- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:04
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik dacht dat het ergens in de faq stond dat 3d mark wel eens verschillen kon geven. Zelf draai ik de test vooral voor de gave filmpjes
ja oke verschillen
maar dit is wel een erg groot gat he??
maar dit is wel een erg groot gat he??
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
vertel maar eens wat de afgelopen dag allemaal heb gedaan op je computer,
kan natuurlijk vanalles zijn
kan natuurlijk vanalles zijn
heb heel de dag zitten te overklokken
verder niks s;avonds liep ie dus beter dan nu
Of mot ik me raam open zetten????hmmmmm zou het kunnen zijn:)
verder niks s;avonds liep ie dus beter dan nu
Of mot ik me raam open zetten????hmmmmm zou het kunnen zijn:)
Er kan natuurlijk van alles in het geheugen gestaan hebben of nu staan. Haal eens zoveel mogelijk programma's uit het geheugen.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk een beetje weinig voor een geforce III. Welke drivers draai je?Op maandag 11 februari 2002 18:17 schreef justifire het volgende:
Niet echt een probleem (meer een luxe-probleem:))
Ben gisteren een beetje aan het overklocken gegaan
Heb me gf3 nu op 250/535 lopen
Geen probleem, maar gisteren had ik dus 6583 marks en nu kom ik niet hoger meer dan 6338 marks
Heb em denk wel 10 keer getest , waar ligt dit nu weer aan???Betje groot verschil he??Eerst draaide ik altijd 6065 marks en dan scheelde het wel eens 2 punten meer of minder, maar geen 300 Iemand ideen??
Verwijderd
Volgens mij kan die score wel. Hij heeft geen XP proc, dat heeft best een zware impact op 3dMark2001Op dinsdag 12 februari 2002 00:48 schreef BasBono het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje weinig voor een geforce III. Welke drivers draai je?
ja lijkt me een nette score
Hebmaar een t-birdje 1.33(ach ja, ik als newbie in cpus wist niet beter)En océn wil die niet echt lekker Zit zo aan de 60 graden en dan loopt ie vast :(Draai trouwens de 27.30 (wel 120 marks verschil met 23.11, maar draait rtcw soepeler en daar draait het toch om)Blijf het toch vaag vinden,kan het nu trouwens niet meer checken,heb zondag hele dag gebenchmarkes zonder problemen, ga ik 5 minuten rtcw spelen komen de witte stippen opeens tevoorschijn
Toch maar weer terug naar 250/530
Hebmaar een t-birdje 1.33(ach ja, ik als newbie in cpus wist niet beter)En océn wil die niet echt lekker Zit zo aan de 60 graden en dan loopt ie vast :(Draai trouwens de 27.30 (wel 120 marks verschil met 23.11, maar draait rtcw soepeler en daar draait het toch om)Blijf het toch vaag vinden,kan het nu trouwens niet meer checken,heb zondag hele dag gebenchmarkes zonder problemen, ga ik 5 minuten rtcw spelen komen de witte stippen opeens tevoorschijn
Toch maar weer terug naar 250/530
Verwijderd
het is zo dat als je gaat overclocken dat je pc-tje vauten gaat maken.
dan kan het zo zijn dat een score lager uitkomt omdat je pc al een tijdje aan staat en dus warmer is
dan kan het zo zijn dat een score lager uitkomt omdat je pc al een tijdje aan staat en dus warmer is
haha
ja dat weet ik wel, maar heb alleen me videokaart overklokt (me cpu heb ik gister geprobeerd,maar werd niks)
En in de tijd van mijn vraag was er nog nooit gekloot met die processor,dus kan alleen me videokaart een probleem geven.Maar zo stom ben ik ook weer niet,Ik bench als ie de hele dag heeft uitgestaan en ik hem aanzet,dan isie dus nog 'koud' zeg maar 59 graden, en toen ik hem dus zondag avond benchte was ie toch ruim 65 graden,dus daar ligt het niet aan lijkt me (of presteerd ie soms beter naarmate hij warmer word???)lijkt me sterk anders zet ik er vanavond nog ff een spitfire xk8 gasbrander op hahahahhaha
ja dat weet ik wel, maar heb alleen me videokaart overklokt (me cpu heb ik gister geprobeerd,maar werd niks)
En in de tijd van mijn vraag was er nog nooit gekloot met die processor,dus kan alleen me videokaart een probleem geven.Maar zo stom ben ik ook weer niet,Ik bench als ie de hele dag heeft uitgestaan en ik hem aanzet,dan isie dus nog 'koud' zeg maar 59 graden, en toen ik hem dus zondag avond benchte was ie toch ruim 65 graden,dus daar ligt het niet aan lijkt me (of presteerd ie soms beter naarmate hij warmer word???)lijkt me sterk anders zet ik er vanavond nog ff een spitfire xk8 gasbrander op hahahahhaha
Pagina: 1