dot.blaat
Verwijderd
gewoon een simpele 52 X geval kopen bij de dichtsbijzijnde pc-zaak. En hij zal ongeveer 45 € kosten
een lite-on is best goed
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Asus 50/52 speed
AOpens zijn nogal lawaaiering, en staat bekend om vaker dan andere merken cd's in 1000 stukjes door de kamer de sproeien (vooral goedkope cd-r's).
AOpens zijn nogal lawaaiering, en staat bekend om vaker dan andere merken cd's in 1000 stukjes door de kamer de sproeien (vooral goedkope cd-r's).
Tja Aopen was goed maar heeft een slechte serie gehad was de 40 speed dacht ik. maar ze draaien goed heb er 60 op het werk.
Waarom geen DVD speler ? Kost weinig meer ten op zichte van een reguliere CD-ROM speler. (welke ? ik heb goede (lees : geruisloze) ervaringen met een Pioneer 116)
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Waarom koop je niet een Samsung DVD 16x 48x die heb je ook voor rond de 95,00 Euro 
Is 2 keer zo duur als een AOpen maar dan kun je ook dvd's afspelen
Is 2 keer zo duur als een AOpen maar dan kun je ook dvd's afspelen
Verwijderd
Asus is inderdaad een aardig goede keuze.Op maandag 11 februari 2002 16:29 schreef MREn het volgende:
Asus 50/52 speed
Wat wil je, een slot-in of gewoon een met een lade. Slot-in is wel handig, maar maakt wel veel meer lawaai.
Verwijderd
tegenwoordig zijn er niet zoveel slechte CD-rom drives meer, ze zijn allemaal goed, ik zou wel niet aanraden een ultraplex te kopen, want dan betaal je gewoon teveel
neem een Acer of een Aopen of een Lite-On of iets dergelijks
gaan jaaaaaren mee
gaan jaaaaaren mee
Ultraplex = scsiOp maandag 11 februari 2002 16:39 schreef carnman het volgende:
tegenwoordig zijn er niet zoveel slechte CD-rom drives meer, ze zijn allemaal goed, ik zou wel niet aanraden een ultraplex te kopen, want dan betaal je gewoon teveel
gaan jaaaaaren mee
Ik zou gewoon een merk dingetje kopen en kijken in de winkel... Lite on schijnt geod te zijn
Mijn Aopen 52 speed maakt bij het spinnen een geluid alsof er een helicopter gaat opstijgen uit de kast. Ik zou dus als ik weer een andere cdrom zou moeten kopen geen Aopen meer aanschaffen.
Verwijderd
/me had een Aopen totdat de Lite on DVD m uit de kast schopte 
Die Aopen maakte een teringherrie. Het leek net of er een F16 langsvloog
Die Aopen maakte een teringherrie. Het leek net of er een F16 langsvloog
Ik kan je er 2 absoluut aanraden:
-LG 52x
-Asus 50x/52x
Beide erg stil en ook snel. LG is vaak ook nog wel goedkoop te krijgen.
-LG 52x
-Asus 50x/52x
Beide erg stil en ook snel. LG is vaak ook nog wel goedkoop te krijgen.
Verwijderd
gewoon voor een dvd-rom gaan vroeg of laat heb je er toch een nodig.
/me is erg blij met zijn aopen 12/40 pro voor 179 piekje (ja toen nog guldens )
/me is erg blij met zijn aopen 12/40 pro voor 179 piekje (ja toen nog guldens )
Ik heb met mijn Asus 40x cd-rom speler eens een 24 uurs burn-in test gedaan, dus 24 uur laten lezen, op 40 speed... 
Dat vond ie niet zo fijn...
Want hij is het daarna niet echt beter gaan doen...
Maar hij doet het nog steeds...
En dat kan ik van mijn Aopen 12x fikker niet zeggen, die maakt al rare geluiden vanaf het begin dat ik hem heb eigenlijk, en ik kan hem toch niet terugbrengen, ik heb wel garantie, maar hij doet het nog steeds, en als ik zeg dat ik soms een harde knal hoor, maar dat hij het toch wel doet, dan kijken ze d'r toch niet naar...
Maar mijn Asus 40x draait nu soepeltjes zijn toeren in mijn routertje...
Ik heb hem rust gegund, ik heb nu zelf een Toshiba 32x in mijn workstation zitten, die is toch iets stiller...
Maar Asus is wel een goede keus denk ik.
Dat vond ie niet zo fijn...
Maar hij doet het nog steeds...
En dat kan ik van mijn Aopen 12x fikker niet zeggen, die maakt al rare geluiden vanaf het begin dat ik hem heb eigenlijk, en ik kan hem toch niet terugbrengen, ik heb wel garantie, maar hij doet het nog steeds, en als ik zeg dat ik soms een harde knal hoor, maar dat hij het toch wel doet, dan kijken ze d'r toch niet naar...
Maar mijn Asus 40x draait nu soepeltjes zijn toeren in mijn routertje...
Ik heb hem rust gegund, ik heb nu zelf een Toshiba 32x in mijn workstation zitten, die is toch iets stiller...
Maar Asus is wel een goede keus denk ik.
Verwijderd
Ik zou absoluut GEEN A-OPEN nemen...
Aopen CD Rom speler/ DVD speler hebben VEEEL problemen met het lezen van verschillende soorten CD's vooral gekopieerde CD's
Zo kunnen ze veel Gekopieerde CD's NIET lezen, hebben ze nogal de neiging MIXed mode CD's in te lezen als 1 Audio Track en ga zo maar door.
Kies voor: Plextor, Lite On
Aopen CD Rom speler/ DVD speler hebben VEEEL problemen met het lezen van verschillende soorten CD's vooral gekopieerde CD's
Zo kunnen ze veel Gekopieerde CD's NIET lezen, hebben ze nogal de neiging MIXed mode CD's in te lezen als 1 Audio Track en ga zo maar door.
Kies voor: Plextor, Lite On
Verwijderd
ik heb zelf zon 52 speed van accer=a open geen probleem werkt perfect koste 45 euroOp maandag 11 februari 2002 16:27 schreef D_S_S het volgende:
gewoon een simpele 52 X geval kopen bij de dichtsbijzijnde pc-zaak. En hij zal ongeveer 45 € kosten
->[OM]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
A-Open leest mixed-mode, multisession, video cd's en mode 2 cd's maar op 10 speed.
Kan je niks aan doen, ligt gewoon aan de brakheid van A-Open.
Ook kunnen ze er absoluut niet tegen als er kleine krasjes op je cd's zitten.
Verder zijn het wel redelijk goede dingen ...
Kan je niks aan doen, ligt gewoon aan de brakheid van A-Open.
Ook kunnen ze er absoluut niet tegen als er kleine krasjes op je cd's zitten.
Verder zijn het wel redelijk goede dingen ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pak een LG 52x... Goede prijs en leest ALLES en snel... Vooral CDRW's gaan opvallend snel..! 
Suc6!
Suc6!
Pagina: 1