Op donderdag 14 februari 2002 15:54 schreef intert0y het volgende:
In het verleden hoorde je met name over WideXS dat ze nog al hete serverruimtes hadden en dat is natuurlijk niet zo best voor de hardware.
Ik heb wat ervaring met Vuurwerk, ik vond het daar warmer dan in TeleCity (colo-ruimte TrueServer/Gedeelte 2Fast)
Tevens had/heeft widexs niet zo'n beste uplink (of hoe heet dat precies) met het internet zeg maar.
Die vind ik prima bij TrueServer/2Fast.

2Fast zit bij trueserver dacht ik en die zitten weer in telecity. Ik heb daar zelf ook een server in colo staan (bij 2fast) en ben er uitermate tevreden over.
Je hebt gelijk hoor en voor zover ik heb gehoord, hoor ik maar weinig klachten over 2Fast. (Alleen bereikbaarheid, maar daar is vast wel een mouw aan te passen.)
Heb nu denk ik in de ongeveer 180 dagen dat ik mijn server daar heb staan +- 4 uur niet bereikbaar geweest. Dat lijkt me vrij okay ik weet niet hoe widexs hier presteert.
Waarschijnlijk beter, maar ik kom hier zo op terug.
Overigens moet ik wel zeggen dat trueserver de laatste tijd volgens mij een beetje loopt te fukken waardoor ik van die 4 uur, 3 uur de laatste paar weken heb gehad. Er was een juniper m20 (of hoe heet dat ding precies) gecrashed geloof ik laatst.
Klopt, vandaag wordt die vervangen. Ze vertrouwen het niet meer zo als ik het goed begrijp en de oude gaat dus voor onderzoek uit het netwerk.
Dat is de site van een gast van een andere hostingprovider, is ooit naar aanleiding van een hack gebouwd, maar da's al dik een jaar geleden als ik het goed heb.
voor zover ik kan beoordelen zou ik dus voor 2fast gaan want betere service (komt omdat het kleiner bedrijf is).
Heb zelf ook nog ervaring met dedicated hosting bij de KPN maar dat is echt een groot drama.
Ik zal geen advies geven, ben bevooroordeeld, heb wel ervaring met Vuurwerk, de mensen zijn wel aardig, maar het netwerk was niet denderend en de service gewoon kut.
edit: niet echt relevant maar ik zie dat ik over 18 posts op de 1000 sta. grappig wel. tenminste ik vind het grappgig.
Gefeli