al vele jaren doet de trouwe ATX-kast dienst. maar hoe lang nog? hoe lang nog voor de boze computerbazen denken dat er een nieuwe standaard nodig is? iemand ideëen alvorens ik mijn zuurverdiende spaarcentjes in een mooie toren steek of nog ff een jaartje wacht
Ik denk dat ATX voorlopig wel de standaard zal blijven. Waarom zouden ze nou wat anders verzinnen, als ATX gewoon goed is?
Verwijderd
hmmm afspraken mbt tot een voeding zijn wel heel ingrijpend voor de hele industrie. denk dat het heel lang duurt voordat de hoge bazen en de techneuten tot een nieuwe standaard komen! maar ik zou maar gewoon een nieuw torentje aanschaffen, heb nl nog niks gehoord over een nieuwe standaard voor voedingen!
Ik verwacht geen opvolger voorlopigOp maandag 11 februari 2002 16:12 schreef paknaald het volgende:
al vele jaren doet de trouwe ATX-kast dienst. maar hoe lang nog? hoe lang nog voor de boze computerbazen denken dat er een nieuwe standaard nodig is? iemand ideëen alvorens ik mijn zuurverdiende spaarcentjes in een mooie toren steek of nog ff een jaartje wacht
Mocht hij er wel komen dan open je maar een topic "ATX kast naar ... ombouwen"
Als je op www.tweakers.net nog geen berichten tegenkomt over een nieuwe ATX-standaard, dan hoef je je geen zorgen te maken.
They made me do it.
ATX zal huus nog wel 2 jaren minstens blijven... dus maak je geen zorgen
AT is ook heel lang meegegaan, bovendien was in een AT systeem makkelijk een ATX voeding te zetten (met wat modificaties)
Enige wat ze geloof ik echt veranderen zijn de voedingspecificaties.
Dus voorlopig zal ATX er wel blijven, al proberen ze het denk ik wel steeds kleiner te maken (joy, kun je d'r nog minder goed bij
).
Dus voorlopig zal ATX er wel blijven, al proberen ze het denk ik wel steeds kleiner te maken (joy, kun je d'r nog minder goed bij
leeg
Pagina: 1