Toon posts:

Windows 2000, ISDN en superweb = probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is aan de hand..

Onlangs heb ik ISDN aangeschaft, na het installen van alle zooi (modem = Dynalink USB 128pu+) wilde ik inbellen op superweb.. Enn? Een error, de remote server zou een fout hebben gemaakt.. Ik bel in met mijn normale ISP, en het gaat perfect...

Later krijg ik te horen dat superweb het in win98 wel zou moeten doen, dus ik probeer in win98 in te loggen, en ja hoor.. Allemaal best vaag.. In win2000 kan ik niet internetten met superweb, ik heb alle settings al 500x gecontroleerd.. Weet iemand meer?

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Aan de helpdesk van ze heb je ook niks btw want ze zeggen altijd dat er "werkzaamheden zijn aan hun servers"

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

hmm , ik schrijf dit nu met win2000,isdn en superweb.. dus ik heb geen problemen hiermee.

en ik heb verscheidende modems geprobeerd,

Sitecom USB modem
Dynalink PPH64 PCI (geloof ik)
en nu AVM Fritz! classic ISA

en met geen van allen heb ik problemen met superweb gehad.

sko

Verwijderd

Ik gebruik eveneens met Windows 2000 en een Eicon technology ISDN kaart (standaard bij KPN) Superweb en het gaat allemaal perfect, zou toch eens kijken voor driverupdates van je modem of een nieuwe installatie / versie van windows 2000. (service pack 1 installeren bijvoorbeeld)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

RvV

Ik heb ook win2k en dynalink ding...soms krijg ik: ras: Can't dial Superweb: Access was denied because the username and/or password was invalid on the domain. (691)
Of anders iets als: "The remote machine was not connected by the specified port".
Het is maar af en toe, er is mee te leven...

Y'24

Verwijderd

windows 2000 is nog niet veel soeps en ze zeggen dat het beter en stabieler is dan win98 maar in een maand tijd heb ik win2000 vaker moeten rebooten dan win98 in een heel jaar!
flikker win2000 er maar af en instaleer win98 gewoon maar, die is veel beter.

service pack1 voor windows 2000 werkt alleen met de engelse versie niet met de nederlandese versie dus verspeel niet uren aan tikken met het downloaden!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

RvV

Ik heb al ongeveer 2 maanden een advanced server draaien, 24 uur per dag. In al die tijd is tie nog nooit vastgelopen. :)
En die service pack 1 was maar 28Mb, maar je merkt er nix van.

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus nooit problemen met win2000, het draait 100x beter als win98 =)

Allen dat inbellen vind ik erg raar.. Ik heb service pack erop staan en verder alles goed ingesteld.. Ik zal die driver update eens proberen maar ik denk niet dat het zal helpen, zo wel dan post ik de resultaten uiteraard =)

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
RvV:

De soepweb serber ligt regelmatig plat dus die error zou daar door dus kunnen komen... Als iemand meer weet, me icq = 5172177!
Pagina: 1