• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
De DAP jukebox is een leuk ding. 6 gig aan muziek = fijns. Hij heeft helaas maximaal 4 uur speeltijd, en is te groot om mee te sporten.
Kleine MP3 spelers zijn fijne dingen. Licht, en er hoeft maar een batterijtje in. Soms twee. Ze hebben alleen te weinig geheugen om vele muziek op kwijt te kunnen, en in tegenstelling tot een walk/discman kun je niet het schijfje verwisselen om er andere liedjes in te proppen. (ok misschien kan het wel maar da's wel erg prijzig dan)

Nou kreeg ik opeens een ingeving:

DAP jukebox en die MP3 spelers beschikken over een USB aansluiting. Kun je dan liedjes van de Jukebox naar je kleine MP3 speler laden?

Zou wel ideaal zijn... DAP in je tas, MP3 speler aan je nek.
Door je liedjes heen? Ff aan de DAP hangen et voila...

maar ik heb geen idee of dat wel mogelijk is, meeste players hebben speciale software nodig om vanuit een PC liedjes te verkrijgen...

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Op maandag 11 februari 2002 14:27 schreef Soepster het volgende:
maar ik heb geen idee of dat wel mogelijk is, meeste players hebben speciale software nodig om vanuit een PC liedjes te verkrijgen...
Daarom, ik denk het niet.. maar daar in tegen heb ik niet zo'n ding dus ik weet het niet zeker.

weinig tot niks..

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik denk van niet, want om die mp3-tjes over te zetten van pc naar jukebox heb je drivers en een programma nodig. Deze kan je denk ik niet installeren op je andere mp3speler...

Verwijderd

als je een mp3speler met opnamefunctie koopt (niet met mic maar met een line in) kan het natuurlijk wel. Je zal dan alleen 1:1 moeten opnemen (wat zuigt) en spelers die kunnen opnemen zijn zeldzaam. Ik zou dus zeggen koop een ipod die is denk ik even duur als een mp3peler e een DAP jukebox samen. Deze is ook heel klein en doet 10uur op zn accu.

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
een ipod en de Dap jukebox samen? hmz

ik zit te denken aan die nike MP3 speler... lekker klein en ligt... maar k zie net een hoop praat over de NAPA, ga me daar eens in verdiepen... helaas is die weer een stuk groter dan de nike....

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 22:40
Op maandag 11 februari 2002 15:09 schreef Soepster het volgende:
een [i]ipod[/i] en de [i]Dap jukebox[/i] samen? hmz
Dat lijkt me niet handig (of wel). Dan Heb je 11gig aan hd ruimte bij je!! De Ipod alleen, da's wat anders, klein, licht (185 g), 5gig hd ruimte.... Ipod specs
Pagina: 1