Toon posts:

Profitzone (desktopdollars) plots niet meer always-on-top

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst opgemerkt:

Wanneer de Explorer weeral eens crasht (en dat doet-ie regelmatig) en hij alle actieve vensters afsluit, is de Profitzone balk niet meer always-on-top! Je kan er alles over zetten, en het gedraagt zich als een gewoon venstertje...

------
Bezoek mijn website en schrijf je in bij desktopdollars of surfingprizes!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik snap dit niet helemaal, bij mij staat er al een half jaar vanalles overheen

Verwijderd

McBain, welke versie van internet Explorer gebruik je ?

Mij is het nog niet gelukt om iets over die bar heen te zetten. Misschien hangt dat af van de versie van internet explorer ?

Nou nog een manier vinden om Iexplorer te laten crashen, dat ding wil maar niet in win2k ;)

[This message has been typed by Decs, die al lid is van zowel DesktopDollars als SurfingPrizes]

Verwijderd

Topicstarter
xxxMaverick, jij gebruikt waarschijnlijk niet ProfitZone 1.3.5, die laat niets meer over zich heen schuiven.

Decs, ik gebruik IE 4.72.3612.1713.

Ja, weet iemand een manier om de explorer te laten herstarten?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
hmmmmm dat zal het zijn dan, ik heb er altijd iets overheen staan. Maar ik heb hem dan ook nooit geupdate ;-)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb m ook nooit vervangen, maar hij verandert wel vanzelf dingen, zoals dat je nu een rood en een groen knopje hebt om op te klikken en eerst alleen een blauwe.... update ie zichzelf niet? Ik kan er wel vanalles overheen zetten, daarom gebruik ik'm ook.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik kan er ook vanalles overheen zetten. Op het moment staat PaidForSurf en BearcatOnline er overheen (rustig dagje vandaag :))
En ik heb hem ook nooit geupdate, maar heb nu ook die groene en rode knoppen.
Pagina: 1