Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

user-search levert verkeerde resultaten op

Pagina: 1
Acties:

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36
Ik heb laatst een nickchange gedaan en dat is allemaal prima gegaan. Alleen als ik nu een usersearch doe op mezelf krijg ik ook topics voor me neus waar iemand in heeft gepost die bv killerbee heet en nog een paar geloof ik. Is er niet een manier om echt alleen op "killerb" te zoeken??

Nou moet ik na het searchen nog zelf searchen in welk topic ik nou eigenlijk echt gepost heb.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 15:13 schreef KillerB het volgende:
Ik heb laatst een nickchange gedaan en dat is allemaal prima gegaan. Alleen als ik nu een usersearch doe op mezelf krijg ik ook topics voor me neus waar iemand in heeft gepost die bv killerbee heet en nog een paar geloof ik. Is er niet een manier om echt alleen op "killerb" te zoeken??

Nou moet ik na het searchen nog zelf searchen in welk topic ik nou eigenlijk echt gepost heb.
Als je toch op je naam drukt dan zoekt ie op je nummer dus lijkt me niet dat ie daar de fout in kan gaan :?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik hier op je naam zoek krijg ik gewoon de results van jou account hoor :?.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik heb zo een regeltje:
Hoi veldmuis, je laatste bezoek was op 11 februari 2002 @ 13:45
zal jij toch ook wel hebben :?

en op je nick kan je dan klikken jah...alleen jou usernaampie zoekt ie dan op :P

Verwijderd

[topic=367408/1/50]

Verwijderd

je moet ook zoeken op username en niet op inhoud :)

• KillerB
ahaa ik zie het al :)
Ik deed altijd via de algemene search, en dan op gebruiker zoeken. Dan komt ie ook met resultaten van killerbee en nog een aantal.
Als ik op me naam klik niet idd.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
true, als ik op mijn naam zoek, of op mijn naam klik, krijg je ook alle posts van Galaxis

edit: als ik op mijn naam klik doet ie het wel goed...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• KillerB
Op maandag 11 februari 2002 16:04 schreef axis het volgende:
true, als ik op mijn naam zoek, of op mijn naam klik, krijg je ook alle posts van Galaxis
Dat bedoel ik dus :)
Op maandag 11 februari 2002 16:03 schreef Courage het volgende:
[topic=367408/1/50]
Ik heb weer es niet de search gebruikt :P

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar als je op je naam drukt, dan kan je niet ordenen op relevantie, tijd laatste reactie en tijd begin onderwerp. Terwijl dat wel handig is.

Ook zou ik het zelf wel handig vinden alleen te zoeken op topics waarin jezelf heb gepost.

They made me do it.

• KillerB
Op maandag 11 februari 2002 16:06 schreef Tom S. het volgende:
Maar als je op je naam drukt, dan kan je niet ordenen op relevantie, tijd laatste reactie en tijd begin onderwerp. Terwijl dat wel handig is.

Ook zou ik het zelf wel handig vinden alleen te zoeken op topics waarin jezelf heb gepost.
Lijkt me dat de search nog wel een keer "echt" gefixed gaat worden toch? Hoop ik tenminste. Dit lijkt me meer een tijdelijke oplossing.
Misschien met het nieuwe forum wel :)
Pagina: 1