Toon posts:

LAG / Latency op Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Sinds kort ben ik in het bezit van het geweldige spel Medal of Honor. Een vriend heeft een W2k/SP2 server ingericht op het Chello netwerk met een Medal of Honor gameserver dedicated. HIer kunnen een groot aantal mensen op inloggen om te gamen, alleen om de ongeveer 10 minuten komt er een ping van 999 voor en is het spel door de Lag / Latency onspeelbaar.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem van de Lag / Latency? Als jullie meer info nodig hebben meel ff.
Spanx for the trouble............. ? |:(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

"een groot aantal" "Chello"

Hmm dat strookt niet...

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:00
chello geeft je maar 16 kB upload, niet echt genoeg voor een 'dedicated' gameserver, hoogstens voor 2-4 man

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Vorige replies hebben natuurlijk gelijk, maar als de server niet op een 16kB upload lijntje zit, dan zou het best aan het netwerk van chello kunnen liggen.

Het is de laatste tijd niet al te stabiel. Soms doet niets het meer, dan "doet internet het weer niet", in spellen schommelt mijn ping soms vreselijk...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Draai je wel 1.1, want die ping van 999 kwam veel frequenter voor in 1.0 en vaak ook alleen in de map van die kapotte stad, andere maps had ik nooit last.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 15:02 schreef KillerAce_NL het volgende:
Draai je wel 1.1, want die ping van 999 kwam veel frequenter voor in 1.0 en vaak ook alleen in de map van die kapotte stad, andere maps had ik nooit last.
Wij draaien nog de Warez versie en zitten met smart te wachten op donderdag waarbij de Europese versie op de markt komt.

Kan je op de warez versie dan wel de 1.1 patch draaien of gaat MoH dan meteen over de piss ?? |:(

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat antwoord krijg je vast wel door andere topics door te spitten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 15:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Dat antwoord krijg je vast wel door andere topics door te spitten.
OK van die pach heb ik wel begrepen, maar dat ping Lag probleem wordt wel opgelost door die 1.1patch of nie??????

|:( |:(

Verwijderd

(8> Hey Tweakers !

Ik ben die knuppel die MoH op Chello denkt te kunnen draaien. Ik heb (uiteraard) nog geen versie 1.1 omdat ik met de (en ik zeg het ronduit) illegale versie speel c.q. 'werk'.

Toch, eerder een UT server gedraaid. Zelfde probleem. Chello met een Com21 modem, Windows 2000 Server SP2.

HELP HELP HELP !! Wie is er hier ECHT geniaal en heeft een oplossing ?
Pagina: 1