• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Op de website van Olympus staat dat de Camedia-serie digicams 2-64 MB SmartMedia cards aankunnen, maar ik zie zo hier en daar dat ze ook met 128 MB kaartjes verkocht worden. Weet iemand of dit zomaar kan en of dit geen compatibiliteitsproblemen oplevert of dat de garantie dan komt te vervallen? >200 foto's in hoge kwaliteit (1600x1200 x 75% JPEG) zie ik wel zitten namelijk :):)

...And the world goes on racing, like the world always will...

• Parlor_Inventor

Parlor_Inventor

Topicstarter
Ik ben er inmiddels al achter via een ander forum. Technisch gezien kunnen de Olympus-camera's tot enkele GB's SmartMedia aan (maar helaas zijn die er nog niet)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05

Tarin

Just plain weird.

Ja, ik was ook van plan voor de vakantie een 128mb-kaartje te gaan kopen. Iig tnx voor de info, nu weet ik dat het kan :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Om maar even dit topic weer op te rakelen. Waarom worden er dan fabrieks specificaties meegegeven die zeggen dat de camera maar max. 64 mb aan kan?? Als de camera meer aankan waarom geven ze dat dan niet gewoon aan??

• Parlor_Inventor

Parlor_Inventor

Topicstarter
Toen de cam uitkwam had Olympus nog geen 128 MB SM's op hun programma staan. Inmiddels hebben ze dat wel en op hun website staat dan ook dat deze gewoon in je Oly Cx0x0z kunnen, zelfs in de oude C2000, die volgens de handleiding niet verder gaat dan 32 MB.....