50 plaatjes vervagen

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
hoi,

ik heb een lading plaatjes en daar wil ik wat mee doen, namelijk ik wil ze gaan vervagen, maar dan zo dat het eerste plaatje een beetje is vervaagd (fade dus), het 2e ietsje meer, het 3e nog meer tot het 50ste war dan dus eigenlijk nix meer op te zien is. het mag opzich ook omgekeerd, dus dat op de eerste niet zo veel te zien is en de laatste bijna compleet is. ik wil er namelijk een animatie mee maken.

ik heb irfanview en psp maar volgens mij ken het nie met deze progjes. in psp heb ik nog nooit gezien dat het kan batchen en irfanview kan het wel alleen niet wat ik wil.

dus nou mijn vraag, met welk proggie kan dat wel? een url zou wel handig zijn en liefst freeware programmatjes of, andere die ik effe kan gebruiken.

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

premiere :) maar dat kost ook weer wat...

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Photoshop kan het, gewoon een action aanmaken (recorden), waarbij je zegt: "Maak plaatje 2% vager, knip het hele ding, maak een nieuw plaatje, en plak 'm daar".
Dan 50x op "play" drukken (klikkerdeklik), en hatsa!

blah blah...

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 15:59 schreef Heintjo het volgende:
Photoshop kan het, gewoon een action aanmaken (recorden), waarbij je zegt: "Maak plaatje 2% vager, knip het hele ding, maak een nieuw plaatje, en plak 'm daar".
Dan 50x op "play" drukken (klikkerdeklik), en hatsa!
Met een batch zou het nog iets luier moeten kunnen: Eén keertje klikken, paar dingetjes opgeven en alles gaat vanzelf.

• brute51
Op maandag 11 februari 2002 16:01 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Met een batch zou het nog iets luier moeten kunnen: Eén keertje klikken, paar dingetjes opgeven en alles gaat vanzelf.
whehe dat bedoelde ik dus ook. ik kan wel is met photo shop kijken, dat staat als het goed is op mn vaders computer. nou alvast bedankt, maaruh.. meer reacties altijd welkom natuurlijk :7

• Karp
  • Laatst online: 22:49
Ik weet niet of het voor op een pagina is maar misschien kun je dan beter spelen met javascript en css

En dan via een scriptje de Alpha langzaam veranderen

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 23:04 schreef Karp het volgende:
Ik weet niet of het voor op een pagina is maar misschien kun je dan beter spelen met javascript en css

En dan via een scriptje de Alpha langzaam veranderen
Neeh, want dat is niet volgens de officiele CSS2 standaards, maar een speeltje van IE en dus alles behalve Cross-browser of backwards-compitable...

• brute51
dus? ik ben hier dus paar dagen nie geweest, maaruh weet iemand het al?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uhm het antwoord staat er gewoon, daarnaast is dit al 1000 keer behandelt.

Verwijderd

ja idd dus gewoon recorden in photoshop daar heb je evht geen tutorial voor nodig ofzo :z

*slotje* :9
Pagina: 1