Toon posts:

Hoe kan ik meerdere ip's krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje, ik ben nu al een tijd aan het klooien met een router en allemaal verschillende internetsharing zooi maar krijg nog steeds problemen met sommige programma's.
Is het mogelijk om meerdere ip adressen per huihouden te krijgen zo jah bij welke provider is dat dan???
En weet iemand wat hier de kosten van zijn?????
Gaat dit mogelijk worden met internet via het stroomnet????

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij @Home kun je in ieder geval tot 3 IP adressen krijgen. Op de @Home site kun je de kosten wel vinden (geen idee hoeveel dat precies is in euro's...).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
hmm raar heb van een aantal mensen gehoordt dat dat niet meer mogelijk is bij @home alleen ik zit in een wijk waar ze alleen dah zuig chello hebben

ik heb dah een keer nagevraagt bij cxhello en toen kreeg ik een antwoord van:

-jah meneer dat kan alleen als u meerdere abbonementen afsluit.
toen zij ik en wat kost dat dan?????
-dit is helaas niet mogelijk 1 aansltuing per huishouden
STELLETJES EIKELS MAAK ME DAN NIE BLIJ MET EEN DOOIE MUS damn man

weet er iemand nog andere providers die dit doen en dan bedoel ik dus met name ADSL providers

Verwijderd

@home momt. nog gratis, je verandert laatste letter van je compu-naam dus co398247234-a en co398247234-b etc.

alles op dhcp en ut werkt

het moet in de toekomst fl. 10.00 per ip extra gaan kosten, kzal wel €5 worden

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 14:17 schreef arjo_kamp het volgende:
@home momt. nog gratis, je verandert laatste letter van je compu-naam dus co398247234-a en co398247234-b etc.

alles op dhcp en ut werkt

het moet in de toekomst fl. 10.00 per ip extra gaan kosten, kzal wel €5 worden
Uhm sorry hoor maar ik zeg net dah ik geen @home aan ken want bij mij in de buurt ken je alleen op het upc netwerk van chello :-(
dus mijn vraag is is het wel mogelijk met mxstream of hoe heet die zooi

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 14:27 schreef r3dbull het volgende:

[..]

dus mijn vraag is is het wel mogelijk met mxstream of hoe heet die zooi
Nee, ze hebben het abo met 4 ip's geschrapt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 14:43 schreef achappey het volgende:

[..]

Nee, ze hebben het abo met 4 ip's geschrapt.
is er dan 1 manier waaop dah kan of een router of sharing programma die echt alle poorten forward want ik heb een aantal progjes die met sygate,wingate, winroute, freesco niet werken ????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op maandag 11 februari 2002 15:02 schreef r3dbull het volgende:

[..]

is er dan 1 manier waaop dah kan of een router of sharing programma die echt alle poorten forward want ik heb een aantal progjes die met sygate,wingate, winroute, freesco niet werken ????
Alle poorten forwarden is geen probleem, maar het programma dat contact zoekt moet wel overweg kunnen met NAT. Vaak kan je instellen dat je een socks/proxy/... server heb draaien, zo zou je aan VNC kunnen gaan denken >:)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1