Toon posts:

HomepageReward ketting

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat begin ik ook maar eens een ketting.

Van HomepageReward krijg je betaald voor je startpagina. De pagina waar je browser standaard mee opstart dus. Hun zorgen er dan voor dat daar iedere keer een andere reclame in verschijnt, en betalen je daar dan voor.

+ Geen balk in beeld, maar reclame tijdens het opstarten van je browser
- Momenteel kun je je status/verdiensten nog niet zien.

Limiet: Geen
Betaling per keer: Tussen $ 0,10 en $ 2,- per reclame
Level 1 referrals: 5%
Level 2 referrals: 4%
Level 3 referrals: 2%
Level 4 referrals: 1%
Level 5 referrals: 1%
Uitbetaling: Cheque

http://www.homepagerewards.com/register/join.asp?r=0106975806Z39164

Verwijderd

Ff registreren...
ben zo terug met de volgende Referral-link

one moment please...

Henny,

krijg steeds deze fout bij invullen reg.form.

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Insert Error: Column name or number of supplied values does not match table definition.

/Register/finalsetupnew.asp, line 124

Jij ook?

Verwijderd

Ik meld me aan na pascal s,

Probeerde me zonet ook al in te schrijven, maar kreeg een SQL database error.

Verwijderd

Henny,
Sorry, ik kom er (nog) NIET in... SQL database error.

Wellicht een veldje wat ik niet goed invul?
Ik vul bv bij 'Date of Birth' bv alleen een jaartal in. Is dit goed?

Ik probeer het zometeen nog maar 's...

FF wachten nog op m'n ID

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat er dan mis gaat. Ik ben er al een tijdje lid van, en voor zover ik weet kan ik me geen poblemen herinneren.
Probeer het eens met je volledige geboortedatum. Misschien dat het toch daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Pascal, ik zal via die site effe een referral-emailtje naar je sturen. Misschien lukt het dan wel. Ja, vreemd idee, maar je weet nooit.

Verwijderd

OK Henny, bedankt alvast
Probeer het zometeen weer

Verwijderd

Sorry, kom er niet in :'(

Steffab,
meld jij je anders via Henny aan; wanneer dat lukt probeer ik het wel weer via jouw link, OK?

Verwijderd

Topicstarter
Wat een ellende zeg! :(

Hebben jullie PaidForSurf al? Anders gaan we gewoon over op die. Betalen $ 0,25 per uur, iets groter dan surfingprizes. Je hebt wel een clickratio (0,5%-5% dacht ik) maar daar valt mee te leven.
http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=hennymer

Verwijderd

Henny, ik heb wel een id: ik check ff op je site welke banner me 't meest aanstaat; wanneer je die nou ff in een nieuwe topic post, dan meld ik m ff aan (moet nog geen ketting van bestaan, ofcourse...)

OK? :)

Verwijderd

Topicstarter
Okee, goed plan! :)
Alvast heel hartelijk dank voor alle moeite.

Verwijderd

En wat levert het nou werkelijk op (op korte/lange termijn?) Zijn het niet alleen leuke praatjes, maar heb je er wa aan?

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je aan die geldbalken in het algemeen? Tuurlijk heb je er wat aan. Ik heb van Adframe f 125,- gekregen (inmiddels staat er weer f 113,90 op me te wachten), en vorige week een cheque van Alladvantage van $ 47,41. Ik heb maar heel weinig referrals, maar als je meer referrals hebt, dan verdien je ook meer en sneller omdat je een klein persentage van hun gesurfde uren ook krijgt.

Kijk anders even op mijn website voor meer informatie. Daar staan bij die balken dus ook de plus en minpunten.
Zovan "+ betaald veel", "- houdt de telling van uren niet goed bij" (ofzo)

Ik geloofde er eerst ook niks van, dus ben ik het zelf maar eens gaan proberen. En tot mijn grote verbazing krijg ik dus daadwerkelijk geld van die geldbalken. Scan van de AA cheque staat ook op mijn site, en een printscreen van de storting van Adframe ook.

P.S.
Op korte termijn heb je er dus niks aan. Ik ben medio maart begonnen met Alladvantage, en het duurt een tijdje voor je genoeg geld bij elkaar hebt zodat ze je een cheque sturen.
Op lange termijn wordt het steeds beter. Je krijgt meer referrals, dus het geld loopt sneller op. Op den duur krijg je dus iedere maand een cheque.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Oorspronkelijk was het Internet forum bedoeld voor discussie en uitwisseling van kennis over alles wat met Internet te maken heeft (inmiddels aangevuld met telefonie). Discussies over zaken als Paid-to-Surf etc. mogen gewoon, omdat dat tenslotte bij het Internet hoort. Het is echter uitdrukkelijk nooit de bedoeling geweest dat het forum vol kwam te staan met referral-threads, die als enige functie hadden deelnemers meer referrals te bezorgen.
Wij hebben het enige tijd aangekeken, in de hoop dat het vanzelf uit zou sterven. Nu dat niet het geval is hebben we besloten het eigenhandig een halt toe te roepen. Met ingang van heden wordt elke referral-url zonder meer verwijderd, en waar nodig wordt de hele thread gesloten of verwijderd.
Zo kan het Internet forum tenminste weer gebruikt worden zoals het bedoeld was.

Heb je vragen, dan kun je ons altijd mailen of ICQ-en.

Namens alle GoT administrators,
Tom, Kaj, Firefox, Daniël en RickJansen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.