Toon posts:

Ervaringen met Widexs en 2Fast

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede professionele host die oa. PHP en MySQL aanbiedt.
Met de search kwamen uit op 2 hosters: WideXS & 2Fast welke mijn belangstelling hadden. Graag zal ik van jullie GOTers je ervaringen met deze bedrijven willen weten met name de snelheid, beschikbarheid, snelheid van updaten van nieuwe versie's van PHP, MySQL, enz.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 01:08
WebHosters

Search

zou je toch redelijk wat uit kunnen halen :)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Wij hosten zelf bij widexs, niks mis mee. Je krijgt wel bakken met mail over updates en veranderingen.

Ze zijn wel moeizaam met updates en niet al te vroeg ermee.

Ikzelf zit te denken aan Bevelander, deze willen zelfs de server software aanpassen aan jouw wensen (indien dit uiteraard mogelijk is en niet extreem :))

Die andere ken ik niet

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:49

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb een website bij 2Fast en heb er 3 weken op moeten w8en voordat ie werd opgeleverd!!

Verder heb ik over de performance niets te klagen van de server!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik geloof dat deze topics niet de bedoeling zijn eigenlijk?

Maar aangezien je toch om ervaringen vraagt, het zijn allebei profi bedrijven, de een een stuk groter als de ander. Dit merk je natuurlijk goed in de mate van service die je ontvangt en de snelheid van updaten naar niewere versies van PHP ed. Over allebei eigenlijk weinig/geen klachten wat mij betreft.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het gaat over ervaringen.
In principe zijn hosting topics niet gewenst vanwege de flames die het meestal uitlokt.
Ht is dus niet per definitie zo dat ze geclosed worden.

Het gaat nu nog goed, maar hou het aub ook zo. Ga dus niet lopen flamen van Hoster XYZ zuigt enzo.

Tijd voor een nieuwe sig..

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Ik colocate bij 2fast en da's super :). Heel goed.
Een server voor mn werk is dedicated bij widexs. Onderhoud uptimes etc zijn prima.. alleen communicatie snappen ze nog niet helemaal.

Als je mailed dat je bak een load van 100 heeft krijg je zoiets terug van:

'vijje 't gek, er draait een fet vaag scrippie op die bak'

:D

Kan me voorstellen dat nette mannen in pak dat niet kunnen waarderen ;) Maar kwaliteit is wel prima :)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
In het verleden hoorde je met name over WideXS dat ze nog al hete serverruimtes hadden en dat is natuurlijk niet zo best voor de hardware.

Tevens had/heeft widexs niet zo'n beste uplink (of hoe heet dat precies) met het internet zeg maar.

2Fast zit bij trueserver dacht ik en die zitten weer in telecity. Ik heb daar zelf ook een server in colo staan (bij 2fast) en ben er uitermate tevreden over.

Altijd goede service en Peter en/of JP staan je altijd graag te woord.

Heb nu denk ik in de ongeveer 180 dagen dat ik mijn server daar heb staan +- 4 uur niet bereikbaar geweest. Dat lijkt me vrij okay ik weet niet hoe widexs hier presteert.

Overigens moet ik wel zeggen dat trueserver de laatste tijd volgens mij een beetje loopt te fukken waardoor ik van die 4 uur, 3 uur de laatste paar weken heb gehad. Er was een juniper m20 (of hoe heet dat ding precies) gecrashed geloof ik laatst.

ps. je hebt ook nog de site www.noclueserver.nl maar wat daar nu precies het nut van is.

voor zover ik kan beoordelen zou ik dus voor 2fast gaan want betere service (komt omdat het kleiner bedrijf is).

Heb zelf ook nog ervaring met dedicated hosting bij de KPN maar dat is echt een groot drama.

edit: niet echt relevant maar ik zie dat ik over 18 posts op de 1000 sta. grappig wel. tenminste ik vind het grappgig.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• itsjohan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32
Zit zelf bij widexs. Performance & betrouwbaarheid waren afgelopen 6 maanden prima. Wel hebben ze kort geleden een nare stroomstoring gehad (geloof een defecte ups) waardoor we onze eerste 4 uur downtime hadden.

De warmteproblemen bij wides zijn (voor zover ik weet) verleden tijd. De uplink is volgens mij ook al een paar keer behoorlijk uitgebreid.

Verwijderd

Spam removed

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 19:47 schreef jos_willem het volgende:
Spam removed
:(:(
Dit was dus niet de bedoeling he meneer de eigenaar/medewerker!!

• jep

jep

Op donderdag 14 februari 2002 19:47 schreef jos_willem het volgende:
Spam removed
1. hosten kan overal
2. spam
3. duur
4. spam

:P

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 21:36

Floor-is

5.2

Op donderdag 14 februari 2002 15:54 schreef intert0y het volgende:
In het verleden hoorde je met name over WideXS dat ze nog al hete serverruimtes hadden en dat is natuurlijk niet zo best voor de hardware.
Ik heb wat ervaring met Vuurwerk, ik vond het daar warmer dan in TeleCity (colo-ruimte TrueServer/Gedeelte 2Fast)
Tevens had/heeft widexs niet zo'n beste uplink (of hoe heet dat precies) met het internet zeg maar.
Die vind ik prima bij TrueServer/2Fast. :)
2Fast zit bij trueserver dacht ik en die zitten weer in telecity. Ik heb daar zelf ook een server in colo staan (bij 2fast) en ben er uitermate tevreden over.
Je hebt gelijk hoor en voor zover ik heb gehoord, hoor ik maar weinig klachten over 2Fast. (Alleen bereikbaarheid, maar daar is vast wel een mouw aan te passen.)
Heb nu denk ik in de ongeveer 180 dagen dat ik mijn server daar heb staan +- 4 uur niet bereikbaar geweest. Dat lijkt me vrij okay ik weet niet hoe widexs hier presteert.
Waarschijnlijk beter, maar ik kom hier zo op terug.
Overigens moet ik wel zeggen dat trueserver de laatste tijd volgens mij een beetje loopt te fukken waardoor ik van die 4 uur, 3 uur de laatste paar weken heb gehad. Er was een juniper m20 (of hoe heet dat ding precies) gecrashed geloof ik laatst.
Klopt, vandaag wordt die vervangen. Ze vertrouwen het niet meer zo als ik het goed begrijp en de oude gaat dus voor onderzoek uit het netwerk.
ps. je hebt ook nog de site www.noclueserver.nl maar wat daar nu precies het nut van is.
Dat is de site van een gast van een andere hostingprovider, is ooit naar aanleiding van een hack gebouwd, maar da's al dik een jaar geleden als ik het goed heb.
voor zover ik kan beoordelen zou ik dus voor 2fast gaan want betere service (komt omdat het kleiner bedrijf is).

Heb zelf ook nog ervaring met dedicated hosting bij de KPN maar dat is echt een groot drama.
Ik zal geen advies geven, ben bevooroordeeld, heb wel ervaring met Vuurwerk, de mensen zijn wel aardig, maar het netwerk was niet denderend en de service gewoon kut.
edit: niet echt relevant maar ik zie dat ik over 18 posts op de 1000 sta. grappig wel. tenminste ik vind het grappgig.
Gefeli :P

Bericht hierboven

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 15 februari 2002 12:29 schreef Floris het volgende:
iets over oa. Vuurwerk
Topic gaat over WideXs btw, dus wat Vuurwerk hier nu doet??

Maar daar moet je iig niet naartoe gaan, zie ook FP van T.net over de domeinkaping :r

En voor virtualhosting lijkt me t ook niet echt relevant hoewarm de ruimte wordt, zolang de uptime en service goed zijn, zal het de klant lijkt me toch weinig interesseren??

• jep

jep

Ik zweet me bij Trueserver ook mijn aars af :z

Mij boeit het weinig, maar het is alles behalve koel ;)

Verwijderd

2Fast is okee, prima verbinding en goede service.

• Fabian
  • Laatst online: 08:18
Als je een keuze wil maken tussen 2fast of widexs, zou ik toch eerder voor 2fast gaan omdat zij een stuk kleiner zijn, daardoor dichter bij de klant staan en vaak betere support geven.

Verwijderd

Ik denk dat het een goed idee is als ik in deze thread mijn vraag neerzet. Aangezien een nieuw topic een beetje vervuilend voor dit forum word.

Ik zit te twijfelen tussen:
http://www.denit.net en
http://www.host2go.nl

Om een van mijn kleine sites te gaan hosten.

Iemand ervaringen met een van beide?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

funksngrooves; Het spijt me, maar hiervoor is dus webhosters e.d. kijk eens in de FAQ zou ik zeggen.
Dit topic is open gebleven vanuit een soort gedoog iets. Echter omdat er wel een dudelijk lijn getrokken moet worden, moet ik ook helaas deze op slot zetten.

Het spijt me, maar ik zit er nit echt op te wachten dat ANS strax bol staat van de hosting ervaring topics.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.