[WC] Eindelijk mijn eigen gebouwde blokje ( Pics )

Pagina: 1
Acties:

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:58

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Topicstarter
Eindelijk foto's gemaakt van mijn eigen Waterkoeling blokje.
Ziehier :
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~cyclone/wc/wcblok1s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~cyclone/wc/wcblok2s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~cyclone/wc/wcblok3s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~cyclone/wc/wcblok4s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~cyclone/wc/wcblok5s.jpg

En mocht je denken waar ken ik um van ?
Klopt een big thank you gaat naar MEX voor het beschikbaar stellen van zijn ontwerp en goede tekeningen.

Voor den volledige info tis een zuiver koper blokje gefreesd op een CNC bank door een colega van mijn vader.
Verder moet ie nog af worden gemaakt, all in due time :)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Nice, keep up tha good work :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27
Mooi mooi :)
Hoe dik is je bodem? :)

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

:9~ :9~ :9~ :9~ WOOOOOOOW :9~ :9~ :9~ :9~

Hopen dat het ook echt werkt ;) Affijn, dat zullen we dan wel merken... Ga zo door!!!!

Verwijderd

Mooi gemaakt maar wat is hier nou het nut van .. ?? zijn die die je kan kopen niet goed genoeg ?? kan me eigenlijk niet voorstellen dat een zelf gebouwde beter zal koelen ..

Verwijderd

ow mooi man werkt zoiets nou eigenlijk wel goed dan een gewone koeler :p

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 13:14

TheDjasp

het wordt toch niks

Mooi gemaakt maar wat is hier nou het nut van .. ??
Dat het leuk is?
zijn die die je kan kopen niet goed genoeg ??
Je kan complete watergekoelde systemen kant en klaar kopen, waarom zou je die dan zelf maken? Omdat dat fun is...

Niet dat TheDjasp ooit zelf een frees ter hand heeft genomen... daar niet van LOL.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• cyclone

cyclone

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 16:43 schreef MoSc2001 het volgende:
Mooi gemaakt maar wat is hier nou het nut van .. ?? zijn die die je kan kopen niet goed genoeg ?? kan me eigenlijk niet voorstellen dat een zelf gebouwde beter zal koelen ..
Luister ik krijg deze vraag wel vaker ( collega's die het niet snappen e.d.)

Ik vindt het gewoon fun om aan m'n p.c. te klooien ..
sommige mensen hebben een postzegel verzameling, andere een ouwe oldtimer auto die ze zelf restoureren.
Het gaat dan niet om de kosten die je misschien bespaart, maar meer om de FUN van het ZELFDOEN .. , ik heb inmiddels ook al 2 radiatoren geregeld op de sloop .. heb ik heeeeeerlijk met mijn gereedschap koffertje een middagje rondgescharreld op de sloop en een beetje zo'n radiator uit een ouwe auto geklust. Pure fun niet meer niet minder ..

em om heel eerlijk te zijn, heb ik er meer plezier van het overdenken hoe ik het ga bouwen en het bouwen zelf, dan alstie klaar is
Maarja dan bedenken weer wel iets nieuws om te klussen aan mijn p.c.

* cyclone denkt dat dit nou juist de gehele filosofie achter het modden en tweaken is

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Op maandag 11 februari 2002 16:49 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Luister ik krijg deze vraag wel vaker ( collega's die het niet snappen e.d.)

Ik vindt het gewoon fun om aan m'n p.c. te klooien ..
sommige mensen hebben een postzegel verzameling, andere een ouwe oldtimer auto die ze zelf restoureren.
Het gaat dan niet om de kosten die je misschien bespaart, maar meer om de FUN van het ZELFDOEN .. , ik heb inmiddels ook al 2 radiatoren geregeld op de sloop .. heb ik heeeeeerlijk met mijn gereedschap koffertje een middagje rondgescharreld op de sloop en een beetje zo'n radiator uit een ouwe auto geklust. Pure fun niet meer niet minder ..

em om heel eerlijk te zijn, heb ik er meer plezier van het overdenken hoe ik het ga bouwen en het bouwen zelf, dan alstie klaar is
Maarja dan bedenken weer wel iets nieuws om te klussen aan mijn p.c.

* cyclone denkt dat dit nou juist de gehele filosofie achter het modden en tweaken is
Amen :)

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

Ik mis de wateraansluitingen! Vergeten?

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zo te zien idd vergeten lijkt mij

ff gaatje boren en schroefdraad tappen of gewoon een koperenbuisje erop solderen

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 16:43 schreef MoSc2001 het volgende:
Dude...hoe lang kom je nou al hier?...het is gewoon kaigaaf om dingen zelf te klussen. Als je alle dingen die hier voorbij komen in de winkel kon kopen zou er geen h*l meer aan zijn. Het is toch een supervet blokje, nie dan? Dit blokje is uniek, en niet te krijgen in de winkel. En je zou versteld staan hoe goed zelfgebouwde dingen werken.

I reject your reality, and substitute my own.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:12

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 11 februari 2002 17:20 schreef _sNaRs_ het volgende:

[..]

Dude...hoe lang kom je nou al hier?...het is gewoon kaigaaf om dingen zelf te klussen. Als je alle dingen die hier voorbij komen in de winkel kon kopen zou er geen h*l meer aan zijn. Het is toch een supervet blokje, nie dan? Dit blokje is uniek, en niet te krijgen in de winkel. En je zou versteld staan hoe goed zelfgebouwde dingen werken.
En daarbij...liever een blokje van 40 piek dan een van 100 piek die 2graden beter koelt :|

• cyclone

cyclone

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 17:21 schreef Wimo. het volgende:

[..]

En daarbij...liever een blokje van 40 piek dan een van 100 piek die 2graden beter koelt :|
ik kan je verzekeren dat ie eerder 100 piek gekost heeft dan 40 :) maar dat mag de pret niet drukken ..

Verder zoals ik al riep hij is nog niet af.. dus de slangaansluitingen komen er (als het allemaal naar planning loopt ) er dit weekend op, nu alleen nog een pomp en slangen en dan testen en in gaan bouwen

[tip nodig mode]
Als iemand nog een goed adresje heeft in of Rotterdam of Roosendaal e.o. waar je deze slangetules ( slang aansluiten ingen of hoe die dingen ook heten ) GRAAG
[/tip nodig mode]

Pagina: 1