[Photoshop] Custom shapes, ergens te downloaden ??

Pagina: 1
Acties:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Momenteel ben ik een beetje aan het stoeien met Photoshop en dat gaat wel lekker.... (al zeg ik hetzelf...)

Nu was ik een beetje aan het werken met de custom shapes en dat is best wel handig voor het geval je meerdere keren een zelfde afbeelding o.i.d. wilt gebruiken...

Maar omdat ik het wiel niet helemaal zelf wil gaan uitvinden vroeg ik mij af of er toevallig websites zijn waar je bundels custom shapes kan downloaden!? Zelf kan ik ze namelijk niet vinden... :(

Daarnaast vroeg ik mij af of jullie vaak gebruik maken van custom shapes...

Verwijderd

Misschien moet je gewoon even een cursus zoeken volgen :?

Zo moeilijk is het nu ook weer niet. Google biedt weer eens uitkomst.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Cheatah: Misschien moet je gewoon even een cursus zoeken volgen :?
Ben gewoon zelf aan het knutselen met help van Photoshop en wat websites... Heb wel goede gevonden.... Met name die ene van dat tijdschrift.... (Ben even de naam kwijt)
Zo moeilijk is het nu ook weer niet. Google biedt weer eens uitkomst.
Met bijna dezelfde search (zonder quote) kreeg ik niet zulke goede resultaten.... Thanx.....

Maar eh, gebruik jij vaak custom shapes/brushes/etc...

Verwijderd

Brushes gebruik ik geregeld, die shapes een stuk minder. Daar heb ik nog altijd illustrator voor, vind ik wat makkelijker.

Brushes kun je vinden op
http://www.surfstation.lu
http://veredgf.fredfarm.com/vbrush/main.html tip

Ik heb nog een stel sites, maar die tweede is errug goed. Voor die shapes zou ik op de site van Adobe gaan zoeken.

Zelf brushes maken is ook niet zo moeilijk hoor, neem plaatje->haal kleur weg->adjust levels en defineer als brush.
Klaar is Woudloper

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 20:32

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Op nocturna.net staan mooie brushes voor Photoshop !