Toon posts:

Surfingprizes ketting!?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar is het vervolg van die Surfingprizes-ketting die Wolfman maakte. Ik vind 'm niet...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Tering wat zijn er weer mensen goedkoop bezig vandaag......

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
wat doe je .. beetje jou ref neer spammen?
zoals je al zei is hier al een ketting van geweest.. ga dan niet proberen een nieuwe te beginnen.. :( :( :r :r

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/000713.html

Het vervolg is weggeflikkert door de admin :( :( . maar je kan altijd het kettinkje vanaf de boven staande link verder af maken. als je dit lame vind voor de mensen uit de 2e post kan je ook in de bovenstaande aanmelden bij hennie...ze was vergeten haar ref te posten en is dus wat refs mis gelopen.

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Of bij mij... >:) Ik had me al aangemeld voordat die eerste ketting begon en heb dus helemaal geen refs van hier. Zie mijn linkje in het bovengenoemde forum of kijk op http://www.geldautomaat.8m.com .

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

THANKS Wolfman, dat je weer aan me denkt! :) :) :)

Voor de mensen die me willen helpen, dit is mijn Ref-ID:
http://www.surfingprizes.com/go/?151236

Verwijderd

Ach keb zelf al zat directe refs...dus waarom zou ik een collega gotster niet helpen :)

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik zie in mijn PrizeBox alleen maar 'Bewerking afgebroken', hebben jullie daar ook 'last' van? Hij telt wel gewoon de ads :), maar de CTR kan natuurlijk niet hoog worden als dat wordt ingeschakeld... :(

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Heb ik geen last van, ook gisteren niet.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Oorspronkelijk was het Internet forum bedoeld voor discussie en uitwisseling van kennis over alles wat met Internet te maken heeft (inmiddels aangevuld met telefonie). Discussies over zaken als Paid-to-Surf etc. mogen gewoon, omdat dat tenslotte bij het Internet hoort. Het is echter uitdrukkelijk nooit de bedoeling geweest dat het forum vol kwam te staan met referral-threads, die als enige functie hadden deelnemers meer referrals te bezorgen.
Wij hebben het enige tijd aangekeken, in de hoop dat het vanzelf uit zou sterven. Nu dat niet het geval is hebben we besloten het eigenhandig een halt toe te roepen. Met ingang van heden wordt elke referral-url zonder meer verwijderd, en waar nodig wordt de hele thread gesloten of verwijderd.
Zo kan het Internet forum tenminste weer gebruikt worden zoals het bedoeld was.
Heb je vragen, dan kun je ons altijd mailen of ICQ-en.

Namens alle GoT administrators,
Tom, Kaj, Firefox, Daniël en RickJansen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.