in 98, hij heeft een eigen driveletter, hij wordt gewoon gezien als een verwisselbare schijf
Leuk apparaatje inderdaad, maar ja, tis niet echt iets wat zal gaan doorbreken als: WOW dat moet je hebben!
Trouwens, alleen voor windows 98 heb je een drivertje nodig, voor 2000 en XP gaat het allemaal automatisch, en je kan hem gewoon hotpluggen, ook in 98, hij heeft een eigen driveletter, hij wordt gewoon gezien als een verwisselbare schijf
Ik heb op dit moment een Thumb Drive secure 32mb en daar moest ik 70 euro voor ophoesten, de Apacer Handy Drive 64MB hoef ik maar 10 euro meer voor te dokken, vandaar deze topic (ik ruil mijn thumbdrive om voor een Handy Drive).
Ik moet zeggen het zijn handige apparaatjes, eenmalig een piepklein drivertje installen (zo gepiept
) en daarna zodra je het ding in de pc prikt detecteerd ie meteen een verwisselbare schijf, werkt echt super
Ik moet zeggen het zijn handige apparaatjes, eenmalig een piepklein drivertje installen (zo gepiept
Verwijderd
Aha! Nou dat klinkt toch wel goed dan,... ik moest zon dingetje ook maar eens overwegen!
Waarom trouwens niet een grotere thumbdrive erbij? Is die duurder? Werkt dat anders?
Waarom trouwens niet een grotere thumbdrive erbij? Is die duurder? Werkt dat anders?
Een grotere ThumbDrive is duurder ja.
Voordeel is dat de ThumbDrive iets kleiner is dan de Apacer Handy Drive.
De Apacer heeft geen driver nodig w2k etc. alleen voor Win98, dit vind ik een belangrijk punt aangezien w2k steeds vaker wordt gebruikt, ook binnen het bedrijf waar ik systeembeheerder ben
Ik heb ze hier bijna overgehaald om voor elke systeembeheerder hier zo'n Apacer aan te schaffen (op kosten van de zaak natuurlijk)
Voordeel is dat de ThumbDrive iets kleiner is dan de Apacer Handy Drive.
De Apacer heeft geen driver nodig w2k etc. alleen voor Win98, dit vind ik een belangrijk punt aangezien w2k steeds vaker wordt gebruikt, ook binnen het bedrijf waar ik systeembeheerder ben
Ik heb ze hier bijna overgehaald om voor elke systeembeheerder hier zo'n Apacer aan te schaffen (op kosten van de zaak natuurlijk)
Ik heb een USB Zmate securedigital/multimediacardreader. Hij heeft geen drivers nodig onder Win2000 en WinXP. Er gaan dus multimediacards en securedigitalcards in, en het voordeel ten opzichte van thumbdrives is dat je die kan verwisselen. De kaartjes zijn er al van 128 MB.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1