Wie kan mij vertellen hoe ik uit kan vinden soort geheugen in mijn computer zit? Helaas kan de systeem kast niet open, en ik kan zelf daarover ook niets vinden in het bios. :-?
Kijk dan ff in het boekje dat bij je mobo zit.
Of vertel ff welke processor je hebt en waarschijnlijk kunnen we het je dan gelijk vertellen.
Of vertel ff welke processor je hebt en waarschijnlijk kunnen we het je dan gelijk vertellen.
installeer anders ff sisoft sandra, kan het je ook zo vertellem!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Bekijk het met HWInfo32
http://www.hwinfo.com/html/download32.html
http://www.hwinfo.com/html/download32.html
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
ik dacht dat rd ram niet veel gebruikt werd maar met de komst van de Pentium 4 weer wel.
Als je een AMD processor hebt en je hebt geen ddr ram heb je waarschijnlijk sd ram maar er zijn vast tweakers die hem even wat betere uitleg kunnen geven
Als je een AMD processor hebt en je hebt geen ddr ram heb je waarschijnlijk sd ram maar er zijn vast tweakers die hem even wat betere uitleg kunnen geven
volgens mij gebruiken de "AMD" athlon thunderbird en xp toch echt wel ddr ram en juist geen sdOp maandag 11 februari 2002 18:08 schreef novagamer het volgende:
Verwijderd
zijn ook mobo's die beide ondersteunen.Op maandag 11 februari 2002 18:10 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
volgens mij gebruiken de "AMD" athlon thunderbird en xp toch echt wel ddr ram en juist geen sd
heb hier toch echt een athlon thunderbird 1 ghz op sd-ram, zonder mogelijkhied tot DDR!!Op maandag 11 februari 2002 18:10 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
volgens mij gebruiken de "AMD" athlon thunderbird en xp toch echt wel ddr ram en juist geen sd
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Me 2Op maandag 11 februari 2002 18:13 schreef Painxiom het volgende:
[..]
heb hier toch echt een athlon thunderbird 1 ghz op sd-ram, zonder mogelijkhied tot DDR!!
Je hebt AMD Thunderbird mobo's die alleen SDRAM ondersteunen, of alleen DDR-RAM of beide dus.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:28
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Vertel welk mobotje in je pc zit, dan is het heel easy
de VIA KT133(A) chipsets ondersteunen geen DDR
de VIA KT266A chipset ondersteunt DDR
de ALi Magic chipset ondersteunt beiden (maar presteert bagger)
de VIA KT266A chipset ondersteunt DDR
Kleine correctieOp dinsdag 12 februari 2002 12:46 schreef havana het volgende:
de VIA KT133(A) chipsets ondersteunen geen DDR
de VIA KT266 (A) chipsets ondersteunen DDR
Verwijderd
Jongens bedankt, ik ben er uit sisoft sandra heeft bevestigd wat ik al dacht. SD-ram en geen RD-ram op een i845 chipset geleverd i.p.v. een i850.

Ff tussendoor DDR is OOK SDRAM. En er zijn i845 mobo's met DDR support (maar alleen de nieuwste).
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1