Hmm ik heb net een 100-tal That's Write cdr (80min) gekocht. Maar er is er nog geen één gelukt in mijn plextor. Iedere keer aan het einde van het burn process krijg ik een foutmelding en is het cd'tje waardeloos geworden. Dit heb ik geprobeerd met meerdere brandprogjes maar allemaal hetzelfde resultaat. Aan mijn brander ligt het niet want ik heb de meest vage cdr's erin gehad en nooit problemen gehad. In de search vond ik wel dat bij die That's Write cdr's de levensduur niet zo lang is. Maar ik krijg hem niet eens vol geschreven! Iemand die deze ervaring deelt of een eventuele verklaring heeft?
Niemand ervaringen mee?
Heb het trouwens nu met verschillende brand progjes geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde resultaat
Vanmiddag ga ik het in een andere brander proberen.
Heb het trouwens nu met verschillende brand progjes geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde resultaat
Vanmiddag ga ik het in een andere brander proberen.
In mijn plex412 werkten alleen philips cd's (laser werd minder)
Of andere kwalitatief goede cd's. (TDK enz.)
That's Write mislukte altijd. Evenals andere "donkere" cd's.
(bij mij mislukten alle donkerblauwe op de 1 of andere manier)
Of andere kwalitatief goede cd's. (TDK enz.)
That's Write mislukte altijd. Evenals andere "donkere" cd's.
(bij mij mislukten alle donkerblauwe op de 1 of andere manier)
Bedankt voor je reactie.
Ik ben vanmiddag bij een vriend van me geweest en daar in zijn brander (liteon) zo'n That's Write gebrand en idd geen enkel probleem.
Het vreemde blijft dat ik alle andere mogelijke cdr'tjes wel goed kan branden in mijn plextor.
Ik ben vanmiddag bij een vriend van me geweest en daar in zijn brander (liteon) zo'n That's Write gebrand en idd geen enkel probleem.
Het vreemde blijft dat ik alle andere mogelijke cdr'tjes wel goed kan branden in mijn plextor.
Mij lukte het wel. Maar dat is al weer 2 jaar geleden. Zelfs overburnen ging.
Weet natuurlijk niet of dat de cd's veranderd zijn.
Weet natuurlijk niet of dat de cd's veranderd zijn.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Tja verschillende snelheden. Mijn brander gaat max 4 speed. Heb het ook op 2 speed geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.
Pagina: 1