Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mag ik GOT ook gebruiken als helpdesk??

Pagina: 1
Acties:

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Dat is een vraag die ik wil stellen.

Ik werk voor een helpdesk. Als ik er nou niet uitkom kan ik dan (na de search gebruikt te hebben natuurlijk O-) ) hier een topic over beginnen.

Mijn kwestie is dus dat het dus niet direct voor mij is.. Maar dus voor een klant?
Ik kon niets vinden in de FAQ... Dus of ik ben scheel, of ik stel een goeie vraag..

Ik heb namelijk een aantal brandende kwesties >:) .

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:17 schreef DeX het volgende:
Dat is een vraag die ik wil stellen.

Ik werk voor een helpdesk. Als ik er nou niet uitkom kan ik dan (na de search gebruikt te hebben natuurlijk O-) ) hier een topic over beginnen.

Mijn kwestie is dus dat het dus niet direct voor mij is.. Maar dus voor een klant?
Ik kon niets vinden in de FAQ... Dus of ik ben scheel, of ik stel een goeie vraag..

Ik heb namelijk een aantal brandende kwesties >:) .
Maak toch niks uit lijkt mij ik denk dat zat mensen hier vragen stellen waar ze zelf uiteindelijk financiel profijt van hebben.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Beter wijs jij de mensen die met vragen komen naar GoT. Kunnen ze hun vraag zelf stellen, scheelt weer werk voor jou he. :)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38
tuurlijk mag dat wel. Tenminste naar mijn idee.
Ik gebruik de kennis die ik op mijn werk op doen toch ook om antwoorden te geven op vragen van tweakers ;)

• DeX
Op maandag 11 februari 2002 17:19 schreef Webgoodie het volgende:
Beter wijs jij de mensen die met vragen komen naar GoT. Kunnen ze hun vraag zelf stellen, scheelt weer werk voor jou he. :)
Nou nee..
Dat zouden de modjes niet zo leuk vinden... Veel slotjes met UTFS erop.. of Lees de FAQ...
95% van de problemen zijn juist "UTFS!" en: "FAQ!"

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 01:27

Brazza

Byte me!

Tuurlijk zou dat kunnen. ALs jij de Search echt goed hebt gebruikt open een topic zou ik zo zeggen.

• El Jefe
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 17:23 schreef DeX het volgende:

[..]

Nou nee..
Dat zouden de modjes niet zo leuk vinden... Veel slotjes met UTFS erop.. of Lees de FAQ...
95% van de problemen zijn juist "UTFS!" en: "FAQ!"
Iedereen kan toch leren wat de FAQ van GoT precies in houdt? :)
Maar eigenlijk onnodig dat je dit topic start, het valt ook niet te controleren of iemand voor zichzelf of voor zijn werk loopt te zoeken.. Dus verbieden is eigenlijk praktisch onmogelijk.

:)

• DeX
Op maandag 11 februari 2002 17:25 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Iedereen kan toch leren wat de FAQ van GoT precies in houdt? :)
Maar eigenlijk onnodig dat je dit topic start, het valt ook niet te controleren of iemand voor zichzelf of voor zijn werk loopt te zoeken.. Dus verbieden is eigenlijk praktisch onmogelijk.

:)
Nou ehm... Ik verlaag me niet tot de A-merk PC's.. dus ik zal nooit zeggen dat ik zelf problemen ermee zou hebben...
Dan zouden jullie als tweakers dus zeggen:

HAHAHA: Koop een echt PC man...

Phat n00b!!!

Get a life!!!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn, we willen een nuttige DB en jij draagt daar dan aan bij. Ik mag van jou als doorgewinterde tweaker wel verwachten dat je eerst zelf even de search gebruikt en google enzo, mocht dat niet werken, dan kun je zelf een topic openen. Of ik dat van die klanten van jullie ook kan verwachten, dat betwijfel ik :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• DeX
Op maandag 11 februari 2002 17:50 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn, we willen een nuttige DB en jij draagt daar dan aan bij. Ik mag van jou als doorgewinterde tweaker wel verwachten dat je eerst zelf even de search gebruikt en google enzo, mocht dat niet werken, dan kun je zelf een topic openen. Of ik dat van die klanten van jullie ook kan verwachten, dat betwijfel ik :D
Ja helemaal mee eens.

Maar dus niet dat er straks gezegd word:
Wij werken niet voor je hoor..

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 11:55
Als het topic de potentie heeft om ook voor anderen interessant te zijn, lijkt het mij geen probleem :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 18:43 schreef DeX het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens.

Maar dus niet dat er straks gezegd word:
Wij werken niet voor je hoor..
Meestal wordt dat niet zo snel gezegd, als je zelf ook even iets voor een antwoord doet teminste. Ik kan me voorstellen dat als jij bijvoorbeeld je erg lui opsteld mensen dat soort dingen gaan roepen.

Verder heb ik er geen problemen mee trouwens, maar datgene wat hierboven staat moet je wel bij jezelf toepassen (dus ook iets doen voor een antwoord te krijgen behalve zo ff op GoT posten) en natuurlijk ook goed de FAQ's/search gebruiken.

• DeX
Op maandag 11 februari 2002 18:45 schreef Straat het volgende:
Als het topic de potentie heeft om ook voor anderen interessant te zijn, lijkt het mij geen probleem :)
met andere woorden ook de bloopers van klanten posten?
>:)
Pagina: 1