Ik heb bij de Vobis een makkelijk PCI netwerk kaartje gekocht met als doel dat deze Linux drivers heeft. Nou kaartje drin, Floppy drin douwen mounten. enz. enz.
Nu gebruik ik Redhat 6.0 met kernel 2.2.? omdat deze computer niet al te snel is. Ik moet op een gegeven moment een bestand compilen. Maar deze moet ik in een speciale dir doen waar hij alle includes kan krijgen (ff gechecked een dir met linux/PCI.h). Dus compilen lukt niet.
Dan staat er in de readme:
3. insert the driver as module,
#insmod fealnx.o
Ik doe dat dus. maar linux geeft weer dat deze file alleen geschikt is voor kernel 2.0.?
.
2 dingen die niet lukken.
Ik bekijk even de source-code:
vind ik een URL
Support information and updates available at
http://www.scyld.com/network/pci-skeleton.html
Ik die hele site afgezocht maar nergens kan ik iets vinden voor mijn kaart (ff bij vermelden: een saveway LANCARD, ook bij saveway gekeken maar die leveren alleen drivers voor windhoos
). Ik heb wel (even gespieked bij de URL) een bestand gevonden PCI-SKELETON.C wat een nieuwere versie was van het bestand wat op de floppy stond (het bestand op de floppy heet fealnx.c)
Ik kan het wel uitproberen maar ik moet die ene module wel hebben anders is het nutteloos
iemand een Idee of een tip? Zijn er meer gebruikers met deze kaart??
Ow ff vermelden Als ik hem verkeerd heb geplaatst move hem dan maar.
Nu gebruik ik Redhat 6.0 met kernel 2.2.? omdat deze computer niet al te snel is. Ik moet op een gegeven moment een bestand compilen. Maar deze moet ik in een speciale dir doen waar hij alle includes kan krijgen (ff gechecked een dir met linux/PCI.h). Dus compilen lukt niet.
Dan staat er in de readme:
3. insert the driver as module,
#insmod fealnx.o
Ik doe dat dus. maar linux geeft weer dat deze file alleen geschikt is voor kernel 2.0.?
2 dingen die niet lukken.
Ik bekijk even de source-code:
vind ik een URL
Support information and updates available at
http://www.scyld.com/network/pci-skeleton.html
Ik die hele site afgezocht maar nergens kan ik iets vinden voor mijn kaart (ff bij vermelden: een saveway LANCARD, ook bij saveway gekeken maar die leveren alleen drivers voor windhoos
Ik kan het wel uitproberen maar ik moet die ene module wel hebben anders is het nutteloos
iemand een Idee of een tip? Zijn er meer gebruikers met deze kaart??
Ow ff vermelden Als ik hem verkeerd heb geplaatst move hem dan maar.