[GameCube] Blokker gaat m duurder verkopen!!

Pagina: 1
Acties:

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
http://www.gamers.nl/nieuws/11671

Blokker gaat de GameCube voor meer dan de beloofde 249 euro verkopen. Dan zijn het bij blokker toch gewoon een stelletje dombo's? Welke hond gaat m ergens kopen waar ie duurder is?

Fok'm, ik haal m lekker bij de slager op de hoek die m wel gewoon fijn voor 249 verkopen gaat.

:r @ Blokker

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45
wie koopt er dan ook een console bij de blokker :?

• Fubaruba
Op maandag 11 februari 2002 16:42 schreef Xtuv het volgende:
Het gaat er dus om dat meer winkelketens dan zoiets gaan hebben van: "Als we het nou allemaal doen, dan moeten die lompe gamertjes wel meer betalen! MOEHAHAHA"

En dat moet dus ff niet gebeuren...

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
gwoon naar de gameshop rennen, of een reserveren

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:42 schreef Xtuv het volgende:
In Nederland leek het nog wel mee te vallen, maar de Blokkergroep (onder andere E-Plaza, Bart Smit en natuurlijk Blokker zelf) is ook van plan de GameCube voor een hoger bedrag dan €249 in de winkels te leggen.
Dan is die prijsverhoging dus al een stuk lulliger. Vind het echt een klotestreek. :(

• Crashman
  • Laatst online: 22-01 15:50
Mag je eigenlijk afdingen op producten hier in Nederland?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 11 februari 2002 16:51 schreef Crashman het volgende:
Sure. In sommige landen is dat zelfs heel normaal.. Alleen hier doet (bijna) niemand het.. En dan is het nog maar de vraag of de verkoper ermee akkoord gaat natuurlijk :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mag wel, maar ze zeggen vast 'Nee!' ;) Vooral omdat die verkopers helemaal het recht niet hebben om de rpijzen van de keten te veranderen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Afdingen wil nog weleens lukken, maar meestal niet als je maar 1 exemplaar koopt, en als het product nog veel gevraagd is :)

• Crashman
't is dus wel je goed recht, toch? En je kunt altijd ergens anders heengaan...

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 11 februari 2002 16:54 schreef Crashman het volgende:
't is dus wel je goed recht, toch? En je kunt altijd ergens anders heengaan...
Yup.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Aangezien die dingen gloedjenieuw zijn gaat ie em echt niet voor minder verkopen.
Dus als je gaat afdingen zegt ie vast nee, omdat ie ze aan tientalle andere mensen wel gewoon kan verkopen voor de normale prijs.

• Fubaruba
Maar ik neem aan dat er wel een paar winkelhouders zo slim zijn om de normale prijs door te voeren en dan onwijs reclame te gaan maken dat ze goedkoop zijn.
En anders komt er heus wel een slim e-commerce ventje met dit geniale plan... :P
De GoTsjop. misschien een ideetje? :)

• Crashman
Sorry voor ietwat offtopic gaan trouwens ;)

Mjah...Gotsjop lijkt me ook geen slecht id nee :) Moet er wel zo'n vga boxje bijhebben...heb nl geen tv op me kamer :\

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik vind dit ook belachelijk. Nou, sorry, maar de intertoys kan dan echt opskeften als ze dit flikken.

Dan haal ik hem ook wel bij een speciaalzaak.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Bart Smit bied hem nu aan voor €271,95. Intertoys heeft een #$!#-site (die geluiden alleen al). Dixons gaat hem niet verkopen. Vroom en Dreesman kom ik ook niet door die site heen. Ook bij Kijkshop kan ik hem niet vinden. Waar gaat het heen met de wereld. :'(

Verwijderd

Bart Smit heeft die prijs al een aantal maanden staan. Die hebben de prijzen niet sinds kort veranderd dus dat blijft staan (neem ik aan). Ze zullen al wel veel pre-orders hebben. 'Het verkoopt toch' denken ze vast.

Anyway, koop geen GameCube bij Bart Smit / Intertoys / Blokker / TOys'r'us en al die andere klonen.

Nee, zoek naar [b]SPECIAALZAKEN[/b] (sorry moet ff duidelijk) bij jou in de buurt!

Ikzelf woon in Groningen en ik haal mijn GameCube bij de Dimension Plus.

Je kan hem ook bij Nedgame halen. Beide winkels gaan hem gegarandeerd voor €249 verkopen!

Kijk dus bij speciaalzaken bij jou in de buurt!

Verwijderd

itsnows: weggehaald :)

• Boekster
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Op maandag 11 februari 2002 20:40 schreef mr.oncreatief het volgende:
stelletje ******blokkenaren
Sorry, maar doe ajb normaal! Dat je boos ben begrijp ik, maar met dit soort dingen schelden vind ik echt belachelijk. Ik weet niet of je er wel eens mee in aanraking bent geweest, maar ik kan je verzekeren dat het geen pretje is om iemand heel langzaam weg te zien kwijnen.

Dit wilde ik gewoon ff kwijt!

Music Addicted

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 23:13 schreef Boekster het volgende:

[..]

Sorry, maar doe ajb normaal! Dat je boos ben begrijp ik, maar met dit soort dingen schelden vind ik echt belachelijk. Ik weet niet of je er wel eens mee in aanraking bent geweest, maar ik kan je verzekeren dat het geen pretje is om iemand heel langzaam weg te zien kwijnen.

Precies! :(

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ok, tnx itsnows! ;)

Maar weer even ontopic:

Dat moet blokker roch zeker zelf weten?

Ik denk dat het zeker de eerste tijd nog gaat werken ook, want als ze bijna op zijn, en je wilt hem ZOOOOOO graag hebben....

Maar zodra ze weer wat beter verkrijgbaar gaan worden merkt blokker dat vanzelf.

Ik persoonlijk zo em zelfs niet eens bij de blokker kopen, maargoed. Je kan hem idd toch beter kopen bij een echte speciaalzaak. En voor dit soort dingen wil ik dan Dixons nog "net" meerekenen.

edit:

Lees net pas in de post van Compubiter dat Dixons hem niet gaat verkopen. Dan idd maar even naar een goeie games-zaak.

Music Addicted

• Fred_Perry
  • Laatst online: 09:54
Naar die 249 euro van mij kunnen ze dus ook fluiten. Koop de cube wel ergens anders. Stelletje ratten...

• GZ

GZ

!!

Waarom verkoopt Dixons hem dan eigenlijk niet :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

mijn excussen voor me domme taalgebruik |:(
laat ik het zo zeggen ik koop hem wel ergens anders :)
maar ik zou het niet leuk vinden als iedereen hem duurder gign verkopen :(
mijn oom is er zelf aan doodgegaan :'( maar kunnen jullie mijn domheid vergeven :? :)

• Boekster

Boekster

Naimoholic

mijn oom is er zelf aan doodgegaan :'( maar kunnen jullie mijn domheid vergeven :? :)
In dat geval begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom je het dan zo zei, maar het zij je vergeven ;) .

En waarom de Dixons hem niet gaat verkopen? Zou het je niet durven zeggen. Weet wel dat ze daardoor een hoop inkomsten gaan mislopen. Vooral onder de wat jongeren onder ons, iig tot een jaar of 13 komen er best wel gave spellen op. En voor de wat oudere gamers komt resident evil 1, maar dan 3d, Zelda en Mario. Vind het een vreemde zet....

Music Addicted

• GZ

GZ

!!

Blijft toch vreemd, angezien de Dixons altijd wel Nintendo spul verkoopt.

Verwijderd

blokker??? gamecube
vaag

Verwijderd

Blokker Groep hè, valt Bart Shit, E-Plaza en ik geloof Intertoys ook onder.

• GZ

GZ

!!

Op dinsdag 12 februari 2002 21:44 schreef Kremez het volgende:
Correct

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 21:46 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Correct
ik bestel hem wel bij hotbit.nl

• Fubaruba
dan hebben we altijd ook nog de media markt. daar zal ie heus ook niet al te duur worden hoor. die gasten weten wel hoe ze de massa verkoop aan moeten spreken.

haha, ze hebben er in rotterdam nu 2 x-boxen staan waarvan er eentje al een blauw scherm heeft gehad volgens een van de verkopers en degene met abe loopt constant vast!! (zelf gezien) dat is echt lachwekkend!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 09:00 schreef daFubar het volgende:
haha, ze hebben er in rotterdam nu 2 x-boxen staan waarvan er eentje al een blauw scherm heeft gehad volgens een van de verkopers en degene met abe loopt constant vast!! (zelf gezien) dat is echt lachwekkend!
Nou en? Ik heb meer niet-werkende PS2-demos gezien dan wel-werkende, die lijken ook overal stuk te zijn. Ondertussen heb ik eergisteren Munch (niet Abe, doe je huiswerk eens) uitgespeeld, dus aan het spel zal het niet liggen.

• Fubaruba
Op woensdag 13 februari 2002 09:46 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Nou en? Ik heb meer niet-werkende PS2-demos gezien dan wel-werkende, die lijken ook overal stuk te zijn. Ondertussen heb ik eergisteren Munch (niet Abe, doe je huiswerk eens) uitgespeeld, dus aan het spel zal het niet liggen.
abe, munch what the hell is the difference ;)
hmmmm... consoles die vastlopen vind ik wel een beetje triest hoor... Ik had het iig nog nooit meegemaakt. (nou heb ik ook nooit een andere console dan nintendo gehad :) )

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Als je XboX haalt haal je nm toch niet bij Blokker :P

Verwijderd

sinds wanneer verkoopt blokker console shit?

• Fubaruba
Op woensdag 13 februari 2002 12:59 schreef Ikroelz het volgende:
sinds wanneer verkoopt blokker console shit?
Op dinsdag 12 februari 2002 21:44 schreef Kremez het volgende:
Beter lezen, lieverd :*

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, misschien heb ik het verkeerd begrepen en gelezen op de site van Dixons, maar naar mijn weten gaan ze hem niet verkopen. Ik werk bij Dynabyte (jawel, en iedereen komt altijd bij mij voor advies :P) en wij gaan exclusief de X-Box verkopen omdat Microsoft dat zo wil. Ik ga er van uit dat Dixons (ook VendexKBB, net als V&D, Hema, etc.) hem daarom ook alleen maar exclusief mag verkopen.

Verwijderd

Bij dimensionplus hebben ze de prijs inmiddels ook verhoogt, met €10.

• Mooody
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

met 15% korting zou het wel weer meevallen :)

maar goed...ik ga 'm toch niet kopen :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik neem alles terug wat ik gezegd heb.. toch maar ff informeren.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

ehm mediamarkt zal het vast wel voor €249,- verkopen, alleen ik weet niet of iemand een gamecube wil gaan kopen >:)
Pagina: 1