OC / CM - Begint eer ge Bezint
raar.. heb het niet... bij mijn werkt die onder q3 perfect
Verwijderd
Heb je de updates van winxp bekeken zoals de applicatie software zodat sommige programma's beter draaien...
of bij de drivers van je muis gekeken op de windows site...
ik had namelijk wel een update voor mijn logitec optical cordless muis....
NEwayz hoop dat je er iets aan hebt....
anders meeltje naar logitech toe...
of bij de drivers van je muis gekeken op de windows site...
ik had namelijk wel een update voor mijn logitec optical cordless muis....
NEwayz hoop dat je er iets aan hebt....
anders meeltje naar logitech toe...
heb je het echt alleen in games? of ook onder windows zelf?
Verwijderd
heey gossie wat een toeval ik had duis psies etzelfde en ik heb ook alles geporbeerd maar kreeg het niet weg oplossing voor mij was formatteren en Me erop gezet ( ja schijnt 't slechtste OS te zijn maar is toch echt de eneige die bij mij perfect werkt !! )
onder windows was dit bij mij niet zo dat de muis hing, het leek wel of mijn pc hard aan de gang ging als ik q3 draaide, onder me heb ik nu gewoon 125 FPS dus kan niet aan mijn pc gelegen hebben ! En ik had dus System Restore uit en de Swap ook ! maar goed eind goed al goed
onder windows was dit bij mij niet zo dat de muis hing, het leek wel of mijn pc hard aan de gang ging als ik q3 draaide, onder me heb ik nu gewoon 125 FPS dus kan niet aan mijn pc gelegen hebben ! En ik had dus System Restore uit en de Swap ook ! maar goed eind goed al goed
tjah, ik vind het alleen een beetje vreemd dat hij het ineens niet meer doet... Onder vorige install deedtie het wel namelijk...
Ik hebbem nog niet onder 98 geprobeerd, maarjah, om nouw elke keer als ik wil gaan gamen naar 98 te gaan
ennuhm, k'heb nu de nieuwste versie mouseware, geen verandering... Ik weet nu wel dat het iets met ps/2 keyboard en muis heeft te maken; alleen muis bewegen gaat nu, maar lopen/springen en muis bewegen gaat gewoon niet
iemand enig ID van een of andere patch ofzow? anders moet ik weer formatten...
Ik hebbem nog niet onder 98 geprobeerd, maarjah, om nouw elke keer als ik wil gaan gamen naar 98 te gaan
ennuhm, k'heb nu de nieuwste versie mouseware, geen verandering... Ik weet nu wel dat het iets met ps/2 keyboard en muis heeft te maken; alleen muis bewegen gaat nu, maar lopen/springen en muis bewegen gaat gewoon niet
iemand enig ID van een of andere patch ofzow? anders moet ik weer formatten...
vaag, bij mij werkt ie perfect (zonder software) 
mijn broer heeft ook last van logitech > met de scroll
mijn broer heeft ook last van logitech > met de scroll
jah, maar met de scroll is een heel ander probleem...
he bah, ik heb geen zin in formatteren again :(
he bah, ik heb geen zin in formatteren again :(
niemand dus een oplossing??? het GVD... :S:S
nouwjah, slotje dan maar.... btw, die search levert ook geen antwoorden op... wel veel vragen
nouwjah, slotje dan maar.... btw, die search levert ook geen antwoorden op... wel veel vragen
Verwijderd
lijkt me niet zo biesonderOp maandag 11 februari 2002 17:57 schreef fly het volgende:
raar.. heb het niet... bij mijn werkt die onder q3 perfect
Ik heb precies het zelfde probleem, Onder ME werkt het goed, op PS2 onder XP niet en op USB wel. Het probleem zit in het initialiseren van de PS2 poort. Als je Fast Initialisatie dus uitvinkt bij de PS2 poort dan doet ie alleenmaar gek. Ik merk het niet onder "gewoon" windows maar alleen onder spellen
. Als ik geen mouseware installeer valt het ook wel mee maar verschiet de muis soms nog even. Hij blijft dan niet meer ronddraaien en schieten.
Ik zoek even op de MS site naar een update.
Ik zoek even op de MS site naar een update.
tjah, ik heb nu de nieuwste mouseware erop, helpt dus geen uhm, nix...
Mja, hij deed het eerst wel, duz ik poot winXP pro EN er wel weer op... ik draai nu winXP NL, en die heeft wel meer gekke dingen
Mja, hij deed het eerst wel, duz ik poot winXP pro EN er wel weer op... ik draai nu winXP NL, en die heeft wel meer gekke dingen
Pagina: 1