aub zeg ff eerlijk wtf doet een gore nicht in de politiek en dan ook nog is een racist !!
wie denkt te weten hoelang het nog te leven heeft
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
niks flame die kerel moet doodOp maandag 11 februari 2002 17:41 schreef LiquidSilver het volgende:
flame
owja wacht ik zit hier verkeerd 90 procent van deze forum is racist sorry voor dat ik dit vergatOp maandag 11 februari 2002 17:43 schreef OProg het volgende:
Begin hier een mee:
[topic=152126/1/25]
Tis trouwens wel degelijk een flame...
Verwijderd
Wat heeft dit met W&L te maken?Op maandag 11 februari 2002 17:42 schreef flipmode_flex het volgende:
niks flame die kerel moet dood
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Hij geen racist hij zegt gewoon dingen die waar zijn Nederland is gewoon vol en er moeten niet meer van die oplichters (mensen die hier komen voor het geld) in ons land , behalve als het om oorlog gaat dan vindt ik ook dat we die mensen onderdak moeten bieden.Op maandag 11 februari 2002 17:41 schreef flipmode_flex het volgende:
aub zeg ff eerlijk wtf doet een gore nicht in de politiek en dan ook nog is een racist !!
99%Op maandag 11 februari 2002 17:45 schreef flipmode_flex het volgende:
[..]
owja wacht ik zit hier verkeerd 90 procent van deze forum is racist sorry voor dat ik dit vergat
Ga alsjeblieft weg, met je nare taalgebruik.Op maandag 11 februari 2002 17:41 schreef flipmode_flex het volgende:
dus een mens behoort niet tot levensbeschouwing aardig gek hoorOp maandag 11 februari 2002 17:45 schreef borganism het volgende:
[..]
Wat heeft dit met W&L te maken?
aub zeg ff eerlijk wtf doet een gore nicht in de politiek en dan ook nog is een racist !!Op maandag 11 februari 2002 17:45 schreef flipmode_flex het volgende:
[..]
owja wacht ik zit hier verkeerd 90 procent van deze forum is racist sorry voor dat ik dit vergat
nee absoluut niet een kerel als hij verdient geen respect !Op maandag 11 februari 2002 17:46 schreef OProg het volgende:
[..]
En wou je nu zeggen dat jij niet discrimineert
a) Homohuwelijk is niet door hem bedacht.Op maandag 11 februari 2002 17:48 schreef flipmode_flex het volgende:
[..]
nee absoluut niet een kerel als hij verdient geen respect !
welke randebiel vind er nou weer homohuwelijk enzo uit; nederland -> HOE DEBIEL KAN JE ZIJN !
en dan ook nog in je regering zitten ze denk na man dat hoort niet
ff vraag, ooit het nieuws gevolgd? Waar wil hij aan de macht komenOp maandag 11 februari 2002 17:51 schreef flipmode_flex het volgende:
maar ik zie het alweer het is nutteloos om zo een post te zetten op tweakers aangezien iedereen hier nicht en racist is dus jongens keep on lickin his ass en veel succes als hij aan de macht komt
nee niks een homo verdient geen respect, er is absoluut niks racistisch aan want een mens is niet gemaakt om in zn kontgat geneukt te worden maarja aangezien jullie kaas ervan houden maak maar meteen een huwelijk ervan danOp maandag 11 februari 2002 17:51 schreef nadd het volgende:
Ok mijn eerste flame,
mensen zoals jij zijn tien keer zo erg als Pim Fortuyn. Jij valt iemand aan op zijn (racistische) uitlatingen en daarbij discrimineer jij zo hevig dat dat eigenlijk niet door de beugel kan. Maar aangezien ik nogal een voorstander ben van het recht van vrijheid van meningsuiting zal ik zelfs jouw mening moeten verdedigen.
Wie is hier nou een debiel. En trouwens, als jij tegen het homohuwelijk bent dan discimineer je zelf ook.Op maandag 11 februari 2002 17:48 schreef flipmode_flex het volgende:
[..]
nee absoluut niet een kerel als hij verdient geen respect !
welke randebiel vind er nou weer homohuwelijk enzo uit; nederland -> HOE DEBIEL KAN JE ZIJN !
en dan ook nog in je regering zitten ze denk na man dat hoort niet
Verwijderd
Volleges mijn ben je zelf gewoon een relnicht, of is het meer een ruigpoot??Op maandag 11 februari 2002 17:51 schreef flipmode_flex het volgende:
maar ik zie het alweer het is nutteloos om zo een post te zetten op tweakers aangezien iedereen hier nicht en racist is dus jongens keep on lickin his ass en veel succes als hij aan de macht komt
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq