Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/images/Gd92tita.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/images/Gd92.jpg

Ik vind die telefoon zeer bruut, alleen zit ik nog te dubben met wat voor abo en welke provider ik hem ga halen...

Ik heb op GSM.nl een dutchtone aanbieding gezien waarbij je 180 minuten per maand koopt en de telefoon krijg je dan voo 69,-

das omgerekend voor 1 jaar (je krijgt 2 maanden gratis abo): 10 * 50 + 69 = 569,-

Dan heb je dus telefoon + abo + 3u gratis bellen per maand (als ik minder belminuten neem kom ik als ik het zo uitreken, duurder of even duur uit dus dat heeft geen zin)

Vinden jullie het wat? Of weten jullie nog beter aanbiedingen? (Ik dacht dat dutchtone wel goed was omdat je kon overschakelen op het libertel netwerk...)

Graag jullie mening...

P.S. Telfort heeft ook wel een redelijke aanbieding volgens mij.

Verwijderd

Over het toestel kan ik je weinig vertellen behalve de dingen die je ook al op het internet zou vinden.

Maar even over Dutchtone, Nee je kan niet over op het libertel netwerk! dat is telfort waarbij je kan Roamen op het Libertel netwerk.

Ik ben al zo'n 8 maanden Dutchtone abonnee ( All in 360 ) en ben zeker tevreden!
Ze hebben redelijk goede dekking ( Okay!!! Hier komt zo meteen dus het gezeur van "Neem libertel of KPN, want Ben/telfort/dutchtone zuigt" MAAR het zijn 1800 netwerken dat is anders dan de 900 netwerken waarbij je minder capaciteit hebt maar meer bereik!!!) voor een 1800 netwerk hebben ze redelijk tot goede dekking.
Mocht je echt in de grote steden wonen of in dicht bevolkte gebieden wonen/werken/school dan zou ik me geen zorgen maken over de dekking, mocht je twijfelen over de dekking leen dan even een GSM van een vriend kennis die Dual band is en ga dan even op de door jouw frequent bezochten plekken een netwerk scannetje om te kijken of Dutchtone daar bereik heeft.

Ik ben over Dutchtone te spreken, ze hebben een redelijke kwaliteit, goedkope belbundel ( daarbuiten duur!) en een zeer hoge toestel bonus op de toestellen!!.

Verwijderd

Topicstarter
Het was me idd opgevallen dat de tarieven buiten de minuten die je koopt vreselijk duur zijn (duurder dan de meeste prepaid)

Verwijderd

je moet ook niet buiten de belbundel bellen bij Dutchtone.
als zeer prettig optie hebben zij een functie waarbij je gratis naar een nummer kan bellen en daar met vertraging van een halve dag kan horen hoeveel belminuten je nog over hebt.
En je kan je minuten mee nemen tot max 2 maanden.
Dit houdt dus in dat je maximaal bij een Dutchtone all in 180 360 minuten kan hebben aan het begin van de nieuwe maand.