duurt het altijd zo lang voordat je met je slijpschijfeje uberhaupt door de zijplaat heen bent ? of ligt dat aan mij ?
Verwijderd
decopeerzaag --> grote stukken weg werken.
Dremel --> bijwerken enz.
K'heb mijn case mod net af en zal hem binnenkort ff op de forum plaatsen
Dremel --> bijwerken enz.
K'heb mijn case mod net af en zal hem binnenkort ff op de forum plaatsen
Verwijderd
Ik heb slechte ervaringen met een decoupeerzaag. Je kunt simpelweg geen goede bochten maken. Met een dremel rustig het logo uitslijpen werkt het beste.
Volgens mij kun je het beste de grote en ruwe vorm met de decoupeerzaag doen en dan met de dremel alles netjes afwerken, want om grote stukken met de dremel te doen is geldverspilling, want die schijfjes zijn nogal duur.Op maandag 11 februari 2002 13:38 schreef ImaStar het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met een decoupeerzaag. Je kunt simpelweg geen goede bochten maken. Met een dremel rustig het logo uitslijpen werkt het beste.
Wèh zedde gij??
Gebruik natuurlijk wel de goede zaagjes hè, speciaal voor metaal en dan de fijnste. Ik heb 2 rondjes gezaagd voor fans in m'n server ... heb geen Dremel, nou met 'n decoupeerzaag ging dat best hoor. Effe een beetje je scherpe randjes wegvijlen en klaar is * Wouter! .Op maandag 11 februari 2002 13:38 schreef ImaStar het volgende:
Als 't netjes moet wezen dus gewoon grote stukken met de decoupeerzaag en afwerken met dremel.
Als je ff de tijd hebt werk een figuurzaag ook prima
@MrBee_RC
Het is maar net wat je zelf het prettigst vindt werken.
Dremelen gaat prima, kun je nauwkeurig werken. Nadeel: het duurt heel lang (dan doe je het goed met je schijfjes) of het kost veel schijfjes (dan werk je dus eigenlijk te snel). Maar met een decoupeerzaag of figuurzaag gaat het ook uitstekend.
Dremelen gaat prima, kun je nauwkeurig werken. Nadeel: het duurt heel lang (dan doe je het goed met je schijfjes) of het kost veel schijfjes (dan werk je dus eigenlijk te snel). Maar met een decoupeerzaag of figuurzaag gaat het ook uitstekend.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Pagina: 1