Toon posts:

Er mogen wel meer dingen niet, maar die staan er wel gewoon op !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er mogen wel meer dingen niet, maar die staan er wel gewoon op !!!

Verwijderd

???

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

volgens mij is t unlocken van een telefoon ook niet illegaal... Maar ik weet t niet zeker. En ja t is idd niet de bedoeling dat Tweakers ofzo problemen krijgt, daar ben ik t wel mee eens..

Verwijderd

Topicstarter
een topic van pino met 60 replies wordt niet geclosed (hoeft ook niet van mij), waarin alles wordt uitgelegd en mensen het aanbieden om te doen, ik vraag wie het wil doen en klats gesloten.

raar

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Inderdaad, maar ik kan ook niet alles weten, er is nl. niet echt een superduidelijke regel die zegt wat wel of niet illegaal is.

Ik vindt het unlocken van gsm's wel illegaal, dus heb ik hem geclosed.

Dat die andere niet is geclosed, tsjaa, dat weet ik niet. Ik ben pas sinds de zomervakantie echt actief aan het adminnen (omdat ik nu heel de dag internet heb op m'n werk, eerst zat ik heel de dag op school en kwam ik hier één keer in de avond ff langs en dat was het).

Sorry, ik weet ook niet alles...

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het niet eens illegaal, meer grijs gebiedje, maar geeft verder niets hoor

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
1% hier heeft geen illegaal spul ...
wrom word alles dan verbanner van de pagina ??

(warez sites okee, maar toch niet zo'n gsm topic ?)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mag jij mij vertellen waarom er wel uit alle supermarkten Computer Idee's worden gehaald omdat daar een artikel instaat over het checken van Canal+. Het is moeilijk de grens te leggen, wat wel en niet illegaal is.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

omdat ze bij CI een foutje gemaakt hadden:

"De rechter liet bij zijn tussenvonnis in het midden of Computer Idee in strijd handelde met artikel 326 C lid 2 uit het wetboek van Strafrecht, waar WebWereld door Canal Plus in het eerder genoemde e-mailbericht van wordt beschuldigd. "De publicatie is onrechtmatig op de enkele grond dat gedaagden (VNU - red) hebben verzuimd te melden dat er een strafbaar feit wordt gepleegd", aldus de rechter. "

quote van webwereld..

Maar verder boeie, ik kan dr wel mee leven

Verwijderd

Topicstarter
ik had die CI toch al
Pagina: 1