[TO] Connection interupted all the time

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey mensen,

Ik heb nu al een week ongeveer last van "connection interupted" als ik Tactical Ops over internet speel. Hiervoor had ik dit (bijna) nooit.

Als ik een server join heb ik wel gewoon een redelijke goede ping (meestal 80 of 60), maar als ik er een minuutje opzit ofzo dan komt het rode symbooltje van "connection interupted" al in beeld. En ik wordt dan na een tijdje gedisconnect. :(

Ik snap er echt niets van dat het ineens zo beroerd gaat met multiplayer! Ik heb Chello en woon in Arnhem-noord.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik krijg ingame niet eens meer servers te zien, en via gamespy vliegt hij terug naar het quake 3 hoofdmenu... hebt het welgeteld nog geen 1 keer kunnen spelen :'( .

Steam

• da_rippah
Ehmm.. Tactical Ops is voor Unreal Tournament...

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ligt dan gewoon aan chello.
gewoon storing ofzo

• da_rippah
Net weer ff geprobeerd, mm pings van 4000 en daarna weer connection interrupted :( :(

Ik snap er echt nix van, klote-chello :'(

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
probeer je netspeed te verlagen :)
typ netspeed **** (waar **** staat voor de snelheid van je verbinding in bytes/s in de praktijk, met andere woorden, je uploadsnelheid die je doorgaans haalt, en daar 1500 vanaf haalt) in de console ;)

vb, ik heb een upload van 6 kb/s = 6000 b/s in de praktijk. 1500 eraf, kom ik op 4500, dat is mijn maximum netspeed die ik kan halen, hoger krijg ik connection interrupts zoals jij hebt, en gaat me ping naar 1000 enz
Pagina: 1