Toon posts:

Dreamweaver boek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Nederlandstalig boek van dreamweaver 4.

Ik heb gekeken bij http://www.easycomputing.com.

Daar staat dit boek: Afbeeldingslocatie: http://www.easycomputing.com/product/images/boeken/473.jpg
http://www.easycomputing.com/product/ProdDetailPage.asp?Ref=473 en dat wil ik gaan bestellen.

Kent iemand dit boek, kan je het me aanbevelen of weet iemand een beter boek?

Het moet iig echt Nederlands zijn en ik ben een behoorlijke newbie op dit (dreamweaver) gebied.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:15
dreamweaver 4 het complete handboek

Verwijderd

Je hebt natuurlijk het boek van Patricia Bosselaar >:) >:)

Maar het boek wat Dennisdotcom noemt is wel een goede, hoewel ik denk dat je voor Dreamweaver genoeg hebt aan de F1 knop.

Is behoorlijk uitgebreid, en ik heb ook eens een tutorial gevonden op I-net.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel veel tutorials gezien, in het Nederlands.

Maar ik wil het echt leren. En ik vind het makkelijker om er een boek bij te hebben.

Dat dreamweaver 4, het compl. handboek, zou je dat ergens op internet kunnen bestellen? Bij bol en ec hebben ze het niet. Dit boek leek me de beste keuze. Zouden ze bij een gewone boekhandel meer keus hebben?

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:45 schreef uncle het volgende:

[knip]

Dat dreamweaver 4, het compl. handboek, zou je dat ergens op internet kunnen bestellen? Bij bol en ec hebben ze het niet. Dit boek leek me de beste keuze. Zouden ze bij een gewone boekhandel meer keus hebben?
Bij een goede boekhandel je kun elk boek laten bestellen. ISBN-nummertje opzoeken. En naar de boekhandel. Scheelt je ook verzendkosten.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Maaruhh, ik heb dat boek gevonden maar het lijkt me wel ingewikkeld. Voor gevorderden en experts staat er :?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 11 februari 2002 17:00 schreef Maxim het volgende:

[..]

Bij een goede boekhandel je kun elk boek laten bestellen. ISBN-nummertje opzoeken. En naar de boekhandel. Scheelt je ook verzendkosten.

:)
Ja en je vervolgens laten naaien met de prijs.. inclusief de verzendkosten heb ik laatst gewoon fl 100,- bespaard door het van Amazon.com te laten komen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:46 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ja en je vervolgens laten naaien met de prijs.. inclusief de verzendkosten heb ik laatst gewoon fl 100,- bespaard door het van Amazon.com te laten komen.
Je laten naaien doe je nog altijd zelf. ;)
(trouwens niet offensief bedoeld)

Maar, dat zal dan wel aan die boekhandel liggen. Ik heb daar iig nooit problemen mee gehad. :)

Verwijderd

Ben ook net begonnen met Dreamweaver 4 en ik vind het ook lekker om gewoon wat naslagwerk er naast te hebben :)

Ik heb bij het computercollectief het basiscursus boek besteld. Kosten € 14,75 en de volgende dag in huis, betaling via acceptgiro.

Bevalt trouwens prima voor, als beginner dan...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 18:50 schreef nevyn het volgende:
Ben ook net begonnen met Dreamweaver 4 en ik vind het ook lekker om gewoon wat naslagwerk er naast te hebben :)

Ik heb bij het computercollectief het basiscursus boek besteld. Kosten € 14,75 en de volgende dag in huis, betaling via acceptgiro.

Bevalt trouwens prima voor, als beginner dan...
Bedankt, ik zal daar eens kijken.voor dat geld maakt het niet echt uit he?

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:45

nimm2

.

bij www.proxis.be hebben ze ook een aantal boeken over dreamweaver, 27 stuks in totaal...

Verwijderd

heb zelf wat boeken van de bible serie van IDG books, in het Engels. Weet zo niet of ze ook in het Nederlands verkrijgbaar zijn, maar ik vind het hele goede boeken.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nnbh.com/base/images/9022944220.jpg

deze kan ik je anders ook aanbevelen!! *grin* :+

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 11 februari 2002 21:48 schreef nimm2 het volgende:
bij www.proxis.be hebben ze ook een aantal boeken over dreamweaver, 27 stuks in totaal...
Let wel op de prijs, ik check ff 1 boekje (wel engelstalig) maar bij Amazon.com $31.50 of bij Proxis.be Eur. 61,25. Op boeken kun je snel besparen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal. Ik heb (ook met het oog op de kosten) bij computercollectief het boek "basiscursus dreamweaver 4" besteld.

Ik heb het net opgehaald en ik geloof dat het hiermee wel gaat lukken.

Bedankt, hij mag dicht van mij
Pagina: 1