Mijn broer mwhaha, dat is een mietje, loopt gelijk te jankenOp maandag 11 februari 2002 15:39 schreef ItSnows het volgende:
Neen
Trouwens: is de aanleiding iets dat je broer heeft gedaan?
NeuhOp maandag 11 februari 2002 15:46 schreef crond het volgende:
Hebben jullie heel de dag niets anders te doen dan op GOT rondhangen?
Gewoon je email veranderen in 53246egjsdfuw4786u@blaat.nl
Verwijderd
Nee dat zie je toch.
Maar als je af wil melden had je dan niet ff iets langer na kunnen denken voordat je je aanmeldde? Je hebt je vandaag aangemeld!!!
Maar als je af wil melden had je dan niet ff iets langer na kunnen denken voordat je je aanmeldde? Je hebt je vandaag aangemeld!!!
Verwijderd
Nee. Ik ben miljonair en mijn eigen mensen om dingen voor mij te doenOp maandag 11 februari 2002 15:46 schreef crond het volgende:
Hebben jullie heel de dag niets anders te doen dan op GOT rondhangen?
7 febOp maandag 11 februari 2002 15:47 schreef freebie het volgende:
Nee dat zie je toch.
Das een heel enge ziekte hoor, en als je hier langer bent, krijg je het ook steeds meer. Dus pas op!!Op maandag 11 februari 2002 15:51 schreef crond het volgende:
Even serieus, het lijkt wel of jullie de hele dag hier rondhangen
Verwijderd
Doen we ook, ik lees en post wat terwijl ik aan het werk benOp maandag 11 februari 2002 15:51 schreef crond het volgende:
1 ding weet ik wel: jij bent hier niet voor het eerst. Ik vertrouw dat hele kloontjes-verhaal voor geen meter.
Op maandag 11 februari 2002 15:51 schreef crond het volgende:
They made me do it.
En hoezo zou ik hier niet voor het eerst zijn?Op maandag 11 februari 2002 15:53 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Doen we ook, ik lees en post wat terwijl ik aan het werk ben
1 ding weet ik wel: jij bent hier niet voor het eerst. Ik vertrouw dat hele kloontjes-verhaal voor geen meter.
/onzin.
crond ik wil je even op de FAQ wijzen, lees die door en gedraag je daarnaar. Als ik doorkrijg dat je er alleen maar bent om te zieken, voorspel ik je dat je vanavond al niet meer kan posten.
Meldt jezelf trouewns af door je mailadres te veranderen naar gathering@tweakers.net. Ben je er ook vanaf
crond ik wil je even op de FAQ wijzen, lees die door en gedraag je daarnaar. Als ik doorkrijg dat je er alleen maar bent om te zieken, voorspel ik je dat je vanavond al niet meer kan posten.
Meldt jezelf trouewns af door je mailadres te veranderen naar gathering@tweakers.net. Ben je er ook vanaf
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()