Toon posts:

=superweb proggie=

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het probleem in windows 98 is dat w98 maximaal 99 keer achter elkaar kan inbellen en dan er gewoon mee stopt. Ook als hij een password fout aangeeft (terwijl dat niet zo is maar gewoon een authenticatiestoring ofzo.) wist windows het password waardoor het niet meer mogelijk is zonder in te grijpen in te loggen.

Ik heb voor windows 98 in Delphi een proggie geschreven dat detecteert of er een verbinding via superweb aanwezig is of niet.
Zoniet dan blijft hij net zolang inbellen totdat hij wel ingelogd is.
Ook het password wist hij nooit bij een authenticatiefout.
Later wil ik hieraan nog hetvolgende toevoegen:
Vlak voor dat de 2 uur verstreken zijn, probeer ik mezelf een ander ip toe te wijzen
(Dit is niet makkelijk). Zo zou het mogelijk moeten zijn de server te cheaten en niet gedisconnected worden volgens mijn theorie.

Heeft iemand nog vragen, opmerkingen of tips
(ook m.b.t het toewijzen van ips in Delphi bijvoorbeeld) dan hoor ik dat graag.

procedure setipaddress (sender: Tobject);
begin

?????????????

end;
end.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
superweb ligt er nu weer uit.....

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik weinig last van....ik heb meer last van uren inbellen.
Maar oke, toch leuk als je niet thuis bent ftptje leegdownloaden en onbeperkt connectie kunnen maken.

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik heb in het register een paar wijzigingen aangebracht, nu belt hij om de 0 sec, en dat 9999 x achter elkaar.

http://mir.spaceports.com/~zoutkamp/regedit.jpg

zoiets, lijkt me makkelijker dan dat programma. maar voor dat paswoord is het geen oplossing.

link ff knippen en plakken, k*t spaceports laat het maar niet zien :(

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Topicstarter
Om de 0 sec inbellen kan niet om de simpele reden dat de modem na het disconnecten eerst weer opnieuw geinitialiseerd moet worden.
Er gaan altijd een paar seconden overheen.

By the way, welke regkey heb je geedit om toegang te krijgen op het aantal keren inbellen?
=copy, paste= :)

Verwijderd

Topicstarter
ach....staat een jpeg bij (stupid me)
Tx..

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

op papier staat hij op om de 0 seconden inbellen :), maar in praktijk duurd het wel een seconde of 3/4 :(

Verwijderd

Topicstarter
Alleen met ISDN kun je supersnel opnieuw inbellen :P
dan is 1 sec wel haalbaar.
Ik ben druk bezig om een soort van ipcheat te ontwikkelen om niet van internet afgekickt te kunnen worden door superweb :O

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

en als je dat progje klaar hebt, wil je dat dan GELIJK even melden :) :)

superweb ging juist zo goed laatste week... :(

Verwijderd

/me wil dat proggie ook wel als dat ip cheat gebeuren werkt >:)

Maaar vandaag werkt sw weer eens niet :( pw error of er is geen dataverkeer

D007

ps misschien kan dazzle je wel helpen met dat ipcheat gebeuren ...hij weet veel van dat soort shit af

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik zit nu alweer op Superweb, Supersnel is hij nu :) eehh, nouja, 49.333bps :(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm Dazzle
Hierbij roep ik iedereen op die verstand heeft van de toewijzing van ips en/of het programmeren in Delphi om die suckers van superweb een flink oor aan te naaien met hun k*t-2uurs-limiet.
Add me op je icqlijst #27531915
BTW Proggie werkt al, alleen nog die ipcheat nu.....
;)

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik de layout ook in orde heb, zet ik m wel op een page.

Verwijderd

Waarom gebruiken jullie niet gewoon superdial tot 9999999 x inbellen. Dat is meer dan genoeg.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja, dat snap ik ook niet, een dialer doet precies hetzelfde.

En het is ook lullig voor de andere gebruikers als jij continu online bent, zo komen er nog minder mogelijkheden om in te bellen en is superweb op een gegeven moment helemaal niet meer bereikbaar.

Verwijderd

Denk je echt dat als je je ip verandert dat je er dan niet wordt afgeflikkert? Natuurlijk wel!!! Hoe kom je daar nou weer bij!? Het is gewoon hardwarematig, dus de MODEM bij superweb gooit gewoon de lijn erop en heeft NIETS met IP te maken.

En om de 0 seconden inbellen, wil zeggen dat hij 0 seconden wacht voordat hij weer gaat inbellen. Dus het inbellen duurt geen 0 seconden ! (duh).

Ik weet nu al dat het ipcheaten niet werkt, maar probeer maar dan kom je er zelf ook achter :)

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
Dude.....lees nou eens goed wat er staat.
Niemand zegt dat het het mogelijk is om de 0 seconden in te bellen. Met 0 seconden wordt aangeduid dat na de disconnection 0 seconden wordt gewacht voordat hij opnieuw inbelt.
De modeminitialisatie en het openen van de com-poort + tel.nr draaien zorgen voor de vertraging van +/- 4 seconden.
De verdere vertraging is 0 seconden. (Dus hij wacht niet na de disconnectie met opnieuw inbellen).

Nog iets.
Er wordt een peer to peer connectie tot stand gebracht met de server die WEL DEGELIJK IP-afhankelijk is. De server houdt de connectietijd van een bepaald IP bij en disconnect dat IP na 2 uur (Anders zou iedereen er toch afgeflikkerd worden (duh...). Voordat je commentaar post, zou ik eerst eens iets over het TCP/IP protocol gaan leren als ik jou was...het komt voor mij een beetje dom over zo.

Wat 'The IP-Cheat' betreft, theoretisch is het mogelijk, ik zeg niet dat het ook in de praktijk werkt, maar ik doe mn best.
En zo zeggen we maar......de beste stuurlui staan aan wal

;) Greetz

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik heb dailer2000 gebruikt, weet niet of het hetzelfde is als Superdail. Dailer2000 veranderd eerst fijn al mijn instelling van IE, en op den duur kon ik alleen nog via externe toegang inbellen.
Nou daar pas ik voor, dan verander ik liever 2 getallen in mn register, want dat is sneller dan opzoeken+downloaden+installeren(+reboot?)+instellen. En dat met een 56k modempje. Het is ook leuk dat niet mn hele familie begint te zeiken dat het "inbelding" anders is.....tsja, ik heb maar 1 pc :(

Verwijderd

Hehe prince:

Om de 0 sec inbellen kan niet om de simpele reden dat de modem na het disconnecten eerst weer opnieuw geinitialiseerd moet worden.
Er gaan altijd een paar seconden overheen.

Als ik gedisconnect wordt dan belt hij METEEN opnieuw in, hij wacht bij mij geen 3/4 seconden ofzo.

En om het over TCP/IP te hebben, ik doe de opleiding Technische Informatica en weet genoeg over het IP-protocol! Denk je echt dat Superweb het bijhoudt dmv van IP-nummers!? De MODEM (of isdn) wordt gewoon gedisconnect wanneer hij 2 uur online is. Er wordt dus gewoon per modem bijgehouden hoelang ie online is en niet per IPNR!. Dat disconnecten zit dus op de Fysieke laag van het OSI-model. En dat iedereen niet gedisconnect is kan misschien wel komen omdat elke modem apart wordt bestuurd!
En hoe wil jij jezelf een ander IP-nr toewijzen? Dat krijg je toegewezen door PPP, dus in de inlogprocedure. En al zou je het kunnen veranderen dan zit je dadelijk misschien op een IPnr van een ander.

Maar je probeert maar, het lukt je toch niet :)

En beste stuurlui staan aan wal is echt een zielige opmerking, je kent me amper en je weet al helemaal niet wat mijn kennis is!

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
Nou...jij wilt dus zeggen dat hij vlak na *klik* = disconnect zonder enige vertraging weer probeert te authentiseren?
LOL

1) openen com-poort
2) initialiseren modem
3) wachten op dialtone (hoeft niet perse).
4) inbellen
5) authentificatie

Stap 1 tm 4 (meeste tijd zit in stap 4)
duurt een paar seconden tenzij je ISDN hebt, want dat is geen modem maar een adapter.
ISDN belt dus razendsnel in en er zijn inderdaad meer dan 200 dial attempts per minuut mee te halen.
Met je modem is dat 15 x per minuut ofzo maximaal.

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Probeer eens Winipcfg

doe dan eens alles loslaten
en dan een nieuwe aanvragen.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik idd aan gedacht.
Ik weet niet of dat wil werken of dat je het moet forceren.
Ik zit nu op mn werk en ga het vanavond thuis proberen

Verwijderd

Dude, ik geloof er nix van dat jij een Informatica opleiding doet om de simpele reden dat je dingen naar boven haalt die er niet zijn.

Niemand heeft gezegt dat de totale vertraging verdwijnt of wat dan ook. Tot nu heb jij dat alleen gezegt. (meteen weer authen.) Prinz heeft het duidelijk genoeg uit gelegt, dat als je een info opleiding doet (en persoonlijke ervaring had) je het makkelijk had kunnen begrijpen. Voor de rest zitten jullie langs elkaar heen te lullen.

Prinz heeft het over de standaard "x aantal seconden w8n voordat een nieuwe poging wordt gedaan". Waarom hij dit in het register zoekt weet ik niet, want dat kan je in Win98 2nd als standaard al invoeren. Limiet is idd 99 dials, dus dat is wel handig.

Wat betreft niet IP aanvankelijk lijkt me ook vrij logisch (pin-pong wordt gebeld door <naam>+<pwd> ..klopt...ping-pong.. 2 uur zijn om <naam>pwd telenummer is.....BAF disconnect. Ik snap dus ook niet waar Prinz mee bezig is, maar het is leuk dat hij het probeert.

Ik gebruik SuperDial 2000 .5 (Nieuwste ging kloten bij mij) met ISDN dus ik heb zowie zo nergens last van. (Bel in met gem 130, kutdag: 110 en beste dag soms zelfs 155)

Verwijderd

Topicstarter
[reply mode]
Prinz heeft het over de standaard "x aantal seconden w8n voordat een nieuwe poging wordt gedaan". Waarom hij dit in het register zoekt weet ik niet, want dat kan je in Win98 2nd als standaard al invoeren. Limiet is idd 99 dials, dus dat is wel handig.
[Reply mode]

CommDante, waar staat dat ik dat in het register zoek? Je kunt het maximaal aantal redial attempts inderdaad in het register instellen (zie boven bij post van NoMaD)
Dan kun je de 99 in 9999 veranderen.
Over timetowait before redailing hebben we het helemaal niet. (Goed lezen voordat je post)

IP veranderen heeft inderdaad weinig zin denk ik zelf ook om de simpele reden dat (Mocht het lukken) er geen vrije IPS beschikbaar zijn, dus daar heb je gelijk in.

Meer kans van slagen heeft de timeout van je modem bijstellen: dus op 'oneindig' zetten zodat je geen 'line is busy' toon meer krijgt maar gewoon lekker blijft hangen tot je in de wachtrij wordt geplaatst.
Nooit meer dan 1X inbellen dus (Goeie theorie toch?). Die timeout moet je kunnen instellen door een goeie modem-initialisatie string in te voeren.

Verwijderd

ROTFLMAO!!!!! :D :D :D :D :D :D

IP wijzigen? Doe je best maar, je wordt er net zo hard afgeknikkerd. De lijn wordt verbroken door kpn, of eneco. Niet door de server bij superweb. In dat contract die ze hebben voor dat 0800 nummer staat gewoon in dat niemand langer verbonden mag zijn dan 2 uur.

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik dus al 7 theorieen aangehoord en iedereen zegt dat hij het zeker weet....
Ik weet het niet meer hoor..

:(

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik denk dat Ghz_ ongeveer wel gelijk heeft, dat het een beetje onmogelijk is. Maar een tweaker zou geen tweaker zijn als hij het niet probeerde, toch?
prinz©, ik wil je proggie graag testen :)

en hoe zit dat nou nou met 1x inbellen ofzo? details pleaze?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
dan zou je dus een proggie moeten maken dat:

met 2 modems, en 2 superweb-accounts
wisselt van modem en account, maar het zelfde ip nr blijft houden

• d33n
  • Laatst online: 28-07 08:15
maarja, ik heb er geen verstand van.

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

eeh, wow, marble, weer een heel ander uitgangspunt, maar hoe wil je dit ooit gaan bereiken? volgens mij is dit nog onmogelijker ( :)) dan die andere. En je zit nogsteeds met lijnen die in gesprek zijn....

Verwijderd

Marble - NomaD

Zoiets bestaat wel...d8 ik. 't heet geloof 'k midpoint teamer :)
Kan je met 2 lijnen tegelijk inbellen en heb je dubbele snelheid. Oja je ip blijft NIET gelijk ;)

-» (edited 09-08-2000).]

Verwijderd

Prinz© - Bijv. in Deze computer\HKEY_CURRENT_USER\RemoteAcces hieronder vind je RedialWait...die ff veranderen :)

Verwijderd

Topicstarter
Supersnel je modem laten bellen
Gebruik de volgende initialisatiestring
Veel knutselen en uiteindelijk een stapje verder:
s10=255s11=1w1e1s1=60s25=200 bij extra settings van je modem plakken

Tweaken lukt altijd, zeg nooit nooit.
:)

Volgende stap is dial timeout wegkrijgen
;)
Wish me luck

En dial timeout bedoel ik mee, dat hij op het moment dat hij het nummer gedraaid heeft,
line is busy negeert en blijft douwen net zolang tot hij niet meer busy is en verder kan.

Verwijderd

Prinz©

Kweet dat S11=getal de duur in ms van een toon is. Wat is de rest ??

Verwijderd

Topicstarter
Check dit nu eens =) Dit is geen fake screenshot :)

Vraag me niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregen...

screenshot

Verwijderd

wtf?!@?!?!!?!?
Als dat screenshot waar is dan wil ik er wel mee4r van weten :)

Was dit eenmalig of blijf je nu zo lang verbonden als je wilt??????????
plz give info..............

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

k denk persoonlijk als ik de screenshot aandachtig bekijk dat er mee gerommeld is

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Tja, elke verbinding kun je wel Superweb noemen he?

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak als ik terug ben van mn werk thuis ben wel een nieuw screenshot met ip van superweb erbij als ik weer lang verbonden ben.
Is dat genoeg bewijs?
Wat voor ander bewijs kan ik leveren dan een screenshot .... ... :)
T'is echt waar, ik was net zo verbaasd als jullie.
Je hoeft het niet te geloven, als je niet wilt tOcoOl32 en Ghz_ , jullie probleem.
:)

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

kun je je niet vaag herinneren wat je hebt gedaan? echt niet? :) ik wil het graag weten!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen de modemstring veranderd, meer niet.
Probeer maar eens

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik ben aan het proberen, maar xit pas op een uur...........hahja, ik heb wel wat te doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of die string bij alle modems werkt, hoop van wel ;)
Kben nu AT commands aan het bestuderen, kijken of ik nog meer kan veranderen.

Verwijderd

Tis idd triest als je een medetweaker niet kunt vertrouwen maar ja. Ik w8 het even af en ik sta er open voor. Misschien herkent de kpn iets niet ofsow? Of misschien zijn je 50-uren voorbij ;). Nee grapje, ik w8 af.

Tis trouwens een 56k6 he? Dan kan het zeker niet met een isdn? Ach ja inbellen vind ik zon probleem nog niet, die poorten wel. :(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

hier moet ik smakelijk om lachen !

kijk,

stel nou dat er 750 mensen zijn ingelogd met een ip adres, jij bent daar 1 van
jij wil een ip adres jatten????

dat kan niet, want die ip adressen zijn niet gereleased bij de dhcp server snappie?
bezet dus, en als er 1 gedisconnect word
is hij de seconde later weer bezet door iemand anders :)

Verwijderd

Topicstarter
bitbyter_
lees eens terug

[previously written]
IP veranderen heeft inderdaad weinig zin denk ik zelf ook om de simpele reden dat (Mocht het lukken) er geen vrije IPS beschikbaar zijn.
[previously written]

Op dit moment ben ik bezig met de mogelijkheden te onderzoeken op het gebied van modem initialisatie strings (AT Commands).
*Tweaking around*

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

waarom heb je dan maar 25 MB ontvangen in 6 uur ?? en 6 minuten 19 secs en 28 ms kan ook niet....

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

hmm, ik pak mijn AT / Hayes boekkie er ook ff bij, mischien staat er iets leuks in :)

Verwijderd

heeft iemand misschien ervaring met dit soort dingen alleen dan met isdn? (weet iemand een site met info ofzo)

Dat zal namelijk wel kewl zijn.......

D007

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

d007: www.modem.com :)

prinz©: wat voor modem heb jij?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zoltrix 56k V90 voice/fax-modem met Rockwell chipset (draait nu op Rockwell drivers onder win2k);

Die site ken ik.

Check deze es: http://www.elfqrin.com/docs/hakref/at_commands.html

Verwijderd

en waarom is icq aan het connecten en niet gewoon online ? :D

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

nou, ik ben langer dan 2uur online geweest, maar na de 2 normale uren krijg ik nix geen data...lekker online zijn, kon nix doen :(

• me1299
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Er zijn natuurlijk een hoop verklaring voor dit verschijnsel:

1> Ze waren aan het klote bij superweb, en jij had mazzel
2> Screenshot is gewoon bewerkt
3> Verbinding met zonnet noem ik Superweb
4> Hoe bevalt het om te werken bij Superweb? :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
Deathknight: Wat lul je nou?
Probeer gewoon die modemstring en see yourself.

Idd...er komt geen data door, maar je bent nog steeds online....da's klote
*Still Tweakin'*

Verwijderd

Hey Prinz!

Wat is de string dan?

• Krypt
  • Laatst online: 09:56
Amateurs!!!!
Kijk eerst een wat de S registers van het modem betekenen voordat je ze gaat veranderen!!

ats10=255s11=1w1e1s1=60s25=200
S10 = Lost Carrier Hang Up Delay
de meeste modems zien 255 voor oneindig..

Maw.. de lijn is allang opgehangen aan de kant van Superweb.. alleen heeft jou modem het alleen niet door!!

Er zijn modemracks waarbij via een parameter de maximumconnecttime ingesteld kan worden.. Hardware matig dus!!!! is bijna niet omheen te bouwen...

suc6 in ieder geval!!

Pvouput live

Verwijderd

Ikke heb isdn en dat gaat lekker snel met inbellen. Ik zit er altijd binnen kwartier op en dan lekker 2 uur lang. Is toch gewoon super goedkoop!! ;)

Verwijderd

Hoi,

Ik zit vanaf het begin al bij superweb...
en weet zeker dat het wachten loont.!!!!!

Zeker qua snelheid zijn ze nu heel goed.
Inderdaad wat PSVFRAK zegt..een 10 minuten
tot 20 minuten tussen 20:00 en 24 uur..
en daarna is het prima..connecten..

Ja ik heb ISDN..
Het schellt zoveel geld aan tikken en dat heb ik allang en breed uitgehaald

Ja en het begin kon je een trukje gebruiken om 2 uurlimit te omzeilen...
maar dat hadden ze al gauw door..en de andere gebruikers met een gewoon modem hadden het ook wel gemerkt...

Ze konden dagen achtereen niet inbellen....
en je hoorde in die tijd ook dat er veel zijn weggegaan(logisch)...maar superweb heeft
het hardwarematig ingesteld zodat er geen software het meer kan uitschakelen.( Dus omzeilen van die 2 limit lukt niet....)

Maar om de twee uur ff een kwartiertje nemen om in te bellen....of laat het nou iets langer zijn..wat dan nog!..reken het maar uit
per twee maand...als je 4 uur online bent per dag..
per 2 maand ongeveer 100 piek vaste telefoonkosten
per twee maand 70 piek abonoment superweb..

Ongeveer 170 piek aan telefoonkosten(ZONDER TIKKEN.)

Dat is wat ik betaal.
reken nou maar wat jij betaal met tikken...

phioe..dat moest ik ff laten weten.

Groetjes
Jury

Verwijderd

Hoi,

Ik zit vanaf het begin al bij superweb...
en weet zeker dat het wachten loont.!!!!!

Zeker qua snelheid zijn ze nu heel goed.
Inderdaad wat PSVFRAK zegt..een 10 minuten
tot 20 minuten tussen 20:00 en 24 uur..
en daarna is het prima..connecten..

Ja ik heb ISDN..
Het schellt zoveel geld aan tikken en dat heb ik allang en breed uitgehaald

Ja en het begin kon je een trukje gebruiken om 2 uurlimit te omzeilen...
maar dat hadden ze al gauw door..en de andere gebruikers met een gewoon modem hadden het ook wel gemerkt...

Ze konden dagen achtereen niet inbellen....
en je hoorde in die tijd ook dat er veel zijn weggegaan(logisch)...maar superweb heeft
het hardwarematig ingesteld zodat er geen software het meer kan uitschakelen.( Dus omzeilen van die 2 limit lukt niet....)

Maar om de twee uur ff een kwartiertje nemen om in te bellen....of laat het nou iets langer zijn..wat dan nog!..reken het maar uit
per twee maand...als je 4 uur online bent per dag..
per 2 maand ongeveer 100 piek vaste telefoonkosten
per twee maand 70 piek abonoment superweb..

Ongeveer 170 piek aan telefoonkosten(ZONDER TIKKEN.)

Dat is wat ik betaal.
reken nou maar wat jij betaal met tikken...

phioe..dat moest ik ff laten weten.

Groetjes
Jury

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

dan knoeien ze wel, want ik heb al langer dan 2uur online gezeten, zonder data, maar toch :)

• Krypt
  • Laatst online: 09:56
Nomad:
Je bent helemaal niet meer dan 2 uur online gezeten...
lees mijn reply...

Het modem van Superweb heeft allang opgehangen alleen jouw modem heeft de lijn gewoon nog niet vrijgegeven..

Hetzelfde is als jij iemand belt.. een gesprek voert van 2 uur.. dan diegene die jij belt ophangt.. en dat jij dan nog 4 uur met de hoorn tegen je kop zit en raar vind dat je niets meer hoort!!

Je hebt gewoon geen verbinding meer met het superweb modem.. en daar zorgt die ats10=255 voor.. als je die nou gewoon op s10=50 ofzo zet..

I have spoken; again!

Pvouput live

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

hmm, ja, dat is el logisch... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Mischien moet ik eens wat meer slaap nemen, can't.....think.....straight....help...me Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Pagina: 1