Ik heb al eerder iets gepost over een probleem met public folders in outlook die ik niet kon openen. Dat probleem heb ik nog niet opgelost, maar ik ben uitgebreid aan het testen geweest en heb outlook 2000 ook op een andere computer geinstalleerd. Hierbij krijg ik de volgende melding :
kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen, u ben niet gemachtigd om u aan te melden
Ik heb wel verbinding met mijn server en mijn wachtwoord en username kloppen want als ik het verkeerd intik krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppen. Hieruit kan ik alleen concluderen dat ik ergens op mijn server mijn account moet machtigen om toegang te krijgen tot mijn mailbox op de server. Ik heb geen idee waar en hoe!
Zijn er heldere geesten die hier wat licht op kunnen schijnen??
alvast bedankt!
kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen, u ben niet gemachtigd om u aan te melden
Ik heb wel verbinding met mijn server en mijn wachtwoord en username kloppen want als ik het verkeerd intik krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppen. Hieruit kan ik alleen concluderen dat ik ergens op mijn server mijn account moet machtigen om toegang te krijgen tot mijn mailbox op de server. Ik heb geen idee waar en hoe!
Zijn er heldere geesten die hier wat licht op kunnen schijnen??
alvast bedankt!