Superweb en Nielsonline

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
weet iemand of deze 2 offline zijn?

En kan dan iemand op www.nielsonline.com komen ik tenminste niet.....

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
zijn allebei offline ja............van superweb vind ik het erg, nielsonline is toch waardeloos laatste tijd.....

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja, ik kreeg ook een pass-error (ofzo)
error 691 geloof ik.

Dus wil ik kijken op NOL om te zien of mmeer het hadden.
maar die was dus ook niet te bereiken.

Conspiracy theory als je het mij vraagt.
maar goed dit is dus met noknok.
En ga nu weer offline, want dit is een beetje te duur..

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

uhhu, NOL zuigt vind ik ook..
alleen maar dom gelul.
maar voor zoiets is het wel ff handig om te kijken of er meer last van hebben..

en, wat zie ik nu: de site van DaZZle, van superdial is ook offline.
check http://www.superdial.fs2.com /

Helemaal vaag wordt het een beetje eh

• Liquid
  • Niet online
Hadden jullie hier vóór ook een dns spoof van superweb gekregen?

Inderdaad heel vreemd, superweb downn en alle belangerijke sites ook... hhhmmm hoe veel zou niels de koning nou hebben verdiend.

• Liquid
  • Niet online
en die password error 691 krijg ik ook

Heeft superweb toch wat geleerd van al die andere offline keren.

Eerst was het van die proxy.... daarna van httpport en nu schakelen ze gewoon hun password gedoe uit....

Nouja ze kregen hun e-mail weer aan de praat en daarna ging hun netwerk down.... Het word uitgebalanceerd

Verwijderd

Dit is wel super kut inderdaad.. ik heb ook geen flauw idee wat er aan de hand is, het hele netwerk van WideXS is down. Als dit nog lang duurt ga ik maar ff bellen denk ik..

Verwijderd

Nielsonline.com werkt in ieder geval weer..

(edited 07-08-2000).]

• Liquid
  • Niet online
is dit dan geen nieuws voor internetnieuws? Er staat nog niets over dat superweb down is

Verwijderd

Heb je de reklame van superweb op de radio al gehoord?
Was vanmiddag op radio 3: "Superweb, gewoon lekker goedkoop"
Goedkoop in alles ja...
Dat ze daaraan geld uit gaan geven...mijn geld ook nog dat ik nooit teruggekregen heb terwijl ze dat hadden toegezegd :(

Ik had er trouwens even over gedacht om bij WideXS een account te nemen, maar die zijn toch wel vaak down of niet?

Verwijderd

Als ik alle storingen moet gaan posten heb ik er een fulltime job aan.. ;) maar ik heb er ff een posting van gemaakt..

Superweb is inderdaad lekker bezig. Reclame in kranten, internet, radio, en zelfs tv, en dat terwijl het al niet zo lekker gaat met Superweb. Ga eerst eens wat aan dat inbel netwerk doen, in plaats van NOG meer leden verzamelen. Wat dat betreft is Superweb nu behoorlijk stom bezig, en zal het ben ik bang zodra 1 september Flatstream van start gaat, en Wish ook volgd, afgelopen zijn met Superweb. Zeker als ze zo door blijven gaan.

Over WideXS: Is een goede hosting provider, veel voor weinig geld (al heb ik moeite om onder de 10 gig limiet te blijven, en dat met puur plain-text), alleen af en toe een storing, maar dat voorkom je nooit. Voor een gemiddelde website is het een perfecte provider.

(edited 07-08-2000).]

• xxxMaverick
Niels, als je hier toch rondhangt. Wanneer word nielsonline weer eens serieus ipv al die klote lui met hun ' middag reportage' .....

• Liquid
  • Niet online
kijk te weinig tv,luister te weinig radio... computer te veel..... dus ik heb nog geen enkele reclame gezien... alleen maar gehoord en gelezen dat ze er zijn en dat vind ik :(

Verwijderd

Niels, als je hier toch rondhangt. Wanneer word nielsonline weer eens serieus ipv al die klote lui met hun ' middag reportage' .....
Er zijn verschillende forums. General Chat, zegt genoeg, lekker lullen, en o.a. FlatFee Internet Forum, voor serieuze postings, en dat gaat aardig goed nu.

Maar dit is lijkt me niet dé plaats om dat 'uit te vechten', kom gewoon bij ons op de koffie, en begin een leuk leuter verhaaltje in het Feedback forum >:)

• xxxMaverick
oh, maar ik hoef niks uit te vechten hoor. En volgens mij heb je mijn naam ook al weer verwijdert uit je database. En om elke 4 weken opnieuw te reggen heb ik geen zin in..

p.s

heeft die KIESKEURIG campagne je nog wat geld opgelevert? ;) ( nedads)

Verwijderd

WideXS is best goed, maar na veel storingen toch maar mee gekapt
Pagina: 1