de toekomst van ATX

Pagina: 1
Acties:

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
al vele jaren doet de trouwe ATX-kast dienst. maar hoe lang nog? hoe lang nog voor de boze computerbazen denken dat er een nieuwe standaard nodig is? iemand ideëen alvorens ik mijn zuurverdiende spaarcentjes in een mooie toren steek of nog ff een jaartje wacht >:)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik denk dat ATX voorlopig wel de standaard zal blijven. Waarom zouden ze nou wat anders verzinnen, als ATX gewoon goed is?

Verwijderd

Mwah, ik denk eigenlijk niet dat er zo snel een nieuw type zal komen :o

Verwijderd

hmmm afspraken mbt tot een voeding zijn wel heel ingrijpend voor de hele industrie. denk dat het heel lang duurt voordat de hoge bazen en de techneuten tot een nieuwe standaard komen! maar ik zou maar gewoon een nieuw torentje aanschaffen, heb nl nog niks gehoord over een nieuwe standaard voor voedingen!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 11 februari 2002 16:12 schreef paknaald het volgende:
al vele jaren doet de trouwe ATX-kast dienst. maar hoe lang nog? hoe lang nog voor de boze computerbazen denken dat er een nieuwe standaard nodig is? iemand ideëen alvorens ik mijn zuurverdiende spaarcentjes in een mooie toren steek of nog ff een jaartje wacht >:)
Ik verwacht geen opvolger voorlopig :)

Mocht hij er wel komen dan open je maar een topic "ATX kast naar ... ombouwen" :P

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik denk dat we gewoon de ATX stekker houden maar dan meer opties krijgen zie P4 en zo :(.

• Gardocki
  • Niet online
Als je op www.tweakers.net nog geen berichten tegenkomt over een nieuwe ATX-standaard, dan hoef je je geen zorgen te maken.

They made me do it.

• fly
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

ATX zal huus nog wel 2 jaren minstens blijven... dus maak je geen zorgen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

AT is ook heel lang meegegaan, bovendien was in een AT systeem makkelijk een ATX voeding te zetten (met wat modificaties)

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:23

4x2

lộn xộn quá

Enige wat ze geloof ik echt veranderen zijn de voedingspecificaties.
Dus voorlopig zal ATX er wel blijven, al proberen ze het denk ik wel steeds kleiner te maken (joy, kun je d'r nog minder goed bij |:().

leeg

Pagina: 1