Sneeuwbeeld?

Pagina: 1
Acties:

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
Hallo,
Eindelijk heb ik na veel pijn en moeite het beeld van mijn pc op mijn tv, maar nu is het met veel sneeuw.
Kan dit aan de zwakke bekabeling liggen en kan ik daar wat aan doen?

Ook hoor ok het geluid van de DVD via mijn computer en niet via de tv. Waarom?

Verder krijg ik wel het beeld van mijn tv(dus alle zenders) gewoon op mijn pc scherm, maar als ik een videoband afspeel zie ik die niet op mijn pc scherm. Hoe krijg ik dat wel voor elkaar?

Dit is mijn opstelling:
Van mijn Tv met coaxkabel en scartkabel naar scartverdeelbox en die zit weer in mijn videorecorder. Vanuit deze scartverdeelbox gaat dan een andere scartkabel die overgaat in 6 tulpstekkers(2 composiet in/out en 4 audio in/out rechts en links) en daze gaan dan in mijn videokaart.
Mijn videokaart is een Voodoo 3, 3500.

Vast bedankt!

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 13:46 schreef libralion het volgende:
Hallo,
Eindelijk heb ik na veel pijn en moeite het beeld van mijn pc op mijn tv, maar nu is het met veel sneeuw.
Kan dit aan de zwakke bekabeling liggen en kan ik daar wat aan doen?
Als je zegt WAT voor kabel je hebt dan kunnen we misschien antwoord daarop geven.
Ook hoor ok het geluid van de DVD via mijn computer en niet via de tv. Waarom?
Audiokabel aangesloten?
Verder krijg ik wel het beeld van mijn tv(dus alle zenders) gewoon op mijn pc scherm, maar als ik een videoband afspeel zie ik die niet op mijn pc scherm. Hoe krijg ik dat wel voor elkaar?
Iets niet goed aangesloten denk ik.
Dit is mijn opstelling:
Van mijn Tv met coaxkabel en scartkabel naar scartverdeelbox en die zit weer in mijn videorecorder. Vanuit deze scartverdeelbox gaat dan een andere scartkabel die overgaat in 6 tulpstekkers(2 composiet in/out en 4 audio in/out rechts en links) en daze gaan dan in mijn videokaart.
Mijn videokaart is een Voodoo 3, 3500.

Vast bedankt!

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
De kabels die ik heb gebruikt heb ik allemaal al genoemd. De audiokabels in en out zijn ook aangesloten en alles loopt via mijn videorecorder, dus ik zou niet weten wat ik dan verkeerd heb aangesloten.
Iemand anders nog een idee?
Zijn er bv. scanverdeelboxen met verschillende kwaliteit?

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner