Ik heb een syslink dsl/cable router. Ik wil de ene computer zoveel bandbreedte geven en een andere computer een lagere bandbreedte geven.. Hoe gaat dat en/of met welke prog kan ik dat regelen..ja Qos, maar wat moet ik precies doen
Hmm...voor zover ik weet gaat het iig niet met die linksys (heb er ook eentje).
Je zult het dus met een proggie moeten doen maar dat gaat denk ik (weet het bijna zeker) niet echt lukken. Het inet verkeer gaat namelijk direct via je router en niet via je pc zodat je een proggie zou kunnen draaien.
Je zult het dus met een proggie moeten doen maar dat gaat denk ik (weet het bijna zeker) niet echt lukken. Het inet verkeer gaat namelijk direct via je router en niet via je pc zodat je een proggie zou kunnen draaien.
is er ook dan niet een programma die ik op een computer installeren die een maximum doorlaat
Nope, je pc en je syslink zin twee apparaten die niets met elkaar te maken hebben.Op maandag 11 februari 2002 21:12 schreef desphex het volgende:
is er ook dan niet een programma die ik op een computer installeren die een maximum doorlaat
en aub niet kicken.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Pagina: 1