Ik wil dus in deze vakantie m'n case gaan modden. Nu wilde ik de voorkant 1 kleur doen en vanuit daar vlammen naar de achterkant laten lopen. Hoe zou ik het beste deze kunnen ontwerpen..? Tekenen heb ik al eens geprobeerd maar dat is een ramp
Ik heb achter in m'n kast boven de processor een blowhole gemaakt, zou het dan een goed idee zijn om daar ook nog kleine vlammen achter te maken ? ( Laten we ff serieus blijven en niet van die reacties steek je kast in de fik ofzow
)
Verwijderd
Steek je kast in de fik
nah, ik zou gewoon een vorm uit papier snijden/knippen; die goed vastplakken en dan airbrushen
nah, ik zou gewoon een vorm uit papier snijden/knippen; die goed vastplakken en dan airbrushen
Zinloos..Op maandag 11 februari 2002 17:00 schreef Hiro Shima het volgende:
steek je kast in de fik ofzo
Flauwe reacties hoor...
Uit papier knippen en dan op je kast plakken zou goed moeten werken.
Uit papier knippen en dan op je kast plakken zou goed moeten werken.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
gewoon ff vlammen zoeken op google en die heeeeeeeel groot op een stevig papier/karton uitprinten en spuiten maar met een airbrush (als je die hebt, krijg wel een mooie overgang).
Airbrush --> Compressor met zo'n spuitstuk+reservoir? Daar kan ik denk ik wel aan komen. En zou zoiets wat zijn om te maken..?Op maandag 11 februari 2002 17:02 schreef BananeKoning het volgende:
gewoon ff vlammen zoeken op google en die heeeeeeeel groot op een stevig papier/karton uitprinten en spuiten maar met een airbrush (als je die hebt, krijg wel een mooie overgang).
Verwijderd
gweoon wat van internet afhalen en dat gaan gebruiken en op plakken of je gebruikt het als een inspiratie bron en maakt er zelf een
Verwijderd
Wel mooi maar hoeveel verschillende kleurtjes verf wil je er voor gaan gebruikenOp maandag 11 februari 2002 17:11 schreef Roezjuh het volgende:
[..]
Airbrush --> Compressor met zo'n spuitstuk+reservoir? Daar kan ik denk ik wel aan komen. En zou zoiets wat zijn om te maken..?
[afbeelding]
1. Plaatjes bekijken hoe ze die flames hebben getekent.
2. Dan pak je een stuk dun edoch stevig karton en tekent het ontwerp daar op.
3. Strak uitsnijden en op je case plakken.
4. Case spuiten
2. Dan pak je een stuk dun edoch stevig karton en tekent het ontwerp daar op.
3. Strak uitsnijden en op je case plakken.
4. Case spuiten
Ik ben ook al eens op zoek gegaan naar een bedrijf dat mn case zou kunnen pine-stripen zoals dat heet met van die vlammen erop.
Echte hotrod lovers weten wel wat ik bedoel
Ik ga het binnekort zelf proberen.
Maar die vlammen zoals op je plaatje lijkt me heel moeilijk.
Mja, niet zoveel..ik denk 2 a 3.. en dan voor de 8erkant van de kast nog 1. Zoals het er nu uitziet wordt dat zilver.Op maandag 11 februari 2002 17:18 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Wel mooi maar hoeveel verschillende kleurtjes verf wil je er voor gaan gebruiken
Als ik het doe, doek ut goedOp maandag 11 februari 2002 17:22 schreef sjuk het volgende:
[..]
Verwijderd
jo waar heb je die font gedownt ?Op maandag 11 februari 2002 17:32 schreef Phreak het volgende:
[afbeelding]
<font size="1">Font is "Kustom Kar"..</font>
http://www.google.nl/search?q=kustom+kar+font&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=Op maandag 11 februari 2002 18:18 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
jo waar heb je die font gedownt ?
Verwijderd
http://flashkit.com/fonts/K/Kustom_K-Ray_Lara-236/index.shtmlOp maandag 11 februari 2002 18:18 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
1 min werk
lui volk allemaal
3 seconden werkOp maandag 11 februari 2002 18:22 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
http://flashkit.com/fonts/K/Kustom_K-Ray_Lara-236/index.shtml
1 min werk
lui volk allemaal
Verwijderd
ik ben ook nog naar de wc geweestOp maandag 11 februari 2002 18:23 schreef Phreak het volgende:
[..]
3 seconden werk
Over 'Kustom Kar' gesproken;
zoek eens een plaatje van zo'n Amerikaanse 'Grease-auto' op, daarop staan van die vlammen naar achter.
Dat vlammenplaatje hierboven is wel handig, maar voor een mal misschien te moeilijk.
zoek eens een plaatje van zo'n Amerikaanse 'Grease-auto' op, daarop staan van die vlammen naar achter.
Dat vlammenplaatje hierboven is wel handig, maar voor een mal misschien te moeilijk.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Das een id..
/me gaat even zoeken en daarna een nogmaals een poging doen om dat ergens op te tekenen..
/me gaat even zoeken en daarna een nogmaals een poging doen om dat ergens op te tekenen..
Verwijderd
Hehe nog een flamesgek..Op maandag 11 februari 2002 18:18 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
Gewoon uitsnijden uit krantepapier en dan met 3M spuitlijm op plaken. Laat btw geen enkel spoor van lijm achter.

niet teveel offtopic heOp maandag 11 februari 2002 18:23 schreef Phreak het volgende:
[..]
3 seconden werk
maar goed die vlammen, profs kunnen het op auto's, misschien is het om zelf te doen iets te hoog gegrepen, misschien eens naar een autohandelaar en netjes vragen hoe het moet...
Ik denk dat het best haalbaar is zulke vlammen, net zoiets als op die zwart/rode case hierboven.. Ik lees vaker dat als je het in dunne laagjes doet heel goed gaat..Anders kun je later alsnog de vlammen 1 kleur maken..
Nou, als je hierboven kijkt, lijkt het helemaal niet zo moeilijk... je moet alleen wachten tot de lente als hij weer in de tuin in de zon kan drogen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Wij hebben een afdakOp maandag 11 februari 2002 18:36 schreef Toeter84 het volgende:
Nou, als je hierboven kijkt, lijkt het helemaal niet zo moeilijk... je moet alleen wachten tot de lente als hij weer in de tuin in de zon kan drogen
edit:
Morgen ga ik ontwerpen, op kranten maken en denkik meteen maar verf halen, welke kleuren zou ik heb best voor de vlammen kunnen gebruiken..rood en geel ? En dat uiteraard over laten lopen..
Morgen ga ik ontwerpen, op kranten maken en denkik meteen maar verf halen, welke kleuren zou ik heb best voor de vlammen kunnen gebruiken..rood en geel ? En dat uiteraard over laten lopen..
Verwijderd
vlammetjes met paintbrush gemaakt, dat zou ook wel cool zijn. 
/edit.. kreeg pagina 2 doorgelinkt neem me nie kwalijk..
Yups, lijkt me welOp maandag 11 februari 2002 18:37 schreef Roezjuh het volgende:
[..]
Wij hebben een afdakEn ik heb bovendien nu vakantie
edit:
Ondergrond rood doen, geel erover heen.
Geel > Zilver zie je denk ik niet zo goed.Op maandag 11 februari 2002 18:46 schreef Roezjuh het volgende:
Yep Phreak, achterkant zwartOf zou zilver ook mooi zijn ?
Als je een zwart randje maakt langs het gele is het wel
Dat wordt dus geel met een zwart randje + zilver. Ik zat net hier in de verfkast te kijken, kom ik daar toch zomaar een spuitbus met zilveren verf tegen
Rood en geel (zoals Henk hierboven) - niet te fluor geel, dat loopt niet mooi in elkaar over. Je zou dus dan eerst de rode vlammen erop moeten spuiten, dat laten drogen en vervolgens de krant omdraaien (niet 2x dezelfde vlammen achter elkaar, dat valt op) en hem iets verder naar voren over de rode punten heen vastplakken. En dan maar weer spuiten...Op maandag 11 februari 2002 18:37 schreef Roezjuh het volgende:
[..]
Wij hebben een afdakEn ik heb bovendien nu vakantie
edit:
Dat gaat niet lukken, of je moet een hele vaste hand hebben, een perfect puntig penseeltje... pfff. dan zit je een hele middag te schilderenOp maandag 11 februari 2002 18:43 schreef GdW het volgende:
vlammetjes met paintbrush gemaakt, dat zou ook wel cool zijn.
offtopic:
Ik heb btw een draak op mn kast staan... ga ik nog inkleuren met iets.
Ik heb btw een draak op mn kast staan... ga ik nog inkleuren met iets.
Verwijderd
Ehm mijn naam is niet henkOp maandag 11 februari 2002 18:50 schreef Toeter84 het volgende:
Rood en geel (zoals Henk hierboven)
zoon: Uhm, ik pak em wel ff, heb je een plamuurmes zodat ik het van m'n kast kan krabbe?Op maandag 11 februari 2002 18:51 schreef m-m het volgende:
Zoon, waar is de zilverspuitbus?
En van mij ook nietOp maandag 11 februari 2002 18:52 schreef _LOSS_ het volgende:
[..]
Ehm mijn naam is niet henk![]()
Roez: laat je wel pics zien?
Verwijderd
Moet je geen hemabus nemen... Just use montana...Op maandag 11 februari 2002 18:53 schreef Roezjuh het volgende:
[..]
zoon: Uhm, ik pak em wel ff, heb je een plamuurmes zodat ik het van m'n kast kan krabbe?
Ofcourz, zal ik meteen ff de pics van m'n baybus, blowholes e.d erbij doenOp maandag 11 februari 2002 18:55 schreef Phreak het volgende:
[..]
En van mij ook niet
Roez: laat je wel pics zien?
Don't get itOp maandag 11 februari 2002 18:55 schreef _LOSS_ het volgende:
[..]
Moet je geen hemabus nemen... Just use montana...
Verwijderd
Nope airbrush != spuitbusOp maandag 11 februari 2002 17:14 schreef MasterXP het volgende:
airbrush is... spuitbus?
Airbrush is veel fijner. Vandaar mondkapje aanbevolen
Verwijderd
Off topic
He phreak nadat ik dat kassie van jou zag heb ik hem ook maar ff gehaald mooi zwart is niet lelijk
He phreak nadat ik dat kassie van jou zag heb ik hem ook maar ff gehaald mooi zwart is niet lelijk
Nou snap ik het ff niet meer. Kun je dat nou in de winkel kopen of werkt dit in combinatie met een compressor??
Nee maar hij wel!Op maandag 11 februari 2002 18:55 schreef Phreak het volgende:
[..]
En van mij ook niet

Verwijderd
Montana:Op maandag 11 februari 2002 18:56 schreef Roezjuh het volgende:
Don't get itMontana
Verwijderd
heheh LOLOp maandag 11 februari 2002 17:00 schreef Lomu het volgende:
Steek je kast in de fik
ik zou gewoon effe een ontwerp maken en dan vastplakken
Hij's fijn he?Op maandag 11 februari 2002 19:02 schreef Orange het volgende:
Off topic
Owjah, kweet niet of ze die hier bij de verfboer hebben. Morgen ofzo maar even shoppen. Moet ik dit eerst nog met een primer behandelen? Of schuren? of allebei? Als je de FAQ leest en daarna de verschillende draadjes raak je in de war. De een doet het wel de ander weer niet
Het beste is:Op maandag 11 februari 2002 19:14 schreef Roezjuh het volgende:
Owjah, kweet niet of ze die hier bij de verfboer hebben. Morgen ofzo maar even shoppen. Moet ik dit eerst nog met een primer behandelen? Of schuren? of allebei? Als je de FAQ leest en daarna de verschillende draadjes raak je in de war. De een doet het wel de ander weer niet
Schuren.
Primer.
Lichtjes schuren.
Eerste laag.
Lichtjes schuren.
Tweede laag.
Lichtjes schuren.
Derde laag.
En dan eventueel nog lak.
Verwijderd
Jij hebt hem van chietec ik de antec maar hij blijft hetzelfdeOp maandag 11 februari 2002 19:13 schreef Phreak het volgende:
[..]
Hij's fijn he?
hij is vet man en ook nog een 6 graden koeler met deze dan met mijn ouwe kassie.
idle nu 33 met een tb 1.2
Pagina: 1