Toon posts:

Waar UT SinglePlayer Savegames??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien staat het in het verkeerde forum, maar dit leek me het meest aannemelijk.

Mijn vraag is: waar staan de bestanden van de gesavede Single Player game van Unreal Tournament. Ik wil nl. men hele schijf ff formatteren en partitioneren en windows er opnieuw opgooien, maar ik wil mn Death macth niet kwijt. Weet iemand waar die bestanden staan zodat ik ze kan backuppen? Ik heb gewoon de officiele versie geinstalled.

Alvast bedankt. :)

Verwijderd

brand ze op cd? oid.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 14:45 schreef Yoozd het volgende:
brand ze op cd? oid.
Ik moet dus eerst weten welke files ik moet back-uppen :)

Verwijderd

Ik back-up altijd m'n User.ini en m'n Unreal Tournament.ini. Ik weet alleen niet zeker of dit alle savegames back-upped. Kijk voor de zekerheid even op http://www.google.com

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46

Fuelke

Forza Ferrari

In je UT folder zit denk ik volgende map: D:\Unreal Tournament\System. Daar staat een file in genaamd user.ini en in mijn geval staat er onderaan het volgende:

[UTMenu.SlotWindow]
Saves[0]=
Saves[1]=1\6\4\11\3\6\5\9\6\6\0\0\M\0\Fuelke
Saves[2]=
Saves[3]=
Saves[4]=

Misschien is dit het benodigde bestand, anders moet je je complete UP map back-uppen?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken, maar kon zo snel niks bruikbaars vinden bij Google. Ik heb 'Logs' en 'System' geback-upped. Daar zitten iig de files die jullie noemen in, dus het zal wel goed gaan, en anders heb ik pech :) Bedankt iig.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Als je opnieuw gaat installeren ff de :

user.ini
unrealtournament.ini in je system dir backuppen, alles qua isntelling staan daar in.

Verwijderd

user.ini moet je gewoon 1 maken zoals jij hem wilt, en dan altijd na de installatie erin pleuren, hoef je ook niet je toetsencombo's te verzetten

ik geloof dat je de user.ini ook nog een andere naam kan geven en kan opvragen onder de console.

das wel handig als je irritante broertjes hebt en er toch weer mee moeten gaan kloten
Pagina: 1